stále nafta v oleji

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hasic4
Přispěvovatel
Příspěvky: 169
Odpovědi: 0
Registrován: 20 pro 2008, 17:06

stále nafta v oleji

Příspěvek od hasic4 »

Zdravím.Vím že toto téma tu už párkrát bylo ale toto jsem tu ještě nenašel.Můj problém je že i když jsem přetěsnil vstřiky novýma o-kroužkama na VW Passatu 1,9TDI 74 Kw tak mi to teče pořád dál.Měl jsem to na diagnostice a dělá to prý druhý válec tak co stím.Nateče mi tak 1litr na 100km a má to divný chod na volnoběch všechno se strašně klepe ale jak mírně přidám tak v pohodě a z výfuku jde mírně cítit nafta
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jak probíhala montáž vstřiků do hlavy?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

na HDičku mi tohle dělal kapající vstřik + to ještě bíle kouřilo...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

alebo prasknuty piest.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
hasic4
Přispěvovatel
Příspěvky: 169
Odpovědi: 0
Registrován: 20 pro 2008, 17:06

Příspěvek od hasic4 »

montáž probíhala podle příručky na PD v knize jak na to + kamarád co dělá v servisu no nevím kde by jsme udělali chybu

no a kdyby prokapával tak že by tam toho tolik nakapalo?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no já jen jestli jste je neskalpovaly při opětovném zasunutí do hlavy...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
hasic4
Přispěvovatel
Příspěvky: 169
Odpovědi: 0
Registrován: 20 pro 2008, 17:06

Příspěvek od hasic4 »

tak teda nevíte někdo co by tomu mohlo být a poradit
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

sak mas moznosti, nie? Zavadza ma ten nepravidelny chod, inak by to mohlo robit aj tandemove cerpadlo, je tam gufero, ktore oddeluje naftovu cast od podtlakovej (oleja)...
Obrázek
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Higins77
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2006, 08:18

Příspěvek od Higins77 »

Když jste ty vstřiky dávali zpět do hlavy, mazli jste ty nový o-kroužky olejem? Protože jestli ne, tak se mohl některý z nich překroutit a pak netěsní. Jak vypadali ty starý o-kroužky? Byli odrbaný nebo na oko dobrý? Kolik to má nalítáno? Taky by už mohla bejt vymačkaná hlava, slyšel jsem že se to stává. Kolem toho tandemu by to týct taky mohlo.
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“