problem s načtením některých řj
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problem s načtením některých řj
Zdravím mám kabel na bázi max232 a Si9243.Používám vag com 314 ihr a problém je vtom,že mě to nenačte některé jednotky na mém vw polu r.v 2001.Motor to načte v pohodě ,immo taky ale třeba centrál ,nebo přístrojovku 17,klimatizaci atd to nenačte ,při automatické detekci je najde ale píše to unich , že nelze synchronizovat přenosovou rychlost a že esli je to motor 1.4 55kw tak at dam baud rate to jsem zkusil a nešlo to stejně.Byl jsem stím na vw servise a tam mě načetly jednotky bez problémů takže v tech to není.Nevíte někdo co stím?
Pokud máš USB redukci s jiným čipem než FTDI tak jsme na 99% odhalili tvůj problém! Mrkni na ovladače v Ovládací panely-Systém-Hardware/Správce zařízení, zda najdi sekci "Porty COM a LPT" a tvůj převodník s virtuálním COM-portem, klikni na něm pravým tlačítkem a dejDavidVoda píše:kabel je přes COM ale mám zanim USB redukcikevino píše:kabel pouzivas cez COM port alebo cez USB a prevodnik ?
"vlastnosti". Tam je uveden výrobce. Pokud je to např. "Prolific PL2303", tak to opravdu nefunguje dobře. Jediné USB-COM převodníky, které fungují s VAG-COMem jsou ty s FTDI. Ikdyž jsou dost vzácné, je to jediná možnost, pokud nechceš kupovat nový OBD kabel do USB (hádej jaký má uvnitř čip

Řešilo se to tady už mnohokrát. Zkus hledat, třeba zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 2&start=11
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Taky mám problém s načtením některých ŘJ. Doteď jsem myslel, že je to OK, ale brácha si koupil octávku 2001 a nedostanu se do ASR (to by nevadilo) a do Parkovacího asistenta (přidělali jsme závěs....)
Jinak jsem zatím načet vše, sharan komplet i přídavné topení atd., octa 1,8 20V komplet, fabia 1,4 a felda, prostě vše. Mám Vag 304, obyč com kabel a usb s FTDI (ale chová se to stejně i přímo přes RS232 do stolního compu) Že by to ten Vag 304 cz neuměl? Jakej VAG ještě vezme obyč kabel? díky
Jinak jsem zatím načet vše, sharan komplet i přídavné topení atd., octa 1,8 20V komplet, fabia 1,4 a felda, prostě vše. Mám Vag 304, obyč com kabel a usb s FTDI (ale chová se to stejně i přímo přes RS232 do stolního compu) Že by to ten Vag 304 cz neuměl? Jakej VAG ještě vezme obyč kabel? díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Poslední verze VAG-COM, která podporuje obyčejné "hloupé" kabely je 409.1S. Download zde: http://www.ross-tech.net/vag-com/downlo ... e4091s.exeMirekX píše:Taky mám problém s načtením některých ŘJ. Doteď jsem myslel, že je to OK, ale brácha si koupil octávku 2001 a nedostanu se do ASR (to by nevadilo) a do Parkovacího asistenta (přidělali jsme závěs....)
Jinak jsem zatím načet vše, sharan komplet i přídavné topení atd., octa 1,8 20V komplet, fabia 1,4 a felda, prostě vše. Mám Vag 304, obyč com kabel a usb s FTDI (ale chová se to stejně i přímo přes RS232 do stolního compu) Že by to ten Vag 304 cz neuměl? Jakej VAG ještě vezme obyč kabel? díky
Pokud se ale nespokojíš se sharewarovým režimem, nezbyde ti než zaplatit Uwemu 99 USD za licenci. O jiné cestě nevím. Stejně bys ale měl zapřemýšlet o HEX-CANu, dřív nebo později tě to také nemine

- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Tak jsem myslel, že tomu ještě uniknu a ono nééé
no jo, začnu zjišťovat, co je to HEX-CAN, zatím jsem se ani nesnažil to sledovat. Pokud máte tip, tak sem s ním. Dík

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... kabely/025MirekX píše:Tak jsem myslel, že tomu ještě uniknu a ono néééno jo, začnu zjišťovat, co je to HEX-CAN, zatím jsem se ani nesnažil to sledovat. Pokud máte tip, tak sem s ním. Dík