Berlingo 2:0HDi kouří bíle---Vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Berlingo 2:0HDi kouří bíle---Vyřešeno
Zdravim, mám problem s kterým si nevím rady. auto začlo kouřit bíle. Rozdělali se vstřikovače, jeden šel přes přepad, cena repase 7tis, Problem přetrvává. Bylo tam víc oleje(ale nalil jsem ho tam kolik má bejt) je mi to divný, že je ho tam tolik, ale odpustil jsem. Má někdo nějaký možnosti? auto se nastartuje a během 10s začne bíle kouřit. Z výfuku jde po prošlápnutí plynu i černej dým. a auto víc kouřit nezačne. Kouří stejně na volnoběh i na vyšší otáčky. K turbu se na nájezdech nedostanu abych se podíval an vůli. Není vidět, že by se olej strácel. Leju tam plnou syntetiku TOTAL. Díky za rady.
Naposledy upravil(a) misa.89 dne 16 bře 2009, 10:50, celkem upraveno 1 x.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
jenže já se k tomu turbu nedostanu, abych na to kouknul:-(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Mělo by se tam dát mrknout zespodu na rampě,ne?Každopádně,kdyby ti turbo házelo olej,tak by se ti silně zvýšila spotřeba oleje,třeba litr na tisíc,až dva tisíce KM.
Kdyby to byla voda,tak by ti ubývala,ale nejjistějšá by bylo si nechat změřit CO v chladící soustavě,pokud tam bude,je to prdlá hlava,nebo těsnění.
Kdyby to byla voda,tak by ti ubývala,ale nejjistějšá by bylo si nechat změřit CO v chladící soustavě,pokud tam bude,je to prdlá hlava,nebo těsnění.
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
voda ani olej neubývá. Ale auto žere jak svině...ale ty trysky jsou po kontrole:-( vypadá to že to tam cpe moc nefty...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
do systemu se dostal bordel, odešli všechny čtyři vstřikovače. Bordel byl i ve vysokotlaké rozdělovací liště. Cena repase vstřikovačů 5000KČ bez práce za jeden kus. Koupil jsem za 15novej motor. Přehodil vstřikovače, lištu a trubky a za 20min bylo opraveno. Ještě jsem vyměnil olej, protože tam bylo 6,5L náplně smíchané s naftou. Ted vše ok. Musím ale zaklepat. Ještě mám vlastně za stejnou cenu celej motor bez turba
šmejd jeden žabožroudskej 
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
nedá se říct, že to bylo čerpadlem, spíš sračkama v anftě, než šponama z čerpadla....a přehodit čerpadlo je složitější pro mě. Už jen vzhledově ale naše vypadlo v lepší kondici. Uvidíme časem. Nádrž je čistá. Byla dole a čistila se když se před dvěma měsíci měnilo podávací čerpadlo
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
jasně, to chápu, jen doufám, že to nebude náš případ...sežralo to dost peněz:-(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
jinak jsem dal ještě filtr nafty na ty hadičky co jsou na rozvodech ještě jeden než originál. Takže ted to jde přes dva filtry. Ne žádnej malej plastovej průhlednej, ale velkej plechovej. Pro jistotu
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.