Stránka 1 z 2

Nestartuje 1,9 TDI PD Touran

Napsal: 22 kvě 2009, 08:55
od Tiba
Ahoj mám takový větší problém nastartuji auto a hned zhasne. Vag bez závad. Začalo to tím, že turbo spínalo až od 3000 ot - byly zanesené lopatky- vyndáno turbo a vyčištěno. Občas to za studena zaklapalo jako by 1 vstřik nedostával naftu po zjištění byl KO. Ten se vyměnil a jakoby se nic nevyměnilo. Vyměnil jsem zbývající 3 vstřiky a nyní to nastartuje a hned zhasne. Dnes jsem vyměnil tandemové čerpadlo. Pořád stejná závada. Čerpadlo v nádrži tlačí tak jak má. Vstřiky tam jsou nové se stejným číslem i pismeny. Nevím jestli by se neměli přizpůsobit k jednotce? Stejně nevím jak by se to mělo dělat. Řeším to 3 týden a už nevím jak dál.

Napsal: 22 kvě 2009, 11:28
od Huml
a ty vstřiky byly opravdu ty správný co tam mají být?

Napsal: 22 kvě 2009, 12:02
od Tiba
Ano ty vstřiky mají jak bosch tak i orig číslo stejné a jsou nové. Mám ještě podezření na lištu ke vstřikům. Jestli není kabeláž KO, ale ta by něco napsala, alespoň sporadicky. Vstřiky seřízené. Než se všechno žačalo srát, auto občas ráno zacvakalo jako když nemá 1 vstřik naftu, ale za 5 min ok. Nekouřilo, jelo normálně až na to turbo.

Napsal: 22 kvě 2009, 14:02
od chosepm
zacvakalo jako když nemá vstřik naftu? To mi nepřijde, že cvaká, maximálne se to pajtluje. Nemůžou se ti třeba po startu vyvěsit ventily?

Napsal: 22 kvě 2009, 15:29
od dhfool
Nemůže to být imobilizér ?

Napsal: 22 kvě 2009, 16:03
od dodiak
nestartuje ti to ako keby si mal slabu bateriu?

Napsal: 22 kvě 2009, 18:34
od Tiba
Ne ani jedno co jste napsali. Immobilizer je ok, ventily to takto nedělají. Baterka je ok. Dnes jsem objednal svazek co je v hlave a vede ke vstřikům. Doufám, že to tím bude. Je to poslední věc co mě napadá

Napsal: 22 kvě 2009, 20:12
od MirekX
já bych hledal radši někde jinde, ten svazek nevim, zkusil bych proletovat ten kostřící uzel, ale že by nešel ani jeden válec, to je divný

Napsal: 22 kvě 2009, 20:18
od vinek
ve vagu zkontroluj kanály 13 a 18 v měřených hodnotách

Napsal: 22 kvě 2009, 20:26
od misoVW
divne ze to hned zhasne. Ked to zhasne, ide to hned znova nastartovat? Zo SW RJ nerobil nikto nic?

Napsal: 22 kvě 2009, 20:31
od vinek
ja bych na prvni pohled rekl immo ale kdyz rikas ze ne

Napsal: 22 kvě 2009, 20:36
od Huml
takhle jakoby immo se to chová, když jsou namontovaný jiný vstřiky než maj být, na Passatu B5,5 jsem to řešil, po zahřátí, start, chytne a do vteřiny zdechne, když podržíš klíč tak to šlo jakoby rozstartovat, ale musel se dýl držet klíč, i když motor už jakoby běžel ;)

Napsal: 22 kvě 2009, 21:10
od vinek
ja mel u alhambry jiny vstriky nez tam meli byt a bezela hezky ale sla strasne pomalu do otacek dali se spravne a jela jak fik :D

Napsal: 22 kvě 2009, 22:21
od dodiak
skus odpojit RJ abs a skus nastartovať

Napsal: 24 kvě 2009, 10:02
od Higins77
Měl jsem podobný problém, po delším stání mě to po nastartování hned zhaslo a pak jsem musel dlouho startovat než motor znovu naskočil. Bylo to prodřeným o-kroužkem na vstřicích, ani ne tak ty větší jako ty menší dole u trysky, hlavně jeden byl hodne odrbanej. Po výměně ok.