Tachopro+airbag

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Tachopro+airbag

Příspěvek od morose »

Ahoj kluci, postavil jsem si kabel pro Tachopro s obvodem MAX232 a dvěma EEpromama. Kabel funguje stardantně s Vag-com 304 stejně jako můj starý (max232+si9242). Jeste musím nahrát ty paměti, až se kámoš k tomu dostane. Mám několik otázek, pokud bude někdo tak ochotný a poradí.
:?
1) s kterým programem na crash data airbagů by měl mnou vyrobený kabel fungovat? (dělám jen octavie)
2) nenahradil by toto všechno kabel hex-can od motordiag? Pročetl jsem za víkend úplně celé forum...Sice nevím stále jestli motordiag po úpravě je plnohodnotný Hex-canu od p. Svobody a co vlastně všechno umí. (LOL)
lake
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 26 led 2006, 11:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lake »

pri vsetkej ucte asi si toho vela nenacital, pretoze by si sa tu uz po 2584658 krat docital, ze tachopro je vylucne pre upravu km do roku2000 a na nic podstatnejsie ine.

teoreticky by s nim chodil soft sensortool na airbagy,ale ten lepsie beha s Si kablom.

HEX-CAN je len diagnostika, ktora funguje cez USB, s ktorou ti nepojde upravovat km a nepojdu ani airbagy.
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

lake píše:pri vsetkej ucte asi si toho vela nenacital, pretoze by si sa tu uz po 2584658 krat docital, ze tachopro je vylucne pre upravu km do roku2000 a na nic podstatnejsie ine.

teoreticky by s nim chodil soft sensortool na airbagy,ale ten lepsie beha s Si kablom.

HEX-CAN je len diagnostika, ktora funguje cez USB, s ktorou ti nepojde upravovat km a nepojdu ani airbagy.
Díky Lake, toto jsem chtel vedet. :) :) :) Precetl jsem fakt vsechno ale nikde jsem nevidel to co pises v posledni vete. Mozna jsem to prehledl. 8) Diky. Jeste bych rad vedel ty rozdíly mezi klony a orig Hex-can chci -li mít kabel pro širší použití. Vím že tam jde o nahrání novějšího firmware nebo klíče do eeprom (pokud to říkám správně). Četl jsem tu někde že to tu machři dělají i na počkání...otázka zní co to stoji? :)
lake
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 26 led 2006, 11:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lake »

u mna 4000Sk

rozdiel medzi klonom a originalom?
-original je zaplateny kabel so seriovym cislom, ktory logicky musi fungovat - ked nieco platim, tak by to malo ist.
-klon je presne taky isty kabel len s naklonovanym seriovym cislom, ktore tiez niekto plati...


keby podaktori pacienti nenakladali so seriovymi cislami vo velkom ako nakladaju, nemuseli byt ani povodne cisla,ktore v pohode behali, na BLACKLISTE. (hm)
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

lake píše:u mna 4000Sk

rozdiel medzi klonom a originalom?
-original je zaplateny kabel so seriovym cislom, ktory logicky musi fungovat - ked nieco platim, tak by to malo ist.
-klon je presne taky isty kabel len s naklonovanym seriovym cislom, ktore tiez niekto plati...


keby podaktori pacienti nenakladali so seriovymi cislami vo velkom ako nakladaju, nemuseli byt ani povodne cisla,ktore v pohode behali, na BLACKLISTE. (hm)
tomu rozumim (hm)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“