co bude víc kouřit?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
co bude víc kouřit?
Čaute,co bude víc kouřit?větši trysky ,nebo čip? když budu chtít zvýšit výkon o stejnou hodnotu?
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
Pokud pujdes o kousek, tak trysky. Protoze nepridas vzduch. Chipem zvednes vzduch i naftu. Ale pokud pujdes o hodne nahoru, tak si zkurvis motor, protoze mnozstvi nafty se reguluje delkou vstriku a s malejma tryskama musis strikat dlouho - v extremnim pripade ti odchazi horici nafta vyfuckovym ventilem na turbo.
Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip.
Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip.

Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

ale dyt na chiptuningu upravujes akorat množství paliva ne?tam nemůžeš přidat vzduch,jenom větším tlakem na turbu a to já nechci tí mse odvařujou turbalt.kubosh píše:Pokud pujdes o kousek, tak trysky. Protoze nepridas vzduch. Chipem zvednes vzduch i naftu. Ale pokud pujdes o hodne nahoru, tak si zkurvis motor, protoze mnozstvi nafty se reguluje delkou vstriku a s malejma tryskama musis strikat dlouho - v extremnim pripade ti odchazi horici nafta vyfuckovym ventilem na turbo.
Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip.
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Reesha ví, co které turbo vydrží,takže přidá jen na bezpečnou hodnotu a rozhodně ten čip to turbo nezničí, pokud je OK. Zkus mu napsat nebo zavolat, určitě ti poradí. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Co tom podle tebe je o kouse a o hodně?lt.kubosh píše:Pokud pujdes o kousek, tak trysky. Protoze nepridas vzduch. Chipem zvednes vzduch i naftu. Ale pokud pujdes o hodne nahoru, tak si zkurvis motor, protoze mnozstvi nafty se reguluje delkou vstriku a s malejma tryskama musis strikat dlouho - v extremnim pripade ti odchazi horici nafta vyfuckovym ventilem na turbo.
Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip.
z 55 na 70 kwJindra píše:Co tom podle tebe je o kouse a o hodně?lt.kubosh píše:Pokud pujdes o kousek, tak trysky. Protoze nepridas vzduch. Chipem zvednes vzduch i naftu. Ale pokud pujdes o hodne nahoru, tak si zkurvis motor, protoze mnozstvi nafty se reguluje delkou vstriku a s malejma tryskama musis strikat dlouho - v extremnim pripade ti odchazi horici nafta vyfuckovym ventilem na turbo.
Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip.
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
...no, pro motor je nejlepší ideální spalování, nebo v praxi taková směs, ať dojde k dokonalému prohoření bez zbytečného odpadu (tzn. v případě hodně nafty při malém množství kyslíku neshoří všechno vstříknuté množství nafty a naopak při hodně vzduchu jde do výfuku neshořený kyslík) Tyto přebytky snižují účinnost. Proháníš motorem něco, co nevykoná žádnou práci. Z toho plyne, že po zvýšení množství vstříknutého paliva (trysky) by bylo nejlepší přidat adekvátní množství kyslíku - tlak turba popř.ICDavidVoda píše:aha nejlepsi by bylo,kdyby se ktomu vyjádřil reesha,já si dycky myslel že jsou nejlepší vzhledem k šetrnosti k motoru trysky bez chipu tak já teda nevím
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s