čistič dieslového motora...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čistič dieslového motora...
kúpil som od liqui moly čistič diesla(prísada do nafty):
"Prísada odstraňuje usadeniny na vstrekovacích tryskách, v spaľovacích priestoroch a na piestoch. Odstraňuje problémy pri behu motora. Zabraňuje klepaniu motora pri čiastočnom preťažení – zaisťuje kľudný voľnobeh a mäkký beh motora. Čisté vstrekovacie trysky zabezpečujú optimálny beh motora. Čistí celý palivový systém, chráni pred koróziou a zaručuje optimálne spaľovanie. Zvyšuje hospodárnosť prevádzky a prevádzkovú spoľahlivosť motora."
mám laickú otázku:
čo sa deje v motore s odstránenými usadeninami??? (odplavia sa do oleja, spália sa...???)
"Prísada odstraňuje usadeniny na vstrekovacích tryskách, v spaľovacích priestoroch a na piestoch. Odstraňuje problémy pri behu motora. Zabraňuje klepaniu motora pri čiastočnom preťažení – zaisťuje kľudný voľnobeh a mäkký beh motora. Čisté vstrekovacie trysky zabezpečujú optimálny beh motora. Čistí celý palivový systém, chráni pred koróziou a zaručuje optimálne spaľovanie. Zvyšuje hospodárnosť prevádzky a prevádzkovú spoľahlivosť motora."
mám laickú otázku:
čo sa deje v motore s odstránenými usadeninami??? (odplavia sa do oleja, spália sa...???)
ŠKODA YETI 2.0 TDI CR 81kW
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
prisada do nafty je len preventivne riesenie, na kvalitne vycistenie spalovacieho pristoru a vstrekovacov je potrebna kompletna dekarbonizacia pomocou specialneho pristroja, ktory pripravok pod tlakom cerpadlo nasava. urcity cas motor bezi cisto len na tento pripravok(10 min) vtedy sa prevadza dekarbonizacia a ako bolo spomenute tak ostraneny karbon je vyfukovany cez vyfuk. Ja pracujem s pripravkami BG Care, doposial len sama spokojnost u zakaznikov...urcene prevazne od 150tkm.
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria
Možná se zeptám blbě. Moje octa má skoro 200tis km. Mám jí dva roky. Co s tím dělal majitel předemnou netuším. Měl bych udělat tu dekarbonizaci? Jaký je subjektivní pocit lidí, který si to nechali dělat? Jede to líp? Samozřejmě mluvím o té "BG Care". Kdo mi to udělá v okolí Mostu, nebo kde to seženu, že bych si to udělal sám. Koukal jsem na video a není to nic složitého. Kolik to stojí? Toť vše, díky.
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zkus tunap 332 kolem 200 kč, opakovaně si poradí s pěkným sajrajtem a pak kernite trvale aditivovat naftuRipper píše:Možná se zeptám blbě. Moje octa má skoro 200tis km. Mám jí dva roky. Co s tím dělal majitel předemnou netuším. Měl bych udělat tu dekarbonizaci? Jaký je subjektivní pocit lidí, který si to nechali dělat? Jede to líp? Samozřejmě mluvím o té "BG Care". Kdo mi to udělá v okolí Mostu, nebo kde to seženu, že bych si to udělal sám. Koukal jsem na video a není to nic složitého. Kolik to stojí? Toť vše, díky.
mám dlouholété zkušenosti miloš
to je ale prisada do nafty nebo snad ne ?slovacek.milos píše:zkus tunap 332 kolem 200 kč, opakovaně si poradí s pěkným sajrajtem a pak kernite trvale aditivovat naftuRipper píše:Možná se zeptám blbě. Moje octa má skoro 200tis km. Mám jí dva roky. Co s tím dělal majitel předemnou netuším. Měl bych udělat tu dekarbonizaci? Jaký je subjektivní pocit lidí, který si to nechali dělat? Jede to líp? Samozřejmě mluvím o té "BG Care". Kdo mi to udělá v okolí Mostu, nebo kde to seženu, že bych si to udělal sám. Koukal jsem na video a není to nic složitého. Kolik to stojí? Toť vše, díky.
