čistič dieslového motora...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mj
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 21 led 2009, 08:53
Odpovědi: 0

čistič dieslového motora...

Příspěvek od mj »

kúpil som od liqui moly čistič diesla(prísada do nafty):

"Prísada odstraňuje usadeniny na vstrekovacích tryskách, v spaľovacích priestoroch a na piestoch. Odstraňuje problémy pri behu motora. Zabraňuje klepaniu motora pri čiastočnom preťažení – zaisťuje kľudný voľnobeh a mäkký beh motora. Čisté vstrekovacie trysky zabezpečujú optimálny beh motora. Čistí celý palivový systém, chráni pred koróziou a zaručuje optimálne spaľovanie. Zvyšuje hospodárnosť prevádzky a prevádzkovú spoľahlivosť motora."

mám laickú otázku:
čo sa deje v motore s odstránenými usadeninami??? (odplavia sa do oleja, spália sa...???)
ŠKODA YETI 2.0 TDI CR 81kW
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

V olejovém filtru těžko.Usazeniny zůstanou v palivovém filtru.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

panecku a do akeho auto to chces naliat? dafam ze do toho patkoveho golfa co mas v popise. tak to aspon musi mat najazdne pol melona kilometrovnikov
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od wojto33 »

kktiny (LOL)
jist
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 09 črc 2008, 21:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jist »

Karbon z trysek hlavy a pístů vyletí výfukem pokud ho to uvolní
Uživatelský avatar
a3anko
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 07 dub 2009, 08:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od a3anko »

prisada do nafty je len preventivne riesenie, na kvalitne vycistenie spalovacieho pristoru a vstrekovacov je potrebna kompletna dekarbonizacia pomocou specialneho pristroja, ktory pripravok pod tlakom cerpadlo nasava. urcity cas motor bezi cisto len na tento pripravok(10 min) vtedy sa prevadza dekarbonizacia a ako bolo spomenute tak ostraneny karbon je vyfukovany cez vyfuk. Ja pracujem s pripravkami BG Care, doposial len sama spokojnost u zakaznikov...urcene prevazne od 150tkm.
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

Možná se zeptám blbě. Moje octa má skoro 200tis km. Mám jí dva roky. Co s tím dělal majitel předemnou netuším. Měl bych udělat tu dekarbonizaci? Jaký je subjektivní pocit lidí, který si to nechali dělat? Jede to líp? Samozřejmě mluvím o té "BG Care". Kdo mi to udělá v okolí Mostu, nebo kde to seženu, že bych si to udělal sám. Koukal jsem na video a není to nic složitého. Kolik to stojí? Toť vše, díky.
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ripper píše:Možná se zeptám blbě. Moje octa má skoro 200tis km. Mám jí dva roky. Co s tím dělal majitel předemnou netuším. Měl bych udělat tu dekarbonizaci? Jaký je subjektivní pocit lidí, který si to nechali dělat? Jede to líp? Samozřejmě mluvím o té "BG Care". Kdo mi to udělá v okolí Mostu, nebo kde to seženu, že bych si to udělal sám. Koukal jsem na video a není to nic složitého. Kolik to stojí? Toť vše, díky.
zkus tunap 332 kolem 200 kč, opakovaně si poradí s pěkným sajrajtem a pak kernite trvale aditivovat naftu

mám dlouholété zkušenosti miloš
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

slovacek.milos píše:
Ripper píše:Možná se zeptám blbě. Moje octa má skoro 200tis km. Mám jí dva roky. Co s tím dělal majitel předemnou netuším. Měl bych udělat tu dekarbonizaci? Jaký je subjektivní pocit lidí, který si to nechali dělat? Jede to líp? Samozřejmě mluvím o té "BG Care". Kdo mi to udělá v okolí Mostu, nebo kde to seženu, že bych si to udělal sám. Koukal jsem na video a není to nic složitého. Kolik to stojí? Toť vše, díky.
zkus tunap 332 kolem 200 kč, opakovaně si poradí s pěkným sajrajtem a pak kernite trvale aditivovat naftu

mám dlouholété zkušenosti miloš
to je ale prisada do nafty nebo snad ne ?
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

