Závada 1.9 TDi 81kw ASV-vstrikovaci cerpadlo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
cupra165
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2006, 00:01
Bydliště: Plzeňsko

Závada 1.9 TDi 81kw ASV-vstrikovaci cerpadlo

Příspěvek od cupra165 »

Zdravím všem vespolek,nikde sem podobné problémy nenašel,tak se omlouvám předem za nové téma.
Motor ASV 1.9 TDi 81kw,najeto 115000km,naftový filtr měněn v 90 000km
Jel sem dnes do jedne firmy.Vse v pohode,odjizdim od firmy a nejdrive se mi rozsvitil protiprokluz(vim ze mam nacle cidlo abs v zadnim kole) a k tomu zaclo blikat zhaveni,turbo normalne tlacilo..vypl sem motor,nastartoval,uz neblikalo nic,ale zvuk motoru o dost hrubsi a jako by zacinal na tri valce,zacal docela hlucet a klepat,tlak na turbu zadny..poodjel sem 50m a hned zastavil... Po chvilce sem zkousel nastartovat a uz sem tocil naprazdno..nehytlo to ani po delsi chvilce.. nadrz mam pres pulku,dle me uz tam nechtela jit nafta..naftovy filtr menen v 90 000km,ted mam najeto 115..tak snad to bude v tom... Vidim to na nekvalitni naftu,pritom beru jen u jedne pumpy znacky shell...
Zhruba pred 14 dni sem jel a motor spadnul do nouzaku.Nikde zadna kontrolka nesvitila.Po opetovnem nastartovani vse v poradku a nekolik dni bylo vse pohode.
Diky moc vsem za radu...
Naposledy upravil(a) cupra165 dne 30 dub 2009, 20:03, celkem upraveno 1 x.
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

nech to napichnout na VAG!a budeš chytřejši!filtry měnim všechny po 15 tis s olejem! ;)
Uživatelský avatar
cupra165
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2006, 00:01
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od cupra165 »

smrcke píše:nech to napichnout na VAG!a budeš chytřejši!filtry měnim všechny po 15 tis s olejem! ;)
Na VAG to pujde samozrejme,jinak koukam ze autorizovane servisy na naftove filtry kaslou,kdybych si ho nevymenil sam,tak to nemam ani po tech 90 000km :( myslel sem,ze naftovy by mel vydrzet o dost dele :)

Jeste postreh ,kdyz uz sem to nemohl natocit,tak ani pri studenem motoru a pootoceni klicku do polohy 1 se nerozsvitila kontrolka zhaveni
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Jestli se nerozsvítí žhavení tak je problem v rele 109
Uživatelský avatar
cupra165
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2006, 00:01
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od cupra165 »

Takze resume.. vymenen naftovy filtr,diagnostika urcila vstrikovaci cerpadlo a zanesenou jehlu,ktera urcuje mnoztvi nafty..nalilo se aditivum VIF preventivne , auto zase jezdi bez problemu..stalo se uz nekomu neco podobneho? Muzete doporucit nejake lepsi aditivum ?
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Romulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2007, 12:18
Bydliště: praha

Příspěvek od Romulus »

bylo to shit naftou ta .... benzínka je v testech nezávislých inst. většinou skoro poslední(v naftě) vede Benzina-verva toť můj názor inak taky filtry po 15 a furt klid...
oIc ASV
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

Mam tu samou Ibizu ten samej motor a toto se mi taky nikdy nestalo a to mam najeto 168tis.,naftu beru na OMW a aditiva nedávam žadné.Jinak ty filtry a olej dělam po 12tis...plus teda ještě přísadu do oleje...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Uživatelský avatar
cupra165
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2006, 00:01
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od cupra165 »

Ja temer po celou dobu auta beru jen schell,obcas benzinu nebo omw,nikdy nic jineho,tak sem si myslel,ze uz nepotrebuju davat zadne prisady a jak koukam,tak musim at beru sebelepsi znacku :(
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

cupra165 píše:Ja temer po celou dobu auta beru jen schell,obcas benzinu nebo omw,nikdy nic jineho,tak sem si myslel,ze uz nepotrebuju davat zadne prisady a jak koukam,tak musim at beru sebelepsi znacku :(
i shell měl spatnou várku nafty alespon tu unás už sem myslel že mam na Nissanu po čerpadle :-) vypustila se nadrž nafta se smíchala s olejem a přišla do Máňi (zetor super 50) ta si stím poradi do nissanu se nalila nafta od benziny a aditiva nejaky od sheronu co se válely doma a perfekt .)
VW T5 GP 103 KW long
stofane
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2009, 23:11
Bydliště: Prievidza, SR

Příspěvek od stofane »

mám octu 1,9 TDi, ASV, a tak isto som počul, že je dobre dať do nafty nejaké aditívum, kúpil som VIF Diesel, tankujem naftu na Shell a je to cítiť aj v rannom štartovaní /chodím každé ráno/ a tak isto aj hlučnosť sa znížila, je to ale iba môj subjektívny pocit, ale ako tu čítam dá sa týmto predísť rôznym problémom. :-)
Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

VIF používám taky...je to asi nej aditivum, i v testech dopadlo nejlíp a s naftou nejlíp benzina, takže dávám VIF a tankuju vlastně tak 90% benzina:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
stofane
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2009, 23:11
Bydliště: Prievidza, SR

Příspěvek od stofane »

misa .89 máš pravdu VIF je super, ale rád by som vyskúšal naftu z Benziny, ale u nás v Prievidzi SR nie je, musím zistiť, kde je najbližšia Benzina, potom uvidím, dávaš aj letné aditívum?
Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

jjjj v zimě VIF diesel zimní a v létě VIF diesel letní...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

ale v létě nepravidelně...v zimě se snažim dodržovat...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
cupra165
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2006, 00:01
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od cupra165 »

Tak po dnesku opet zavada,rozsvitil se protiprokluz a auto opet padlo do nouzaku,tlak turba se pri plnem seslapnuti jen nepatrne zvedl..proste SDI..filtr naftovy vymenen + dodano aditivum..kamarad co to mel na vag hovoril neco o vstrikovacim cerpadlu a tycce(jehle),ktera urcuje mnozstvi nafty..pry je zanesena a je pouze v minimalnim rozsahu- poloze.. mel nekdo podobny problem? diky moc za radu
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“