passat B3 1,6TD stále varí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

passat B3 1,6TD stále varí

Příspěvek od koco »

chlapi, potrebujem radu čoho sa mám chytiť . passat B3 1,6TD vymenené termostat, vodná pumpa, tesnenie pod hlavou, hlava otlakovaná zrovnaná. stále varí vodu. tesnenie sa robilo preto že to tlakovalo, teraz sa to iba prehrieva. už som z toho auta zúfalý, zajtra chcem prepláchnut chladiče a chcem dat nové viečko na nádržke. dík za rady.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

pokud jsi si jistej ze vse co jsi vymenil je urco Ok a funguje tak pak uz snad je ten chladic ze je zarostlej a nekoluje voda.Jinak vrtule ti maka???
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

není zarostlá přepadová hadička od hlavy do nádobky?
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

zajtra pozrem. dík.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

spojler pod náraznikem na přívod vzduchu k chladiči máš?
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

patrik.kloucek píše:pokud jsi si jistej ze vse co jsi vymenil je urco Ok a funguje tak pak uz snad je ten chladic ze je zarostlej a nekoluje voda.Jinak vrtule ti maka???
tak tak ,skontroluj ventilátor ked sa zohreje nad 93-94 už by mal zopnúť niekde chyba bude ,tie tesnenia a hlavy nepraskajú len tak pre nič za nič :D ako to niektorí vodiči tvrdia ,to tesnenie alebo hlava si pred smrtou pár krát užije 120 stupnov a viac (LOL) ale to sa každému tažko priznáva.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pokud byla chladící kapalina relativně čistá, tak nebude chladič ucpanej zevnitř, ale tipuju, že je spíš zasranej zvenku, známýmu jsem dělal Corrado a nebylo se to schopný uchladit na volnoběh, větrák běžel po ohřátí skoro pořád, po propláchnutí VAPem a nějakou srajdou na motory naprosto ok, stejnej problém jsem řešil i na jiných autech, přitom přes ten chladič bylo bez problémů vidět, začal bych tímto
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

tuner píše:spojler pod náraznikem na přívod vzduchu k chladiči máš?
dost důležitá věcička , a ještě je tam dostatečně velký chladič ?jestli se dobře pamatuji , tak na tomhle motoru byl snad 800mm široký
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

630-720 mm šířka, těch 800 bylo moc :)
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

pafka píše:
tuner píše:spojler pod náraznikem na přívod vzduchu k chladiči máš?
dost důležitá věcička , a ještě je tam dostatečně velký chladič ?jestli se dobře pamatuji , tak na tomhle motoru byl snad 800mm široký
ano ,ano ten chladič je večší ako na bezin 1,8 a na audi dvojstupnový spínač a dva ventilátory ,jeden na el.motor a spojený s druhým tenkým klinovým remenom
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

TD ma vždy větší chladič než benzin,někdy nejen delší ale i vyšší.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

tuner píše:TD ma vždy větší chladič než benzin,někdy nejen delší ale i vyšší.
jo to aby sa v kopci nezadýchal ,ale zato kúri v zime na parádu o tom siTDI môže len snívať :D
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

tak dnes som sa k tomu nedostal, boli prednejšie deti a ZOO, ale zajtra to skuknem, ten plast pod nárazníkom čo akože privádza vzduch na chladič tam nieje.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

A voda nemizí??
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Bez toho plastu to nechladí,nejde k chladiči vzduch žadnej za jizdy
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“