VENTYL N 75

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

VENTYL N 75

Příspěvek od zdenouch »

Zdravím.
vím že už to tady bylo probráno mnohokrát ale mám problém se strátou vykonu na Octavce 1.9Tdi 66kw r.v.00.Na hranici 3000 otaček auto stratí výkon.Pomůže vypnutí motoru a po nastartování je vše OK.Vyměnil jsem váhu vzduchu ale problém trvá dál.Chtěl bych se zeptat na ventyl N 75 omezovací ventyl turbodmíchadla.Vyčetl jsem na vašem foru že by to vyřešila jeho výměna.Všimnul jsem si že po nastartování cvaka pokaždé po jinou dobu.Jednou se stiší po minutě a po novem nastartovaní se neštiší vůbec.Může mi někdo vysvětlit jeho funkci a popřípadě jak bych poznal že je špatnej bez toho abych to dal do servisu.Můžete mi prosím poradit kde bych si ho mohl koupit na netu?Předem děkuji za odpověd.

zdenouch :)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Re: VENTYL N 75

Příspěvek od mvolesko »

zdenouch píše:Zdravím.
vím že už to tady bylo probráno mnohokrát ale mám problém se strátou vykonu na Octavce 1.9Tdi 66kw r.v.00.Na hranici 3000 otaček auto stratí výkon.Pomůže vypnutí motoru a po nastartování je vše OK.Vyměnil jsem váhu vzduchu ale problém trvá dál.Chtěl bych se zeptat na ventyl N 75 omezovací ventyl turbodmíchadla.Vyčetl jsem na vašem foru že by to vyřešila jeho výměna.Všimnul jsem si že po nastartování cvaka pokaždé po jinou dobu.Jednou se stiší po minutě a po novem nastartovaní se neštiší vůbec.Může mi někdo vysvětlit jeho funkci a popřípadě jak bych poznal že je špatnej bez toho abych to dal do servisu.Můžete mi prosím poradit kde bych si ho mohl koupit na netu?Předem děkuji za odpověd.

zdenouch :)
jednak je to ventil :)

a jednak to taky muze delat zatuhla zegulace turba, chtelo by to aby to nekdo projel s vagem, pripadne udelat logy
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

no nevim nema nahodou 66Kw turbo bez nastaveni lopatek
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

vlacek píše:no nevim nema nahodou 66Kw turbo bez nastaveni lopatek
aha to jsem prekouk, ono i 66kw ma VNT turbo, ale az od roku 02

kazdopadne dat to na vag, muze to byt i nedosazeni tlaku, kdyby zustaval furt otevreny WG

a nebo pokud ma clovek moznost , tak si na zkousku pujcit z jineho fungujiciho auta N75
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zdenouch »

Kde bych si ten ventyl N 75 mohl na netu koupit?Zkusil bych ještě tuto variantu a pak asi servis.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ono taky není zrovna od věci napsat do Nicku od kud jsi, většinou to není daleko od někoho tady z fóra, kterej by ti mohl vyjít vstříc.
Jinak tady na fóru pro to máme sekci (LOL) .
Tuším že Andre nějaký N75ky měl.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zdenouch »

Jsem od Brna a pokud by se mi na to někdo mrkl byl bych jen rád (wallbash)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Od brna je Huml, zkus jeho, určitě se s ním domluvíš a když si přečteš trochu fórum, tak budeš více v obraze ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

mvolesko píše:
vlacek píše:no nevim nema nahodou 66Kw turbo bez nastaveni lopatek
aha to jsem prekouk, ono i 66kw ma VNT turbo, ale az od roku 02

kazdopadne dat to na vag, muze to byt i nedosazeni tlaku, kdyby zustaval furt otevreny WG

a nebo pokud ma clovek moznost , tak si na zkousku pujcit z jineho fungujiciho auta N75


Presne tak bez Diagnostiky sa liečiť nedá . Dá ale stojí to dosť peňazí praktizovaný vo väčšine autorizovaných servisov a ten spôsob sa volá, dám všetko nové a ono to pôjde :)
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zdenouch »

Dnes jsem to byl otestovat znovu a zjistil jsem že ta ztráta výkonu byla poprve na hranici 4000 a pak to šlo do 3000.Po nastartování to táhlo krásně bez poklesu a po chvilce to šlo do kytek znovu? (wallbash)
Uživatelský avatar
SLAMAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 28 led 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: brnensko

Příspěvek od SLAMAK »

taky su severne od Brna . mam doma jeden starej co jsem mel driv na aute a v aute novej kdybys mel zajem .
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

No stale si nenapisal aky typ motora to je, ja mam 66kW ALH a tiez som riesil podobne a bola to prihrdzavena alebo sajrajtom zapecena ovladacia tycka podtlakového ventilu na turbe.MUSI chodit pri zatlaceni "lahko" a az po dorazovy srobik.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
venda
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od venda »

mam stejný problém , kde se dá koupit ten ventil? a kolik stojí?
Duke
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 23 led 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste + Praha

Příspěvek od Duke »

Ja pred mesicem resil stejny problem,ztrata vykonu pri zatezi na 66kW Octavii,vyresila to vymena ventilu,zatim vse ok... (rofl)
OI 66kW >> BMW E60 525D
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

emh nevim proc tu zatim resite jen ventil?

chce to diagnostiku..

ztrata vykonu u 3000 tis vypada to ze kdys to ztrati vykon tak to padlo do nouzaku..... podle me

muze to bejt spatnou regulaci klapek na turbu jsou zatuhle nebo N75

nejlepsi je udelat diagnostiku za jizdy velkej kopec na 3 stupen od 1200- do 4000 otacek seslapnout a nechat vytocit pri 3000tis sundat nohu z plynu a ihned seslapnout. logy 1,3,11

pokud to spadne do nouzaku mrknou co to hodi podle toho se dal prizpusobit jinak je ot furt jen tapani
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“