Tdi AFN a gt2052
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tdi AFN a gt2052
Chcel by som trochu viac poladit tento motor ,momentale s 130ps turbo, s764,FMIC a reesha chip.mojim cielom je tak cca 190ps.Mam taku predstavu pouzit turbo gt2052 a race520 + doladit soft.
Viete mi poradit ,ci je to vhodna kombinacia ?Pripadne ak mate niekto skusenost s niecim podobny ,tak ze asi ako sa to auto bude chovat.Bude pouzitelne na bezne jazdenie.Pripadne zivotnost a tak.....
Diky
Viete mi poradit ,ci je to vhodna kombinacia ?Pripadne ak mate niekto skusenost s niecim podobny ,tak ze asi ako sa to auto bude chovat.Bude pouzitelne na bezne jazdenie.Pripadne zivotnost a tak.....
Diky
Ibiza GT TDI Evo1
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1093
- Registrován: 23 led 2006, 20:25
- Bydliště: Praha-Zapad
Odpovědi: 0
Re: Tdi AFN a gt2052
to je velmi vhodna kombinace, ale u ibizi budes mit malo mista, a tak se tam to turbo hur vejde, ale da se tomacof píše:Chcel by som trochu viac poladit tento motor ,momentale s 130ps turbo, s764,FMIC a reesha chip.mojim cielom je tak cca 190ps.Mam taku predstavu pouzit turbo gt2052 a race520 + doladit soft.
Viete mi poradit ,ci je to vhodna kombinacia ?Pripadne ak mate niekto skusenost s niecim podobny ,tak ze asi ako sa to auto bude chovat.Bude pouzitelne na bezne jazdenie.Pripadne zivotnost a tak.....
Diky
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Re: Tdi AFN a gt2052
macof píše:Chcel by som trochu viac poladit tento motor ,momentale s 130ps turbo, s764,FMIC a reesha chip.mojim cielom je tak cca 190ps.Mam taku predstavu pouzit turbo gt2052 a race520 + doladit soft.
Viete mi poradit ,ci je to vhodna kombinacia ?Pripadne ak mate niekto skusenost s niecim podobny ,tak ze asi ako sa to auto bude chovat.Bude pouzitelne na bezne jazdenie.Pripadne zivotnost a tak.....
Diky
Sorry za

Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


Re: Tdi AFN a gt2052
Karl píše:macof píše:Chcel by som trochu viac poladit tento motor ,momentale s 130ps turbo, s764,FMIC a reesha chip.mojim cielom je tak cca 190ps.Mam taku predstavu pouzit turbo gt2052 a race520 + doladit soft.
Viete mi poradit ,ci je to vhodna kombinacia ?Pripadne ak mate niekto skusenost s niecim podobny ,tak ze asi ako sa to auto bude chovat.Bude pouzitelne na bezne jazdenie.Pripadne zivotnost a tak.....
Diky
Sorry zaale náhodou staré 81 KW trysky Ti neostali ?
ne uz ich nemam ,ale mozno budu na predaj s764
Ibiza GT TDI Evo1
Re: Tdi AFN a gt2052
macof píše:Karl píše:macof píše:Chcel by som trochu viac poladit tento motor ,momentale s 130ps turbo, s764,FMIC a reesha chip.mojim cielom je tak cca 190ps.Mam taku predstavu pouzit turbo gt2052 a race520 + doladit soft.
Viete mi poradit ,ci je to vhodna kombinacia ?Pripadne ak mate niekto skusenost s niecim podobny ,tak ze asi ako sa to auto bude chovat.Bude pouzitelne na bezne jazdenie.Pripadne zivotnost a tak.....
Diky
Sorry zaale náhodou staré 81 KW trysky Ti neostali ?
ne uz ich nemam ,ale mozno budu na predaj s764
NO záleží koľko by si za nechcel, ale možno by sme sa dohodli.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
"smrtici tlak pro turbo"Batistuta píše:Z čeho je turbo GT2052 ? A kolik dokáže asi tak max. utlačit při dlouhodobějším používání a jaký je smrtící tlak pro toto turbo ?


Naopak! Cim mensi tlak a vetsi mnozstvi vzduchu, tim lip - cim vetsi tlak, tim vyssi teplota, tim mensi objem vzduchu, vetsi namahani motoru, mensi zivotnost

Staci se mrknout na toto:
http://users.ox.ac.uk/~ohare/wce1c_big.jpg
...vliv tlaku na teplotu vzduchu
Maximum Flow
41 lbs/min at 2.4 PR with 65% Eff and 115,000 RPM.
Optimum Flow
From 15 lbs/min at 1.6 PR through 30 lbs/min at 2.6 PR
RE macof: GT2052 - da vice vzduchu, ale ma turbo lag (pozdejsi nabeh turba) - zeptej se Holze nebo mvoleska - takze to budes muset vice tocit

... samozrejme, je tu reseni na pozdni nabeh turba, ale to uz neni sranda a hlavne to je know-how

a trochu te ironie a cerneho humoru na zaver: z hlediska konkurencniho (na sprintech): nejlepsi bude, kdyz tam budete tlacit co nejvic... postupne budete odpadavat (jak vam budou klekat turba a motory) a pak i ja se svym "kombajnem" budu mit sanci



TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)