Závada 1.9 TDi 81kw ASV-vstrikovaci cerpadlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Závada 1.9 TDi 81kw ASV-vstrikovaci cerpadlo
Zdravím všem vespolek,nikde sem podobné problémy nenašel,tak se omlouvám předem za nové téma.
Motor ASV 1.9 TDi 81kw,najeto 115000km,naftový filtr měněn v 90 000km
Jel sem dnes do jedne firmy.Vse v pohode,odjizdim od firmy a nejdrive se mi rozsvitil protiprokluz(vim ze mam nacle cidlo abs v zadnim kole) a k tomu zaclo blikat zhaveni,turbo normalne tlacilo..vypl sem motor,nastartoval,uz neblikalo nic,ale zvuk motoru o dost hrubsi a jako by zacinal na tri valce,zacal docela hlucet a klepat,tlak na turbu zadny..poodjel sem 50m a hned zastavil... Po chvilce sem zkousel nastartovat a uz sem tocil naprazdno..nehytlo to ani po delsi chvilce.. nadrz mam pres pulku,dle me uz tam nechtela jit nafta..naftovy filtr menen v 90 000km,ted mam najeto 115..tak snad to bude v tom... Vidim to na nekvalitni naftu,pritom beru jen u jedne pumpy znacky shell...
Zhruba pred 14 dni sem jel a motor spadnul do nouzaku.Nikde zadna kontrolka nesvitila.Po opetovnem nastartovani vse v poradku a nekolik dni bylo vse pohode.
Diky moc vsem za radu...
Motor ASV 1.9 TDi 81kw,najeto 115000km,naftový filtr měněn v 90 000km
Jel sem dnes do jedne firmy.Vse v pohode,odjizdim od firmy a nejdrive se mi rozsvitil protiprokluz(vim ze mam nacle cidlo abs v zadnim kole) a k tomu zaclo blikat zhaveni,turbo normalne tlacilo..vypl sem motor,nastartoval,uz neblikalo nic,ale zvuk motoru o dost hrubsi a jako by zacinal na tri valce,zacal docela hlucet a klepat,tlak na turbu zadny..poodjel sem 50m a hned zastavil... Po chvilce sem zkousel nastartovat a uz sem tocil naprazdno..nehytlo to ani po delsi chvilce.. nadrz mam pres pulku,dle me uz tam nechtela jit nafta..naftovy filtr menen v 90 000km,ted mam najeto 115..tak snad to bude v tom... Vidim to na nekvalitni naftu,pritom beru jen u jedne pumpy znacky shell...
Zhruba pred 14 dni sem jel a motor spadnul do nouzaku.Nikde zadna kontrolka nesvitila.Po opetovnem nastartovani vse v poradku a nekolik dni bylo vse pohode.
Diky moc vsem za radu...
Naposledy upravil(a) cupra165 dne 30 dub 2009, 20:03, celkem upraveno 1 x.
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Na VAG to pujde samozrejme,jinak koukam ze autorizovane servisy na naftove filtry kaslou,kdybych si ho nevymenil sam,tak to nemam ani po tech 90 000kmsmrcke píše:nech to napichnout na VAG!a budeš chytřejši!filtry měnim všechny po 15 tis s olejem!


Jeste postreh ,kdyz uz sem to nemohl natocit,tak ani pri studenem motoru a pootoceni klicku do polohy 1 se nerozsvitila kontrolka zhaveni
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Takze resume.. vymenen naftovy filtr,diagnostika urcila vstrikovaci cerpadlo a zanesenou jehlu,ktera urcuje mnoztvi nafty..nalilo se aditivum VIF preventivne , auto zase jezdi bez problemu..stalo se uz nekomu neco podobneho? Muzete doporucit nejake lepsi aditivum ?
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 993
- Registrován: 13 črc 2008, 09:42
- Bydliště: Příbramsko
Odpovědi: 0
Mam tu samou Ibizu ten samej motor a toto se mi taky nikdy nestalo a to mam najeto 168tis.,naftu beru na OMW a aditiva nedávam žadné.Jinak ty filtry a olej dělam po 12tis...plus teda ještě přísadu do oleje...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
i shell měl spatnou várku nafty alespon tu unás už sem myslel že mam na Nissanu po čerpadlecupra165 píše:Ja temer po celou dobu auta beru jen schell,obcas benzinu nebo omw,nikdy nic jineho,tak sem si myslel,ze uz nepotrebuju davat zadne prisady a jak koukam,tak musim at beru sebelepsi znacku

VW T5 GP 103 KW long
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 14 úno 2009, 23:11
- Bydliště: Prievidza, SR
Odpovědi: 0
mám octu 1,9 TDi, ASV, a tak isto som počul, že je dobre dať do nafty nejaké aditívum, kúpil som VIF Diesel, tankujem naftu na Shell a je to cítiť aj v rannom štartovaní /chodím každé ráno/ a tak isto aj hlučnosť sa znížila, je to ale iba môj subjektívny pocit, ale ako tu čítam dá sa týmto predísť rôznym problémom. 

Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
VIF používám taky...je to asi nej aditivum, i v testech dopadlo nejlíp a s naftou nejlíp benzina, takže dávám VIF a tankuju vlastně tak 90% benzina:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
jjjj v zimě VIF diesel zimní a v létě VIF diesel letní...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
ale v létě nepravidelně...v zimě se snažim dodržovat...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Tak po dnesku opet zavada,rozsvitil se protiprokluz a auto opet padlo do nouzaku,tlak turba se pri plnem seslapnuti jen nepatrne zvedl..proste SDI..filtr naftovy vymenen + dodano aditivum..kamarad co to mel na vag hovoril neco o vstrikovacim cerpadlu a tycce(jehle),ktera urcuje mnozstvi nafty..pry je zanesena a je pouze v minimalnim rozsahu- poloze.. mel nekdo podobny problem? diky moc za radu
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot