problem s načtením některých řj

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2006, 10:17

problem s načtením některých řj

Příspěvek od DavidVoda »

Zdravím mám kabel na bázi max232 a Si9243.Používám vag com 314 ihr a problém je vtom,že mě to nenačte některé jednotky na mém vw polu r.v 2001.Motor to načte v pohodě ,immo taky ale třeba centrál ,nebo přístrojovku 17,klimatizaci atd to nenačte ,při automatické detekci je najde ale píše to unich , že nelze synchronizovat přenosovou rychlost a že esli je to motor 1.4 55kw tak at dam baud rate to jsem zkusil a nešlo to stejně.Byl jsem stím na vw servise a tam mě načetly jednotky bez problémů takže v tech to není.Nevíte někdo co stím?
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

kabel pouzivas cez COM port alebo cez USB a prevodnik ?
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2006, 10:17

Příspěvek od DavidVoda »

kevino píše:kabel pouzivas cez COM port alebo cez USB a prevodnik ?
kabel je přes COM ale mám zanim USB redukci
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

DavidVoda píše:
kevino píše:kabel pouzivas cez COM port alebo cez USB a prevodnik ?
kabel je přes COM ale mám zanim USB redukci
Pokud máš USB redukci s jiným čipem než FTDI tak jsme na 99% odhalili tvůj problém! Mrkni na ovladače v Ovládací panely-Systém-Hardware/Správce zařízení, zda najdi sekci "Porty COM a LPT" a tvůj převodník s virtuálním COM-portem, klikni na něm pravým tlačítkem a dej
"vlastnosti". Tam je uveden výrobce. Pokud je to např. "Prolific PL2303", tak to opravdu nefunguje dobře. Jediné USB-COM převodníky, které fungují s VAG-COMem jsou ty s FTDI. Ikdyž jsou dost vzácné, je to jediná možnost, pokud nechceš kupovat nový OBD kabel do USB (hádej jaký má uvnitř čip ;) ).
Řešilo se to tady už mnohokrát. Zkus hledat, třeba zde:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 2&start=11
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Taky mám problém s načtením některých ŘJ. Doteď jsem myslel, že je to OK, ale brácha si koupil octávku 2001 a nedostanu se do ASR (to by nevadilo) a do Parkovacího asistenta (přidělali jsme závěs....)
Jinak jsem zatím načet vše, sharan komplet i přídavné topení atd., octa 1,8 20V komplet, fabia 1,4 a felda, prostě vše. Mám Vag 304, obyč com kabel a usb s FTDI (ale chová se to stejně i přímo přes RS232 do stolního compu) Že by to ten Vag 304 cz neuměl? Jakej VAG ještě vezme obyč kabel? díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

MirekX píše:Taky mám problém s načtením některých ŘJ. Doteď jsem myslel, že je to OK, ale brácha si koupil octávku 2001 a nedostanu se do ASR (to by nevadilo) a do Parkovacího asistenta (přidělali jsme závěs....)
Jinak jsem zatím načet vše, sharan komplet i přídavné topení atd., octa 1,8 20V komplet, fabia 1,4 a felda, prostě vše. Mám Vag 304, obyč com kabel a usb s FTDI (ale chová se to stejně i přímo přes RS232 do stolního compu) Že by to ten Vag 304 cz neuměl? Jakej VAG ještě vezme obyč kabel? díky
Poslední verze VAG-COM, která podporuje obyčejné "hloupé" kabely je 409.1S. Download zde: http://www.ross-tech.net/vag-com/downlo ... e4091s.exe

Pokud se ale nespokojíš se sharewarovým režimem, nezbyde ti než zaplatit Uwemu 99 USD za licenci. O jiné cestě nevím. Stejně bys ale měl zapřemýšlet o HEX-CANu, dřív nebo později tě to také nemine ;)
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

vagus píše:
Stejně bys ale měl zapřemýšlet o HEX-CANu, dřív nebo později tě to také nemine ;)
Pravda,pravda i já už ho mááám. Viď Vagus (rofl) (crazy)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Tak jsem myslel, že tomu ještě uniknu a ono nééé :) no jo, začnu zjišťovat, co je to HEX-CAN, zatím jsem se ani nesnažil to sledovat. Pokud máte tip, tak sem s ním. Dík
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

MirekX píše:Tak jsem myslel, že tomu ještě uniknu a ono nééé :) no jo, začnu zjišťovat, co je to HEX-CAN, zatím jsem se ani nesnažil to sledovat. Pokud máte tip, tak sem s ním. Dík
http://www.motordiag.cz/motordiag/produ ... kabely/025
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“