Stránka 1 z 1
Napsal: 03 zář 2006, 02:52
od DIESELRINTINTIN
Kluci a když mám ten EGR venku, může to zvýšit spotřebu?? Totiž když to na volnoběh a na nezatíženej motor nepřepíná ty výfukový plyny zpět, může se ten motor jinak vyplachovat a spotřeba vyšší???
Tak mi to připadá...
Petr
Napsal: 03 zář 2006, 11:10
od MirekX
čistě teoreticky to možný je, bez EGR to saje jen čistý a studený vzduch, se zapnutým EGR je teplota nasávaného vzduchu nakonec větší. Ale to je jen můj názor a nebude to rozhodně moc velkej rozdíl, na spotřebě se to asi nepozná

taky ho mám OFF

Napsal: 03 zář 2006, 11:51
od Jim
taky to mám zaslepený, na spotřebě jsem to fakt nepoznal....

Napsal: 03 zář 2006, 20:44
od fonzo
Mam takovy dotaz, jaky ke rozdíl mezi "saslepenim" a odpojením podtlaku?
Moc se v tom zatim nevyznam...
Dekuji

Napsal: 03 zář 2006, 22:49
od MirekX
Pokud je ventil čistý a dosedá a těsní, tak stačí odpojit podtlak a zacpat hadičku. Pokud je to zaneřáděný, může se stát, že ventil netěsní v sedle a pak je jistota dát na vedení spalin těsnění (měď....), do kterého se zapomene vyvrtat ta velká díra uprostřed

Napsal: 04 zář 2006, 08:36
od fonzo
Tak je to dobrý, mam to po oprave a bylo to cištěný a odpojeny od podtlaku

Takže OK
Dík

Napsal: 04 zář 2006, 12:26
od DIESELRINTINTIN
No Fonzo, rozdíl mezi zaslepením a přiškrcením hadice je.
Tento víkend jsem se do toho pustil a protože jsem neměl čas, přiškrtil jsem ovlátací hadičku a auto bylo teda totálně mrtvý. Vůbec to nejelo. To mě překvapilo, nechal jsem motor běžet a poštouboval jsem to přiškrcení - měl jsem tam plechový podložky na dva šroubky a zase to jelo normálně.
Pak jsem oddělal přírubu na sání a vyrobil plechovou ucpávku a je to. Jede to dobře.
Myslím, že to má lepší přechody z volnoběhu do otáček, nebo když jedeš z kopce na rychlost a pak přidáš, ten motor se vzbudí líp.
Takže můj závěr, hadičku přiškrtit nestačí,.
Tak se měj.
Petr
Napsal: 04 zář 2006, 12:41
od fonzo
DIESELRINTINTIN píše:No Fonzo, rozdíl mezi zaslepením a přiškrcením hadice je.
Tento víkend jsem se do toho pustil a protože jsem neměl čas, přiškrtil jsem ovlátací hadičku a auto bylo teda totálně mrtvý. Vůbec to nejelo. To mě překvapilo, nechal jsem motor běžet a poštouboval jsem to přiškrcení - měl jsem tam plechový podložky na dva šroubky a zase to jelo normálně.
Pak jsem oddělal přírubu na sání a vyrobil plechovou ucpávku a je to. Jede to dobře.
Myslím, že to má lepší přechody z volnoběhu do otáček, nebo když jedeš z kopce na rychlost a pak přidáš, ten motor se vzbudí líp.
Takže můj závěr, hadičku přiškrtit nestačí,.
Tak se měj.
Petr
No ale me to jede teda jestli se mi to nezda

Mám hadicku uplne odpojenou a nic podobného co tobe,to nedelá ???

Tak nevim jestli to mam zaslepit medenou platlí
Dik cus
Napsal: 04 zář 2006, 20:06
od MirekX
Hadičku nepřiškrcovat, ale odpojit a zaslepit. Pak je to uplně jedno, pokud ventil dosedá a těsní. Pokud to jen přiškrtíš (rozumím tak, že hadička zůstane připojená, jen se zmačkne) tak se může stát to,že je ventil pořád pootevřenej a pak to teda nepojede, to je fakt. zaslepení vedení spalin je jistota
