Zdravím.
vím že už to tady bylo probráno mnohokrát ale mám problém se strátou vykonu na Octavce 1.9Tdi 66kw r.v.00.Na hranici 3000 otaček auto stratí výkon.Pomůže vypnutí motoru a po nastartování je vše OK.Vyměnil jsem váhu vzduchu ale problém trvá dál.Chtěl bych se zeptat na ventyl N 75 omezovací ventyl turbodmíchadla.Vyčetl jsem na vašem foru že by to vyřešila jeho výměna.Všimnul jsem si že po nastartování cvaka pokaždé po jinou dobu.Jednou se stiší po minutě a po novem nastartovaní se neštiší vůbec.Může mi někdo vysvětlit jeho funkci a popřípadě jak bych poznal že je špatnej bez toho abych to dal do servisu.Můžete mi prosím poradit kde bych si ho mohl koupit na netu?Předem děkuji za odpověd.
zdenouch píše:Zdravím.
vím že už to tady bylo probráno mnohokrát ale mám problém se strátou vykonu na Octavce 1.9Tdi 66kw r.v.00.Na hranici 3000 otaček auto stratí výkon.Pomůže vypnutí motoru a po nastartování je vše OK.Vyměnil jsem váhu vzduchu ale problém trvá dál.Chtěl bych se zeptat na ventyl N 75 omezovací ventyl turbodmíchadla.Vyčetl jsem na vašem foru že by to vyřešila jeho výměna.Všimnul jsem si že po nastartování cvaka pokaždé po jinou dobu.Jednou se stiší po minutě a po novem nastartovaní se neštiší vůbec.Může mi někdo vysvětlit jeho funkci a popřípadě jak bych poznal že je špatnej bez toho abych to dal do servisu.Můžete mi prosím poradit kde bych si ho mohl koupit na netu?Předem děkuji za odpověd.
zdenouch
jednak je to ventil
a jednak to taky muze delat zatuhla zegulace turba, chtelo by to aby to nekdo projel s vagem, pripadne udelat logy
Ono taky není zrovna od věci napsat do Nicku od kud jsi, většinou to není daleko od někoho tady z fóra, kterej by ti mohl vyjít vstříc.
Jinak tady na fóru pro to máme sekci .
Tuším že Andre nějaký N75ky měl.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
vlacek píše:no nevim nema nahodou 66Kw turbo bez nastaveni lopatek
aha to jsem prekouk, ono i 66kw ma VNT turbo, ale az od roku 02
kazdopadne dat to na vag, muze to byt i nedosazeni tlaku, kdyby zustaval furt otevreny WG
a nebo pokud ma clovek moznost , tak si na zkousku pujcit z jineho fungujiciho auta N75
Presne tak bez Diagnostiky sa liečiť nedá . Dá ale stojí to dosť peňazí praktizovaný vo väčšine autorizovaných servisov a ten spôsob sa volá, dám všetko nové a ono to pôjde
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty preto mám 911 Turbo :DD
Dnes jsem to byl otestovat znovu a zjistil jsem že ta ztráta výkonu byla poprve na hranici 4000 a pak to šlo do 3000.Po nastartování to táhlo krásně bez poklesu a po chvilce to šlo do kytek znovu?
No stale si nenapisal aky typ motora to je, ja mam 66kW ALH a tiez som riesil podobne a bola to prihrdzavena alebo sajrajtom zapecena ovladacia tycka podtlakového ventilu na turbe.MUSI chodit pri zatlaceni "lahko" a az po dorazovy srobik.
ztrata vykonu u 3000 tis vypada to ze kdys to ztrati vykon tak to padlo do nouzaku..... podle me
muze to bejt spatnou regulaci klapek na turbu jsou zatuhle nebo N75
nejlepsi je udelat diagnostiku za jizdy velkej kopec na 3 stupen od 1200- do 4000 otacek seslapnout a nechat vytocit pri 3000tis sundat nohu z plynu a ihned seslapnout. logy 1,3,11
pokud to spadne do nouzaku mrknou co to hodi podle toho se dal prizpusobit jinak je ot furt jen tapani