Berlingo 2:0HDi kouří bíle---Vyřešeno

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Berlingo 2:0HDi kouří bíle---Vyřešeno

Příspěvek od misa.89 »

Zdravim, mám problem s kterým si nevím rady. auto začlo kouřit bíle. Rozdělali se vstřikovače, jeden šel přes přepad, cena repase 7tis, Problem přetrvává. Bylo tam víc oleje(ale nalil jsem ho tam kolik má bejt) je mi to divný, že je ho tam tolik, ale odpustil jsem. Má někdo nějaký možnosti? auto se nastartuje a během 10s začne bíle kouřit. Z výfuku jde po prošlápnutí plynu i černej dým. a auto víc kouřit nezačne. Kouří stejně na volnoběh i na vyšší otáčky. K turbu se na nájezdech nedostanu abych se podíval an vůli. Není vidět, že by se olej strácel. Leju tam plnou syntetiku TOTAL. Díky za rady.
Naposledy upravil(a) misa.89 dne 16 bře 2009, 10:50, celkem upraveno 1 x.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od JiRaY »

Buď se ti do spalování dostává voda(prasklá palice,těsnění,u berling prý nic neobvyklého),a nebo turbo hází olej do výfuku.
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jenže já se k tomu turbu nedostanu, abych na to kouknul:-(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od JiRaY »

Mělo by se tam dát mrknout zespodu na rampě,ne?Každopádně,kdyby ti turbo házelo olej,tak by se ti silně zvýšila spotřeba oleje,třeba litr na tisíc,až dva tisíce KM.

Kdyby to byla voda,tak by ti ubývala,ale nejjistějšá by bylo si nechat změřit CO v chladící soustavě,pokud tam bude,je to prdlá hlava,nebo těsnění.
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

voda ani olej neubývá. Ale auto žere jak svině...ale ty trysky jsou po kontrole:-( vypadá to že to tam cpe moc nefty...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 336
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

to by ti to kouřilo černě,bílá barva je nespálená nafta-zkus změřit kompresy jestli nejsou podpálený ventily a pod.
Dayco
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 24 bře 2006, 17:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Dayco »

na diag. a pozriet teplotu paliva.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

do systemu se dostal bordel, odešli všechny čtyři vstřikovače. Bordel byl i ve vysokotlaké rozdělovací liště. Cena repase vstřikovačů 5000KČ bez práce za jeden kus. Koupil jsem za 15novej motor. Přehodil vstřikovače, lištu a trubky a za 20min bylo opraveno. Ještě jsem vyměnil olej, protože tam bylo 6,5L náplně smíchané s naftou. Ted vše ok. Musím ale zaklepat. Ještě mám vlastně za stejnou cenu celej motor bez turba ;) šmejd jeden žabožroudskej ;)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Ale to si mal prehodiť aj čerpadlo. Pretože to bol ten hlavný problem (crazy) (crazy)
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Dokonce se doporučuje i vyčistit nádrž.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

nedá se říct, že to bylo čerpadlem, spíš sračkama v anftě, než šponama z čerpadla....a přehodit čerpadlo je složitější pro mě. Už jen vzhledově ale naše vypadlo v lepší kondici. Uvidíme časem. Nádrž je čistá. Byla dole a čistila se když se před dvěma měsíci měnilo podávací čerpadlo
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Jde o to, že kdyby se vydřelo čerpadlo, dostanou se špony přepadem zpátky do nádrže. Ty to vše vyměníš, tj. vstřiky, čerpadlo a ono to zas nasaje a jsi kde jsi byl.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jasně, to chápu, jen doufám, že to nebude náš případ...sežralo to dost peněz:-(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jinak jsem dal ještě filtr nafty na ty hadičky co jsou na rozvodech ještě jeden než originál. Takže ted to jde přes dva filtry. Ne žádnej malej plastovej průhlednej, ale velkej plechovej. Pro jistotu
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
vpavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 20 úno 2008, 23:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Nymburk

Příspěvek od vpavel »

misa.89 píše:jinak jsem dal ještě filtr nafty na ty hadičky co jsou na rozvodech ještě jeden než originál. Takže ted to jde přes dva filtry. Ne žádnej malej plastovej průhlednej, ale velkej plechovej. Pro jistotu
Bingo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§
Odpovědět

Zpět na „Citroën“