Pre vsetkych ,tu je problem vyrieseny!!!!!!!!!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pre vsetkych ,tu je problem vyrieseny!!!!!!!!!!!
Chlapi rad vas zdravim.Vyriesil som problem startovania a inych neduhov motoru typu Tdi VW.Mal som neskutocne problenmy z motorom typu 1.9 Tdi 81 Kw Ford Galaxy 1999.Cital som pozorne vase navrhy a skusenosti s moznymi chybami tychto motorou cez,vahu vzduchu,cerpadlo,filtre...a ine veci ale moj problem sa da vyriesit jedinym sposobom a to je .......ozubene kolecko na klukovej hriadely ktore je prepojene cez rozvody a ma nastarosti chod a celkovo chovanie motora.U nas v Bratislave je jeden frajer ktory sa tymto motorom venuje uz nejaky ten cas,takze ich ma v malicku.Motor zle startoval,dymil,hadzal sa do nudzaku a podobne.Myslel som na vela moznych variant ale nakoniec som navstivil tohto borca a problem vyriesil uz pri konzulatacii o probleme nacrtol tu to moznost .Pri rozobrati tejto casti rozvodou sa problem potvrdil,bolo to to kolecko.Ako sam hovoril bola to uz vyrobny chyba pretoze ostatne motory tohto typu maju kolecko zapustene omnoho viac vo vnutri a tym sa elimynuju mozne uvolnenie a otrasy vtejto casti a nedochadza k samovolnemu uvolnovaniu a naslednemu preskoceniu rozvodou a nych neprijemnosti.Takze ak mate podobne problemi tak povedzte svojmu mechanikovi o tej to moznosti nech to preveri a sami uvidite ze vyhodene peniaze za vstrek.cerpadla a ine suciastky si mozete usetrit
jestli se mužu zeptat- takže to kolečko se jen povoluje?? jinak na foto sou stejná kola nebo s nákým rozdílem???
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Na kluke sa strhne ta hranka a tym ako sa to pokivkava ako pise Ladas sa uvolni sruba na remenici a potom sa to pootoci o zopar stupnov. Najhorsie je ze to neodchadza postupne, ale prdne to naraz z nicohonic. Vecer vypnes motor a rano uz nenatocis, alebo natocis ale motor nepojde dobre, tak ako pisal thomas72.
no vsak prave toto kolecko je hlavnym problemom ked sa vsetko vyskusalo a stale to nejde alebo nie tak ako by malo,mne to uz robili druhy krat za cca 1 rok a bolo mi povedane ze musim vymenit celu klukovku lebo uz sa neda nijako upravit prave preto lebo malo trci z motora a dalsie uberanie materialu uz neni mozne.Nema nahodiu niekto volnu klukovu hriadel??????
klikovka stačí orovnat ale musíš na to mít čelní frézu s vedením jinaj je to marná práce...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
v poho prostě jen je to zatím tajemství i když přípravek jde koupit ale stojí hodně peněž....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!