Stránka 1 z 1

Seat Leon 1.8T rv2000 - ukazatel paliva a teploty mot.

Napsal: 01 úno 2009, 11:01
od elmarees
Ahoj, bratr si koupil Seat Leon 1.8T - 132kW, rv 2000...auto bylo poskladane (nekdo to neukociroval:)). Vsechno ok, akorat mu neukazuje stav paliva a teplotu motoru. Ma s tim zajet do servisu? Nebo by to nekdo zvladl? Samozrejme za nejakou financni odmenu :)

PS.: Nejlip severni morava

Adresa 17 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1M0 920 821 DV
Komponent: S5-KOMBIINSTR. VDO V02
Kódování: 05104
Opravna #: WSC 20583
IMMO-IDENTNR: SEZ7Z0Y0767382
2 Nalezeny chyby:
00771 - Snimac pro ukazetel zasoby paliva -G
30-00 - preruseni n.zkrat na plus
01039 - Snimac pro ukazatel teploty chladici kapaliny (G2)
30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky


snimac chladici kapaliny sel vymazat, ale porad neukazuje. V motoru (01) se ukazuje teplota normalne (Blok merenych hodnot)

Napsal: 01 úno 2009, 15:51
od 12skvarka
matně si vzpomínam že sem to jednou řešil bylo to kostrama nakonec jsem k plováku i čidlu přivedl nové kostry a makalo to

Napsal: 01 úno 2009, 20:11
od elmarees
12skvarka píše:matně si vzpomínam že sem to jednou řešil bylo to kostrama nakonec jsem k plováku i čidlu přivedl nové kostry a makalo to
aha...dik, za napad. Zkusim se na to o vikendu podivat, ale asi to stejne skonci v servisu :).

Napsal: 02 úno 2009, 22:08
od tyfusxy
teplotu ti iba neukazuje alebo tamsvieti kontrolka a pipa to?

Napsal: 04 úno 2009, 11:54
od elmarees
tyfusxy píše:teplotu ti iba neukazuje alebo tamsvieti kontrolka a pipa to?
jen neukazuje, cidlo je ok.

Napsal: 05 úno 2009, 10:42
od tyfusxy
a budiky su v poriadku?

Napsal: 05 úno 2009, 21:16
od mirec
pravdepodobne je prepálená kostra co vychádza z budíka. Ukostri cidlá ako píše 12škvarka, ale najlepšie priamo na modrom štekri tesne za budíkom prepoj kostrové kábliky medzi sebou. Zisti podla schémy ktoré to sú.

Napsal: 06 úno 2009, 09:38
od elmarees
tyfusxy píše:a budiky su v poriadku?
Bratr je pres tyden s autem pryc. Ten test akcnich clenu jsem objevil az ted. Tak az prijede, tak jdu hned na to. Myslim si, ze ty budiky budou ok, ale jak se dostat do pristrojovky to opravdu nevim (crazy) . To pak stejne bude muset dat do servisu nebo nekomu kdo s tim poradne umi.

Napsal: 06 úno 2009, 10:10
od tyfusxy
ved to nie je tazke,nalavo das dole kryt poistiek,zboku vysrubujes vsetky sruby,ppotom pod volantom mas ten velky plast su tam asi 4 sruby na torx,davaj pozor niektore je slabo vidno,vytiahnes ten plast a este ti zostava,prepinac svetiel,ten vytiahnes tym ze pri vypnutej polohe ho zatlacis dovnutra a pretocis do prava a tahas vonku a tak mas komplet elektirku na dosah ruky,ja som to robil tak ked som si tahla + kabel od akumulatora do zadu....

Napsal: 06 úno 2009, 18:59
od elmarees
tak budiky jsou ok...takze to ukostrit...ale to necham na nekom zkusenejsim

Napsal: 06 úno 2009, 20:01
od elmarees
jeste takovej blbej dotaz, nemuze to byt pojistka? nezkousel jsem mu pojistky

Napsal: 09 úno 2015, 14:28
od dudiks
Zdarec, řeším obdobný problém na O1 závady jsou stejné ale s tím že to odpálí přístroje je cít i zápach spálenýho tišťáku. Už tam jsou druhý a po nájezdu cca 400 km opět to stejný.. :? kabeláž jsem proměřil, vše ok. Už nevím čeho se chytit a nechci odpálit další přístrojovku..

Napsal: 09 úno 2015, 14:28
od dudiks
Zdarec, řeším obdobný problém na O1 závady jsou stejné ale s tím že to odpálí přístroje je cít i zápach spálenýho tišťáku. Už tam jsou druhý a po nájezdu cca 400 km opět to stejný.. :? kabeláž jsem proměřil, vše ok. Už nevím čeho se chytit a nechci odpálit další přístrojovku..