Stránka 1 z 1

Motor 1Z + EGR off...problém

Napsal: 14 kvě 2009, 19:46
od kubiCzek
Zdravím, mám motor 1Z ve starým Ventu rok 95. Zaslepil sem EGR ventil mezi přírubou egrka a vejfukem. Hadičku pro ovládání EGRka sem nechal zapojenou aby se to hejbalo a nezatuhlo to. Auto po zaslepení jezdilo jakoby bez turba a motor vydával hrozný zvuky. Šlo to těžko do otáček a velmi těžce se to rozjíždělo. Jeden maník mi tvrdí, že i u těchto starejch aut se to musí dopsat VAGem v elektronice. VAGu fakt nerozumim. Měl sem to prý celý hozený v nějakým nouzovým režimu. Po vyndání záslepky to zase jezdí jak vítr a motor se sklidnil. Přesně jak říkal.

Při závadě VAG nevypsal žádný závady.

Minulej rok sem to měl takhle úplně stejně zaslepený a jezdilo to výborně. Na VW fóru mi píšou chlapi že taky nic nepřepisovli v ŘJ a jezdí jim to dobře.

Auto je opravený ale jen pro mojí informaci...ví někdo proč se tomu tak děje ?

Dík kuba

Napsal: 14 kvě 2009, 19:50
od Ladas
zřejmě sis vytrhnul hadičku od snímání tlaku do řj ;)
to co ti tvrdil ten maník pro toho vozidlo a motor v žádném případě neplatí ;)

Napsal: 14 kvě 2009, 20:06
od kubiCzek
Nene hadičky byli všechny vcajk. 2x sem kolem nich lítal. Navíc jediná oprava bylo vyndání tý záslepky a zas to jezdí pěkně jako předtím. Tak nevim čoveče.

Napsal: 14 kvě 2009, 20:12
od Ladas
někde bude pitominka ;)

Napsal: 14 kvě 2009, 20:50
od pitrsss
hadička(napojení na snímač tlaku) do řj neni vidět musíš sundat ten plastovej dekl pod oknem

Napsal: 14 kvě 2009, 21:53
od kubiCzek
Ten sem měl schozenej. Čistil sem filtr pro topení a kontroloval hned i hadičku co je od sání do ŘJ. Vim, že dost často uhnívá je to v takovým blbym místě. Hadičky sem dával před 4 měsícema nový. Každopádně už to jezdí. Jen mi to nejde do hlavy mno :)