Pomoc závada01126 signál otáček motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jurec
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 23:24

Pomoc závada01126 signál otáček motoru

Příspěvek od Jurec »

Číslo dílny: WSC 00028
Nalezena 1 chyba:
01126 - signal otacek motoru
16-10 - signal je mimo toleranci - Sporadická
snímač otáček to není nemáte s tím někdo více zkušeností auto jede někdy točí na omezovač někdy do 3000 ot,pak přestana jet sundám nohu z plynu nechám spadnout ot na minimum pak se zase chytí prostě pakárna
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Pozeral si konektor vypadá to na chybu v kabeláži.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Jurec
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 23:24

Příspěvek od Jurec »

no to sem si myslel taky ake kde začít a kde skončit ???????
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Jurec píše:no to sem si myslel taky ake kde začít a kde skončit ???????


Začať u konektoru na čidle a postupen sa dostať až k Riadiacej jednotke ale skús pri voľnobehu hýbať s káblami a možno, že taj aj zistíš v ktorom mieste je problém.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Jurec píše:no to sem si myslel taky ake kde začít a kde skončit ???????


Začať u konektoru na čidle a postupen sa dostať až k Riadiacej jednotke ale skús pri voľnobehu hýbať s káblami a možno, že taj aj zistíš v ktorom mieste je problém. Skús hladať možno to bude iba seknutý kábel. Teraz som mal podobný problém a bolo to v konekto zle prileihali piny. Prihol som a bolo dobre poprípade daj niečo na kontakty niekedy sa stáva, že je v konektore voda.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

a co je to za auto ?
Jurec
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 23:24

Příspěvek od Jurec »

audi a6 2,5 tdi
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

ty chyby po smazani tam zase naskocily nebo ne?

muze to bejt treba nahodila chyba nahodou neco mimo toleranci. a pak se uz nezobrazuje.

pokud se tam zobrazuje stale tak to pak resit.
Jurec
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 23:24

Příspěvek od Jurec »

normálně jde vymazat ale jakmile uděláš zbušební jízdu tak hned cítíš že to nefunguje a chyba je tam zase
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Jurec píše:normálně jde vymazat ale jakmile uděláš zbušební jízdu tak hned cítíš že to nefunguje a chyba je tam zase
no pada ti to do nouzaku chyby tam tedy pretrvava

mrkni na to cidlo otacek bud je spatnej ten konektor treba zoxidovanej nebo nekde prerusenj kabel. nebo spatne cidlo
Jurec
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 23:24

Příspěvek od Jurec »

čidlo sem zkoušel mněnit za nové a nic mám pocit že to bude asi někde v kabeláži mezi řj a motorem nebo řj a budíkama
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Je to automat?Koukni na zuby jestli nechybí nebo není nějak poškozen.Už jsem to tu psal,kolegovi se jeden zub ulomil (neznámo jak)a dělalo to paseku.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Jurec
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 23:24

Příspěvek od Jurec »

je to automat a mněnič sme kontrolovali kolíky jsou v pořádku skuste něco dalšího díky za poznatky ale zaím mi nepomohli
Unc
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2006, 19:39
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Unc »

Taky mam takovej podobnej případ.Když to vytočim na 4000 tak to přestane zrychlovat,ale hnedka (během sekundy) to ještě přidá na větší otáčky 4400.Dělá mě to tak jednou do 1000 km.A taky se mě jednou stalo při těch otačkách že to uplně kleklo.Prostě to nemělo ten výkon na zrychlení.Šlo to na půl výkonu.Vypnul jsem zapalování a pak zapnul a dobrý.A závadu to žádnou nenašlo.A4 1,9tdi
Jurec
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 23:24

Příspěvek od Jurec »

Tak problem je vyřešen vymněnila se vstřikovací tryska s čidlem a auto funguje :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“