co bude víc kouřit?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2006, 10:17

co bude víc kouřit?

Příspěvek od DavidVoda »

Čaute,co bude víc kouřit?větši trysky ,nebo čip? když budu chtít zvýšit výkon o stejnou hodnotu?
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Pokud pujdes o kousek, tak trysky. Protoze nepridas vzduch. Chipem zvednes vzduch i naftu. Ale pokud pujdes o hodne nahoru, tak si zkurvis motor, protoze mnozstvi nafty se reguluje delkou vstriku a s malejma tryskama musis strikat dlouho - v extremnim pripade ti odchazi horici nafta vyfuckovym ventilem na turbo.

Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip. :)
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2006, 10:17

Příspěvek od DavidVoda »

lt.kubosh píše:Pokud pujdes o kousek, tak trysky. Protoze nepridas vzduch. Chipem zvednes vzduch i naftu. Ale pokud pujdes o hodne nahoru, tak si zkurvis motor, protoze mnozstvi nafty se reguluje delkou vstriku a s malejma tryskama musis strikat dlouho - v extremnim pripade ti odchazi horici nafta vyfuckovym ventilem na turbo.

Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip. :)
ale dyt na chiptuningu upravujes akorat množství paliva ne?tam nemůžeš přidat vzduch,jenom větším tlakem na turbu a to já nechci tí mse odvařujou turba
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Reknu to polopaticky: "Reesha vi, co je pro tve turbo dobre."
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Reesha ví, co které turbo vydrží,takže přidá jen na bezpečnou hodnotu a rozhodně ten čip to turbo nezničí, pokud je OK. Zkus mu napsat nebo zavolat, určitě ti poradí. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

lt.kubosh píše:Pokud pujdes o kousek, tak trysky. Protoze nepridas vzduch. Chipem zvednes vzduch i naftu. Ale pokud pujdes o hodne nahoru, tak si zkurvis motor, protoze mnozstvi nafty se reguluje delkou vstriku a s malejma tryskama musis strikat dlouho - v extremnim pripade ti odchazi horici nafta vyfuckovym ventilem na turbo.

Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip. :)
Co tom podle tebe je o kouse a o hodně?
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2006, 10:17

Příspěvek od DavidVoda »

Jindra píše:
lt.kubosh píše:Pokud pujdes o kousek, tak trysky. Protoze nepridas vzduch. Chipem zvednes vzduch i naftu. Ale pokud pujdes o hodne nahoru, tak si zkurvis motor, protoze mnozstvi nafty se reguluje delkou vstriku a s malejma tryskama musis strikat dlouho - v extremnim pripade ti odchazi horici nafta vyfuckovym ventilem na turbo.

Ja jsem pro reeshuv chip. Pokud chces mnohme vic koni, tak trysky a chip. :)
Co tom podle tebe je o kouse a o hodně?
z 55 na 70 kw
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Bydliště: CZ - KV

Příspěvek od radkin »

čau tak třeba já mám čip a nekouří to vůbec - výkon stoupl a kouřivost zůstala stejná téměř žádná - jinak trysky bych do budoucna chtěl taky
radkin - Octavia CLHA
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2006, 10:17

Příspěvek od DavidVoda »

aha nejlepsi by bylo,kdyby se ktomu vyjádřil reesha,já si dycky myslel že jsou nejlepší vzhledem k šetrnosti k motoru trysky bez chipu tak já teda nevím :(
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:57

Příspěvek od thomasino »

Tak to principialne jsou ale stejnak je lepsi jeste chipnout, tzn. dodat vice vzduchu, jeste vice koniku a popr. snizit pripadnou kourivost.
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

DavidVoda píše:aha nejlepsi by bylo,kdyby se ktomu vyjádřil reesha,já si dycky myslel že jsou nejlepší vzhledem k šetrnosti k motoru trysky bez chipu tak já teda nevím :(
...no, pro motor je nejlepší ideální spalování, nebo v praxi taková směs, ať dojde k dokonalému prohoření bez zbytečného odpadu (tzn. v případě hodně nafty při malém množství kyslíku neshoří všechno vstříknuté množství nafty a naopak při hodně vzduchu jde do výfuku neshořený kyslík) Tyto přebytky snižují účinnost. Proháníš motorem něco, co nevykoná žádnou práci. Z toho plyne, že po zvýšení množství vstříknutého paliva (trysky) by bylo nejlepší přidat adekvátní množství kyslíku - tlak turba popř.IC
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“