Stránka 1 z 3
fabia 1.2 12v
Napsal: 08 bře 2009, 21:40
od golfgti16v
zdravim vas panove volal mne dnes večer znamy ,ma tuto fabku a večer přijel dnes chtel odjet a nic motor toči čerpadlo je slyšet a nechytne vag nic žadna chyba ,že by skočily rozvody co vy na to ?
Napsal: 08 bře 2009, 21:45
od Huml
jj, vypadá to tak, většinou to skočí právě při vypínaní
Napsal: 08 bře 2009, 21:50
od holy
Nepíšeš jestli je to Fabka I nebo II, ale u prvních ročníků F I s motorem 1,2 12V / 47kW byly špatně navržený napínáky rozvoďáku. Myslím, že se snad i měnily na kulanci...Ale vypadá to že je opravdu přeskočenej rozvod.
Napsal: 08 bře 2009, 22:18
od golfgti16v
jo je to jednička ale když to přeskoči tak by to mnelo psat snimač vačky nebo kliky nebo ?
Napsal: 08 bře 2009, 22:25
od Huml
nepíše
Napsal: 08 bře 2009, 23:27
od 1pavel
mě to psalo při přeskočení o 1 zub chybu snímače vačky a ještě něco , ale jakou chybu už nevým , motor stěží šel do 2500ot
Napsal: 09 bře 2009, 07:35
od golfgti16v
tak dnes to rozeberu a dam vědet co a jak
Napsal: 09 bře 2009, 17:18
od l3030
Ať nezakládám nové téma, tak snad nevadí že to cpu sem.
Dá se u Fabie 1,2 HTP 40kW nějak přidat na volnoběhu?? Po ustálení to má nějakých 900 otáček a dost se to třepe. Při zvýšení na nějakých 950 už je to ok. Poraďte, díky
Napsal: 09 bře 2009, 17:23
od automacher
Inak ide aj o to na ktorej vačke Ti to skoči. Ked budeš kupovať tu lištu tak hu už dávaju dlhšiu.
Napsal: 11 bře 2009, 19:10
od golfgti16v
tak už jsem to rozebral a je to skočeny vyfuk. vačka chci se zeptat co vše je třeba vymnenit ? a potka se to nebo ne ?diky za rady !!!!
Napsal: 11 bře 2009, 19:53
od jimmycars
vymen cely kit s novymi listami aj s napinakom,daj to na pripravky a nahod
Napsal: 11 bře 2009, 20:37
od jura2
Ak Ti mozem poradit,tak to vymen vsetko,teda aj retaz a oz. kola. Ja som menil na VW Polo len napinak a listy a po mesiaci to skocilo znova.

Napsal: 12 bře 2009, 22:47
od golfgti16v
tak jsem dal celou sadu rozvodu a už to frči diky všem za rady !!
Napsal: 13 bře 2009, 21:54
od Huml
dneska jsem to dělal taky, výfuková vačka byla mimo snad o čtvrt otáčky, jinak ty rozvody konstruoval debil, přitom by stačilo, aby ten napínák měl rohatku, aby se nemohl ten napínák vracet do úplnýho odlehčení, toto měli už Peugeoty před 20 rokama
Napsal: 13 bře 2009, 22:06
od misoVW
jj, ten napinac s rohatkou ma aj YAMAHA 600XT a je to super.