Kdesi som cital ze na dekarbonyzaciu motoru ( nie cistenie trysiek ) tym je myslene sedla ventilov a piesty je najlepsie vycistit ked stiekas paru alebo rozprasenu vodu do sania v trvani asi 15 min a to sposobom auto zohriate striekas paru do sanie az kym auto zacne vynechavat potom prestat a tak dookola, , ten vlky vzduch plus teplo ze robi zazraky. Ak ste ktosi skusal dajte vediet.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

urgi píše:Kdesi som cital ze na dekarbonyzaciu motoru ( nie cistenie trysiek ) tym je myslene sedla ventilov a piesty je najlepsie vycistit ked stiekas paru alebo rozprasenu vodu do sania v trvani asi 15 min a to sposobom auto zohriate striekas paru do sanie az kym auto zacne vynechavat potom prestat a tak dookola, , ten vlky vzduch plus teplo ze robi zazraky. Ak ste ktosi skusal dajte vediet.

to se dělá i do tet, co znám já tak ,,kapačkou´´, 1L vody hadička a přes silnou jehlu do sání. ale to se spíš dělá u benzíňáku (u nafty moc karbonu není a s bordelem na ventilech to neudělá nic.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Cirou nahodou som mal rozobrate piesty a tak mozem povedat ze karbon tam bol.Ja som to pekne vycistil brusnou pastou na lak a bolo to ako nove.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

urgi píše:Kdesi som cital ze na dekarbonyzaciu motoru ( nie cistenie trysiek ) tym je myslene sedla ventilov a piesty je najlepsie vycistit ked stiekas paru alebo rozprasenu vodu do sania v trvani asi 15 min a to sposobom auto zohriate striekas paru do sanie az kym auto zacne vynechavat potom prestat a tak dookola, , ten vlky vzduch plus teplo ze robi zazraky. Ak ste ktosi skusal dajte vediet.

ano robí to velké zázraky

kdo dělá hlavy co přisávají vodu přesně ví na netu je taky několik fotek co někdo nechápe co voda umí, možná s přísadou nemznoucí směsy těžko říct

a stím tunapem to je na vyčistění celé palivové soustavy od nádrže po trysku miloš
Uživatelský avatar
a3anko
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 07 dub 2009, 08:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od a3anko »

Ripper píše:Možná se zeptám blbě. Moje octa má skoro 200tis km. Mám jí dva roky. Co s tím dělal majitel předemnou netuším. Měl bych udělat tu dekarbonizaci? Jaký je subjektivní pocit lidí, který si to nechali dělat? Jede to líp? Samozřejmě mluvím o té "BG Care". Kdo mi to udělá v okolí Mostu, nebo kde to seženu, že bych si to udělal sám. Koukal jsem na video a není to nic složitého. Kolik to stojí? Toť vše, díky.
Nuz tak je to vazne jednoduche ale doma to nezvladnes lebo nemas tu tlakovaciu nadobku a kupovat ju na jedno pouzitie je zbytocne.. stoji 13 000 Kc bez DPH + pripravky na vycistenie sania + vstrekovania + tzv. dokoncovac(aditivum do nadrze, ktory cely proces dekarbonizacie dokonci) by ta vyslo draho ale ked si to nehas spravit niekde v servise kde to robia tak ta to vyjde na mozno 4000 - 5000Kc(moj odhad z brucha) podla cennika servisu. Dekazbonizacia je vhodna predovsetkym pre vozidla, ktore maju nabehane viac ako 150t km, takze ano je vhodna, Ide to lepsie, taha to lepsie, spotreba ide dole o nejakych 10 - 15%. vycistis si spalovaci priestor, sanie, vyfuk, turbo, katalyzator, sedla ventilov, vstrekovace.... v podstate generalka motora, vysledok dekarbonizacie sa prejavi az po vyjazdeni plnej nadrze s "dokocovacom", ale u benzinovych motorov je znatelny rozdiel a pocit z jazdy okamzity...
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“