Stránka 1 z 1
Fabie 1.9 TDI PD - škube pořád víc a jakoby se dusí
Napsal: 04 zář 2006, 13:08
od Brighter
Zdravím vás všechny,
mam už 4 rokem fabku 1.9 TDi, ma najeto 190tis. km, a poslední měsíc se auti behěm rozjezdu poškubáva, občas nereaguje na prudké přidaní plynu a jediné co produkuje je velké množství černého kouře po takovém pokusu o rychlejší přidaní plynu.Váha měněna před pul rokem, čerpadlo plus palivový filtr taky.Servis diagnostikoval chybu v jednom vstřikovačí paliva, udajně odchazí věkem že se zasere.Cena sady nových vstřiku přes 20 k, máte jiné nápady jak se vyhnout tédle mega super investici, a proč nejde koupit jeden vstřikovač a musí se brát hned sada .(((
Díky za jakekoliv pozitivní informace k tomudle tematu
Napsal: 04 zář 2006, 14:16
od Karl
Daj si tu inzerát a určite Ti ho niekto predá zaniakych 3000 Kć všetky ináč si myslím, že chyba je v kabeláži k strekovačom.
Napsal: 04 zář 2006, 17:14
od cosby
Mám za 7000 kompletní osazenou Hlavu na Fábii TDI-PD.Když tak na
cosby@centrum.cz
Napsal: 04 zář 2006, 20:24
od Huml
Většinou, když auto cuká a produkuje velké množství černého kouř, je na vině EGR, jím se i při zátěži dostává větší část výfukových plynů zpět do motoru a to má za následek, že to nechce jet a hulí to jak fabrika.
Napsal: 04 zář 2006, 21:34
od jogo
Dneska sme riesili golfa.Nechcel ist do vykonu , cukalo s nim a dost tazko startoval. Pricina - poskodene osadenie trysiek v hlave a tak isto aj trysky ale len na jednej strane co znamena vymenu hlavy a trysiekNechcem ta strasit ,ale mozno to neni tvoj pripad.
Napsal: 04 zář 2006, 21:41
od Huml
u PD si myslím toto hrozit nemůže, jelikož tryska je do sedla navíc tlačena vahadlem, takže netěsnost sedla snad ani nemůže nikdy nastat, teoreticky
Napsal: 05 zář 2006, 08:53
od Brighter
Tak dneska rano v šest po cestě do práce, při zařazené trojce, to v tom škublo, vyvalilo se dýmu jako z tatry 815, a do servisu ke známemu dojela snad s polovičním výkonem a maximálně rychlosti 80 km, ale opravdu za vydatného doprovodu černého kouře. Dal jsem mu tipy na vše co jste mi řikali, odpo nejpozději zítra bych měl vědět co s tím je.
Díky všem za pomoc

Napsal: 05 zář 2006, 09:04
od jogofogo
Uff kurna to potesi Co

Je to v pořádku??
Napsal: 05 zář 2006, 09:37
od Alu
Ahoj, nedávno jsem koupil ojetou fabku (120000km). TDI jsem nikdy nevlastnil a dotaz zní: Při akceleraci turbo vydává nerovnoměrný zvuk, nevím jak to popsat, ale podle mě, by měl být zvuk - stále hvízdajícího turba a ne jak když se nemůže rozhejbat. Přitom zátah je rovnoměrný a nehulí (teda když se tomu nenaloží plnej). Při ustálený jízdě není slyšet nic. Je to normální, nebo mám zajet do servisu?? Díky
Napsal: 05 zář 2006, 13:25
od Tomas.cz
Já měl za to, že 96kw se dával jen do RS verzí.
Napsal: 05 zář 2006, 16:10
od Alu
Samozřejmě je to 74Kw, upravená na 96Kw. Už jsem ji takhle koupil, nebyl jsem s tim na brzdě, ale prej to tam je - dle "odborného" názoru kamaráda čipaře. Hned mi, parchant, ukrad ten sw

Napsal: 06 zář 2006, 21:20
od jogo
To Huml:Tryska je sice tlacena do spodu,ale je v hlave osadena cez tesniace kruzky co znamena ze v hlave musi byt diera na trysku vacsia nez je telo trysky a potom pri jej stlacani dochadza k jej bocnemu vychylovaniu a najprv sa poskodia tesniace kruzky a nasledne sa poskodi aj diera v hlave.Ak sa mi to podri nafotit tak to sem dam.
Napsal: 07 zář 2006, 19:16
od Huml
tento problém je mi znám, vymačkání vedení v hlavě, viz. časopis Autoexpert č.9 to rozebírají, ale převážně tento problém způsobí nesprávná montáž PD vstřikovačů a v reakci napříspěvek jsem měl na mysli netěsnost do spalovacího prostoru, jak se někdo zmiňoval, ne netěsnost O krožku, to je bohužel bolest
Napsal: 07 zář 2006, 19:48
od Huml
tady jsou nějaký dvě fotky z toho časáku, jsou tam vidět ty otlaky

Napsal: 07 zář 2006, 19:49
od cosby
No ještě mě napadlo,jestli není prasklá hadice od turba k IC.právě včera mi praskla na Superbu a chová se to stejně.nejede a dýmí