mám dlouholété zkušenosti miloš
- urgi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: 24 srp 2006, 06:37
- Bydliště: UK essex
- Kontaktovat uživatele:
Kdesi som cital ze na dekarbonyzaciu motoru ( nie cistenie trysiek ) tym je myslene sedla ventilov a piesty je najlepsie vycistit ked stiekas paru alebo rozprasenu vodu do sania v trvani asi 15 min a to sposobom auto zohriate striekas paru do sanie az kym auto zacne vynechavat potom prestat a tak dookola, , ten vlky vzduch plus teplo ze robi zazraky. Ak ste ktosi skusal dajte vediet.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
urgi píše:Kdesi som cital ze na dekarbonyzaciu motoru ( nie cistenie trysiek ) tym je myslene sedla ventilov a piesty je najlepsie vycistit ked stiekas paru alebo rozprasenu vodu do sania v trvani asi 15 min a to sposobom auto zohriate striekas paru do sanie az kym auto zacne vynechavat potom prestat a tak dookola, , ten vlky vzduch plus teplo ze robi zazraky. Ak ste ktosi skusal dajte vediet.
to se dělá i do tet, co znám já tak ,,kapačkou´´, 1L vody hadička a přes silnou jehlu do sání. ale to se spíš dělá u benzíňáku (u nafty moc karbonu není a s bordelem na ventilech to neudělá nic.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Cirou nahodou som mal rozobrate piesty a tak mozem povedat ze karbon tam bol.Ja som to pekne vycistil brusnou pastou na lak a bolo to ako nove.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
urgi píše:Kdesi som cital ze na dekarbonyzaciu motoru ( nie cistenie trysiek ) tym je myslene sedla ventilov a piesty je najlepsie vycistit ked stiekas paru alebo rozprasenu vodu do sania v trvani asi 15 min a to sposobom auto zohriate striekas paru do sanie az kym auto zacne vynechavat potom prestat a tak dookola, , ten vlky vzduch plus teplo ze robi zazraky. Ak ste ktosi skusal dajte vediet.
ano robí to velké zázraky
kdo dělá hlavy co přisávají vodu přesně ví na netu je taky několik fotek co někdo nechápe co voda umí, možná s přísadou nemznoucí směsy těžko říct
a stím tunapem to je na vyčistění celé palivové soustavy od nádrže po trysku miloš
Nuz tak je to vazne jednoduche ale doma to nezvladnes lebo nemas tu tlakovaciu nadobku a kupovat ju na jedno pouzitie je zbytocne.. stoji 13 000 Kc bez DPH + pripravky na vycistenie sania + vstrekovania + tzv. dokoncovac(aditivum do nadrze, ktory cely proces dekarbonizacie dokonci) by ta vyslo draho ale ked si to nehas spravit niekde v servise kde to robia tak ta to vyjde na mozno 4000 - 5000Kc(moj odhad z brucha) podla cennika servisu. Dekazbonizacia je vhodna predovsetkym pre vozidla, ktore maju nabehane viac ako 150t km, takze ano je vhodna, Ide to lepsie, taha to lepsie, spotreba ide dole o nejakych 10 - 15%. vycistis si spalovaci priestor, sanie, vyfuk, turbo, katalyzator, sedla ventilov, vstrekovace.... v podstate generalka motora, vysledok dekarbonizacie sa prejavi az po vyjazdeni plnej nadrze s "dokocovacom", ale u benzinovych motorov je znatelny rozdiel a pocit z jazdy okamzity...Ripper píše:Možná se zeptám blbě. Moje octa má skoro 200tis km. Mám jí dva roky. Co s tím dělal majitel předemnou netuším. Měl bych udělat tu dekarbonizaci? Jaký je subjektivní pocit lidí, který si to nechali dělat? Jede to líp? Samozřejmě mluvím o té "BG Care". Kdo mi to udělá v okolí Mostu, nebo kde to seženu, že bych si to udělal sám. Koukal jsem na video a není to nic složitého. Kolik to stojí? Toť vše, díky.
VW G3 GTI TDI "20 jahre ", zatial seria