Stránka 1 z 2

kombinace turba GT1749V s GT2053v de to?

Napsal: 05 bře 2009, 20:19
od Longer
Potřeboval bych vědět, jestli jde přehodit sací část z turba GT 2053V na GT 1749V ? Díky

Napsal: 05 bře 2009, 22:17
od Smoke
asi nebude rozumné- bude málá výfukovka.

Napsal: 05 bře 2009, 22:22
od Huml
přesně tak, chtělo by to aspoň výfuk z VB, i tak je to ale podle mě málo, do čeho to chceš napáchat? a není to náhodou 2052?

Napsal: 06 bře 2009, 05:53
od nogis
Jj, je to 2052 a je to do GIV 85kW. ;)

Napsal: 07 bře 2009, 18:40
od Longer
Prosim poraďte abych zbytečně nerozvážil turba?. Diky moc...

Napsal: 07 bře 2009, 18:50
od Huml
já bych to nedělal, lepší tam nacpat celou 2052

Napsal: 07 bře 2009, 19:47
od Longer
ale zase to nepojede vnízkých otáčkách až tak od 2500

Napsal: 07 bře 2009, 20:46
od Huml
pojede bez problémů, krásně se roztáčí už od 2000ot.

Napsal: 07 bře 2009, 20:47
od Jim
toho bych se tak nebál. Spodek je sice slabší, ale nic tragického....

Napsal: 07 bře 2009, 21:00
od Longer
Tak to je dobre tak já ho tam dám celý. Slyšel jsem právě na toto kritiku. A bál jsem se že se to bude pozdě roztáčet. Tak moc díky za radu.

Napsal: 07 bře 2009, 21:06
od Huml
máme ho v tom závodním G3 a nic takovýho nepozoruju

Napsal: 07 bře 2009, 21:24
od Longer
Ja mám nzkusenost jen spíš z benzínovýma motorama. Kámoš dával do Punta 1.4 turbo T3 a roztáčí se na 3500 otáčkách.

Re: kombinace turba GT1749V s GT2053v de to?

Napsal: 08 bře 2009, 11:21
od TDI tech
Longer píše:Potřeboval bych vědět, jestli jde přehodit sací část z turba GT 2053V na GT 1749V ? Díky
Je to max. neefektivne riesenie. Aj keby to bolo teoreticky mozne tak prakticky by ti to bolo k nicomu. Nakolko by velke duchadlo z GT 2052V prakticky sice tlacilo vela vzduchu do spalovacej komory, ALE cez malu plynovu turbinu z GT1749V by sa nestihla dokladne vyprazdnit. Proste velky objem vyfukovych plynov nestihne uniknut cez maly pierez vyfukoveho kanala GT1749V za jednotku casu. Cize vypraznenie spalovacej komory bude neefektivne, cim vyfukove plyny ktore sa tahzie dostali z valca (kedze sa dlhsie zdrziavaju vo vyfukovom kanaly maju aj viac casu aby odovzdali svoje zbytkove teplo ostatnym mech. castiam motora) su horuce co ma za nasledok zvysenie teploty steny valca, povrchovej teploty piesta, vyfukoveho ventylu, stene vyfukoveho kanala atd. vkonecnom dosledku aj zvysenie teploty novo nasateho vzduchu, teda znizenie objemovej ucinnosti a nasledne znizenie efektivity spalovania a aj znizenie vykonu. Pri zvysovani vykonu je podstatnejsi faktor praveze cim rychlejsie a efektivnejsie vyprazdnit spalovacu komoru, a az potom rozmyslat ako ju efektivne naplnit. Proste vseho musi byt "primnerene".

Turbo

Napsal: 08 bře 2009, 14:28
od Dartanion
Dej tam 1756 a máš klid! Jede odspoda a drží tlak i ve vysokých...

Napsal: 08 bře 2009, 22:41
od turboa3
2052 jsem měl graf jsem dal do grafů , mrkni se nato.Myslím si , že to šlo od spoda dobře, důležité je co k tomu přidáš za ostatní komponenty, vstřiky , ic a podobně. :-D