Stránka 1 z 1

Napsal: 03 zář 2006, 02:52
od DIESELRINTINTIN
Kluci a když mám ten EGR venku, může to zvýšit spotřebu?? Totiž když to na volnoběh a na nezatíženej motor nepřepíná ty výfukový plyny zpět, může se ten motor jinak vyplachovat a spotřeba vyšší???

Tak mi to připadá...

Petr

Napsal: 03 zář 2006, 11:10
od MirekX
čistě teoreticky to možný je, bez EGR to saje jen čistý a studený vzduch, se zapnutým EGR je teplota nasávaného vzduchu nakonec větší. Ale to je jen můj názor a nebude to rozhodně moc velkej rozdíl, na spotřebě se to asi nepozná :) taky ho mám OFF :D

Napsal: 03 zář 2006, 11:51
od Jim
taky to mám zaslepený, na spotřebě jsem to fakt nepoznal.... :D

Napsal: 03 zář 2006, 20:44
od fonzo
Mam takovy dotaz, jaky ke rozdíl mezi "saslepenim" a odpojením podtlaku?

Moc se v tom zatim nevyznam...

Dekuji (LOL)

Napsal: 03 zář 2006, 22:49
od MirekX
Pokud je ventil čistý a dosedá a těsní, tak stačí odpojit podtlak a zacpat hadičku. Pokud je to zaneřáděný, může se stát, že ventil netěsní v sedle a pak je jistota dát na vedení spalin těsnění (měď....), do kterého se zapomene vyvrtat ta velká díra uprostřed :D :D

Napsal: 04 zář 2006, 08:36
od fonzo
Tak je to dobrý, mam to po oprave a bylo to cištěný a odpojeny od podtlaku (crazy) Takže OK
Dík (noteeth)

Napsal: 04 zář 2006, 12:26
od DIESELRINTINTIN
No Fonzo, rozdíl mezi zaslepením a přiškrcením hadice je.
Tento víkend jsem se do toho pustil a protože jsem neměl čas, přiškrtil jsem ovlátací hadičku a auto bylo teda totálně mrtvý. Vůbec to nejelo. To mě překvapilo, nechal jsem motor běžet a poštouboval jsem to přiškrcení - měl jsem tam plechový podložky na dva šroubky a zase to jelo normálně.
Pak jsem oddělal přírubu na sání a vyrobil plechovou ucpávku a je to. Jede to dobře.

Myslím, že to má lepší přechody z volnoběhu do otáček, nebo když jedeš z kopce na rychlost a pak přidáš, ten motor se vzbudí líp.

Takže můj závěr, hadičku přiškrtit nestačí,.

Tak se měj.
Petr

Napsal: 04 zář 2006, 12:41
od fonzo
DIESELRINTINTIN píše:No Fonzo, rozdíl mezi zaslepením a přiškrcením hadice je.
Tento víkend jsem se do toho pustil a protože jsem neměl čas, přiškrtil jsem ovlátací hadičku a auto bylo teda totálně mrtvý. Vůbec to nejelo. To mě překvapilo, nechal jsem motor běžet a poštouboval jsem to přiškrcení - měl jsem tam plechový podložky na dva šroubky a zase to jelo normálně.
Pak jsem oddělal přírubu na sání a vyrobil plechovou ucpávku a je to. Jede to dobře.

Myslím, že to má lepší přechody z volnoběhu do otáček, nebo když jedeš z kopce na rychlost a pak přidáš, ten motor se vzbudí líp.

Takže můj závěr, hadičku přiškrtit nestačí,.

Tak se měj.
Petr



No ale me to jede teda jestli se mi to nezda :? Mám hadicku uplne odpojenou a nic podobného co tobe,to nedelá ???
(wallbash) Tak nevim jestli to mam zaslepit medenou platlí (LOL)

Dik cus

Napsal: 04 zář 2006, 20:06
od MirekX
Hadičku nepřiškrcovat, ale odpojit a zaslepit. Pak je to uplně jedno, pokud ventil dosedá a těsní. Pokud to jen přiškrtíš (rozumím tak, že hadička zůstane připojená, jen se zmačkne) tak se může stát to,že je ventil pořád pootevřenej a pak to teda nepojede, to je fakt. zaslepení vedení spalin je jistota :)