Stránka 1 z 2

Bouchnutí motoru při startu G4 66kw 99"

Napsal: 06 kvě 2009, 19:59
od cbpepe
Chtěl bych poprosit o radu, při studeném startu se motorového prostoru ozve nepříjemný zvuk..náraz kov na kov.řekl bych že při ohřátém motoru je ten zvuk ještě horší..Rekl bych že start je nejochotnějí cca při 60 stupních co mi ukazuje teplměr vody.Silentblock motoru jsem měnil ale žádná změna..máte někdo podobný problem..děkuji

Re: Bouchnutí motoru při startu G4 66kw 99"

Napsal: 06 kvě 2009, 21:26
od Zdeněk M
cbpepe píše:Chtěl bych poprosit o radu, při studeném startu se motorového prostoru ozve nepříjemný zvuk..náraz kov na kov.řekl bych že při ohřátém motoru je ten zvuk ještě horší..Rekl bych že start je nejochotnějí cca při 60 stupních co mi ukazuje teplměr vody.Silentblock motoru jsem měnil ale žádná změna..máte někdo podobný problem..děkuji
Dvouhmotak kaput.

Napsal: 06 kvě 2009, 21:40
od cbpepe
Děkuju za tip,ale co to znamená...co mám vyměnit..?

Napsal: 06 kvě 2009, 21:45
od tyfusxy
musis vymenit dvojhmotovy zotrvacnik, najlepsie je tam dat jednohmotu ,skus zohnat nejaku jazdenku

Napsal: 06 kvě 2009, 21:46
od pafka
na ARL jednohmotu asi nenajdeš ;)

Napsal: 06 kvě 2009, 21:59
od koco
ved píše že má 66kW to asi ARL nebude.

Napsal: 06 kvě 2009, 22:06
od misoVW
koco, prisiel si neskoro. tyfusxy napisal ze by bolo dat najlepsie jednohmotu z ARL a potom to opravil. To len aby si vedel kto co a ako pise.

Napsal: 07 kvě 2009, 06:31
od cbpepe
Nevím jestli jsem to správně pobral,ale znamená to že je chyba ve vyvážení setrvačníku.?To znamená převodovka + spojka pryč.. :? Nemám s tím žádnou zkušenost ..a to tato nevyváženost se projeví pouze při startu..na volnoběh běží uhlazeně a při jízdě taky žádné vybrace nepozoruji.Nemohlo by to být ještě něco jiného ..s autem jezdím 2 roky.Typ motoru je ALH

Napsal: 09 kvě 2009, 12:20
od Traker
to na chod motoru nemá až takoví vliv. Ale třeba dojiždíš ke křižovatce vyřadíš dvojku a motor se třeba tak na sekundu na dvě zaskáče a pohádá se,co tohle? Nedělá?

Napsal: 09 kvě 2009, 18:57
od Peete
misoVW píše:koco, prisiel si neskoro. tyfusxy napisal ze by bolo dat najlepsie jednohmotu z ARL a potom to opravil. To len aby si vedel kto co a ako pise.
nejspis myslel ATD

Napsal: 10 kvě 2009, 21:21
od cbpepe
O tom vyřazení a nasledném jako by chvikovém "zatřepání" motoru v siletblocích jsem slyšel,ale právě jsem to u mého motoru nepozoroval.Bězí normálně v cyklu volnoběhu.Co nesmím je při startování třeba jen jako šktnout o startér..to přijdou tak silné vybrace jako by motor šel snad na dva válce..rychle chcípám...a snažím se tomu vyvarovat a startuji raději déle...nevím co to může být. :?

Napsal: 10 kvě 2009, 22:33
od tyfusxy
ano myslel som ATD motor, mne to robi na 81 kw leone, ale iba obcasne pri nastratovani cele auto sa trasie a hluk ako v mlyne,ihned vypnut zonova nastartujem a pohoda, jednoznacene jednohmotu treba dat

Napsal: 10 kvě 2009, 22:36
od daniel.987
[quote="Traker"]to na chod motoru nemá až takoví vliv. Ale třeba dojiždíš ke křižovatce vyřadíš dvojku a motor se třeba tak na sekundu na dvě zaskáče a pohádá se,co tohle? Nedělá?[/quote

To může dělat ta načatá dvouhmota? U jednoho auta mi to dělalo, jinak žádný problém.

Napsal: 11 kvě 2009, 07:16
od Tomas.cz
Jo to dělá dvohmota u starších Octavií.

Napsal: 11 kvě 2009, 12:03
od cbpepe
Ano to jak píše "tyfusxy" je přesně ono co se mi čas od času přihodí,zejména když je motor startován po delší cestě.Auto se celé roztřese jak kdyby chtěl motor utéct :) .Trochu nerozumím ,kdyby to byla chyba v nevyváženosti setrvačníku,musím kupovat nový nebo lze někde stávající vyvážit..? Ještě mně napadly trysky..nikdy jsem je nenechal přeměřit ..nemohlo by to být tím..?