Stránka 1 z 2
Hydraulická ruční brzda - jak na to?
Napsal: 10 bře 2009, 10:21
od Jindra
Poraďte jak na hydraulickou ručku? Nějak mi nejde do hlavy napojení na orig . hydr. okruh. Tam by musel být nějaký zpětný ventil, aby tlak nešel do HBV, nebo bývají třmeny se 4 pístkama? 2 na klasické brzdy a 2 na ručku? Neznáte někdo nějaké řešení?

Re: Hydraulická ruční brzda - jak na to?
Napsal: 10 bře 2009, 10:34
od miš
Jindra píše:Poraďte jak na hydraulickou ručku? Nějak mi nejde do hlavy napojení na orig . hydr. okruh. Tam by musel být nějaký zpětný ventil, aby tlak nešel do HBV, nebo bývají třmeny se 4 pístkama? 2 na klasické brzdy a 2 na ručku? Neznáte někdo nějaké řešení?

Viděl jsem dva třmeny, jeden na klasiku a jeden mrňavej na ručku, byla to nějaká B5...
Napsal: 10 bře 2009, 13:48
od Tunerko
jj buď dva strmene alebo 4 piesty dozadu, ale myslím že by to malo fungovať aj z nejakým spätným ventilom len to už je troška komplikovanejšie ako prve dve riešenia
Napsal: 10 bře 2009, 18:38
od Bóďa
Tady máš schéma zapojení na jeden okruh
http://speedpro.cz/speedpro-rucni-hydra ... p-247.html , nebo tam mají i dvouokruhové.
Přeruší se vedení k zadním kolům, do něj se vloží ručka. To je celé. A do HBV to netlačí.

Napsal: 18 dub 2013, 13:57
od Vipouš
Bodo ozivim stare tema.. Ted to resim k sobe.. Pri zapojeni jak pises, se nemusi rusit ABS..??
Napsal: 18 dub 2013, 19:52
od Libor Hanzal
Taky to budu řešit.Jsou dvě možnosti.Ještě jeden třmen nebo váleček do kterého se zapojí hydraulika od ručky a hlavní okruh.ABS pak funguje normálně.Blbý je to,že ten váleček stojí 10 litrů.
Napsal: 18 dub 2013, 20:04
od Vipouš
Libor Hanzal píše:Taky to budu řešit.Jsou dvě možnosti.Ještě jeden třmen nebo váleček do kterého se zapojí hydraulika od ručky a hlavní okruh.ABS pak funguje normálně.Blbý je to,že ten váleček stojí 10 litrů.
No dalsi trmen davat nemam v planu protoze se mi tam nevejde. A brzdovy valec? Jaky za10t? Nejake schema by nebylo?

)) Diky
Napsal: 19 dub 2013, 18:35
od Libor Hanzal

Mělo by to být asi toto.Pokud je tam vstup od ručky a dva výstupy k brzdám,zbývá jen jeden vstup od pedálu.Pak by ABS nefungovalo.Muselo by to mít 5 vstupů.
Napsal: 19 dub 2013, 19:10
od Libor Hanzal

Pokud se na první otvory přivede vstup od HBV a na zadní výstup k brzdám,ručka uzavře vstup a tlačí do brzd.Otázkou je jestli tlak od HBV udrží ty tyčky ručky co drží pístky.
Napsal: 19 dub 2013, 19:18
od Vipouš
Diky za typ. Ted jeste resim jednodusi variantu. Dam vedet pokud se to povede.
Napsal: 20 dub 2013, 08:37
od Libor Hanzal
Tak už vím jak ten váleček.Použije se jako plovoucí válec ruční brzdy.Na ty čtyři vstupy se dá 2x přívod od HBV a 2x výstup k brzdičům.Ručka mačká na na ty boční táhla.Jen ta cena.
Napsal: 20 dub 2013, 16:35
od luke.bean
Vipouš píše:Pri zapojeni jak pises, se nemusi rusit ABS..??
tak ho zruš ne ? beztak je u fabie na <l>

Napsal: 06 kvě 2014, 16:06
od xxjamboxx
oživím téma.
kamarád chce dávat hydraulickou ručku na tourana.
vzadu budou 4pístky brembo nemá někdo schéma jak to zapojit nebo návod??
díky.
Napsal: 06 kvě 2014, 18:00
od jirkastrachota
dalo by se to vyřešit i brzdičem ze škodovky 130. Je to čtyřpíst, s oddělenýma pístama. dva zapojíš na pedál, dva na ručku. Dělávalo se to tak.
Napsal: 09 kvě 2014, 02:53
od Sayllo
jirkastrachota píše:dalo by se to vyřešit i brzdičem ze škodovky 130. Je to čtyřpíst, s oddělenýma pístama. dva zapojíš na pedál, dva na ručku. Dělávalo se to tak.
Ja to chapem, fungovat to bude jak ma, ale fakt, ze nahodis na Touran brzdice zo 130, tak to ma poser..

Idem radsej spat, lebo tu narazim zachvilu na opravovnu vzducholodi, + montaz fmic a pripadny chip s meranim na veternej brzde
