Rada - trysky nebo chip

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Legolas
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2009, 09:56
Bydliště: Brno

Rada - trysky nebo chip

Příspěvek od Legolas »

Zdravím, chtěl bych se zeptat znalejších co by bylo lěpší, jestli dat nové trysky(520) nebo jít radši do chipu, mám oktávku po dědovi a chtěl bych ji jen trochu oživit, víceméně dostat se na úroveň silnější motorové verze 81Kw. Motor je AGR a auto má najeto ted 69000!! [/i]
Octavia r.v 97 - 66Kw, AGR+S502+chip made by TDIFUN, 127ps,331Nm
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

sak to je nove auto! Dal by som tam len chip.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1546
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

podla toho ake financie mas.
ale ked das lepsie trisky tak to pomoze a keby si uz mal cip tak by si ho mozno musel robit znovu aby to islo lepsie s novymi potom. netusim to presne
Legolas
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2009, 09:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Legolas »

No rozpočet bych měl tak na 15 tis. prave netusim co muze byt, kdybych se nahodou v budoucnu rozhodl jinak, lepsi...
Octavia r.v 97 - 66Kw, AGR+S502+chip made by TDIFUN, 127ps,331Nm
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Re: Rada - trysky nebo chip

Příspěvek od TDI tech »

Legolas píše:Zdravím, chtěl bych se zeptat znalejších co by bylo lěpší, jestli dat nové trysky(520) nebo jít radši do chipu, mám oktávku po dědovi a chtěl bych ji jen trochu oživit, víceméně dostat se na úroveň silnější motorové verze 81Kw. Motor je AGR a auto má najeto ted 69000!! [/i]
Neviem kolko financii si do toho ochotny dat, ale v tvojom pripade dyzy z AHF + prestavba na VNT+ chip by bolo asi najvhodnejsie riesenie ale pocitaj ze min. 1200eur len tak lyzne. Tie dyzy Race 520 co spominas uz potrebuju k efektivnemu vyuzitiu svojho potencialu podstatne iny a drahsi hardware a to uz nebude za 1200eur ;) . Ak chces investovat iba minimum penazi tak si zaplat kvalitny chip a budes na cas spokojny.
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Dal bych trysky a čip DP cenou se vejdes a spotreba pujde lehce dolu a auto lehce ozije...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Odpovědi: 0
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Bydliště: Třebíč

Re: Rada - trysky nebo chip

Příspěvek od Obi »

TDI tech píše:
Legolas píše:Zdravím, chtěl bych se zeptat znalejších co by bylo lěpší, jestli dat nové trysky(520) nebo jít radši do chipu, mám oktávku po dědovi a chtěl bych ji jen trochu oživit, víceméně dostat se na úroveň silnější motorové verze 81Kw. Motor je AGR a auto má najeto ted 69000!! [/i]
Neviem kolko financii si do toho ochotny dat, ale v tvojom pripade dyzy z AHF + prestavba na VNT+ chip by bolo asi najvhodnejsie riesenie ale pocitaj ze min. 1200eur len tak lyzne. Tie dyzy Race 520 co spominas uz potrebuju k efektivnemu vyuzitiu svojho potencialu podstatne iny a drahsi hardware a to uz nebude za 1200eur ;) . Ak chces investovat iba minimum penazi tak si zaplat kvalitny chip a budes na cas spokojny.
on asi myslel sprint520 (LOL)
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Byt tebou tak na tom aute par mesiacov pojazdim tak ako je a postupne ho dostavat do zataze (vyssie otacky, dlhsie plny plyn apod.) Predpokladam ze dedo nebol ziadny zavodnik a nemuselo by robit dobre ten "do lahka" zabehnuty motor a turbo dostavat v takomto stave cipom a ostrou jazdou na kraj moznosti ;) Ale je to tvoje auto... rozhodnutie je na tebe :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2006, 16:21

Příspěvek od johny »

Já jsem měl původně také agr 66kw a dal jsem sprinty764 a auto ožilo dost. Ale je to jen otázka času, kdy ti přijde že to zase vůbec nejede :)
seat toledo 1M - tak trochu série
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

zacal bych tryskama, ty seriovy bych prodal, protoze maj prd najeto, vydelas nakou kačku a koupil bych Sprint 764. auto ozije celkem slusne, kort pro novacka. pri vedrech si to bude na tom AGR trosku pokurovat, ale jako v norme. budes spokojenej a bude te to stat primerene penez.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

subz3ro_tdi píše:Byt tebou tak na tom aute par mesiacov pojazdim tak ako je a postupne ho dostavat do zataze (vyssie otacky, dlhsie plny plyn apod.) Predpokladam ze dedo nebol ziadny zavodnik a nemuselo by robit dobre ten "do lahka" zabehnuty motor a turbo dostavat v takomto stave cipom a ostrou jazdou na kraj moznosti ;) Ale je to tvoje auto... rozhodnutie je na tebe :)
zas tak horký to nebude, přece jen to není závodní auto který jezdí pořád na max... navíc tdi vydrží hodně... ale přece jenom by jsi jí měl nejdřív trochu rozhejbat, držet jí ve vysokých atd... úpravy bych začal vyřazením EGR a vykucháním katu, a pak třeba ty sprinty 764 ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Legolas
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2009, 09:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Legolas »

Díkiec moc všem, asi se rozhodnu dat tam napřed new trysky (asi sprint 520) a uvidím jak to pojede, případně bych pak časem uvažoval asi o chipu od DP.
Octavia r.v 97 - 66Kw, AGR+S502+chip made by TDIFUN, 127ps,331Nm
Legolas
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2009, 09:56
Bydliště: Brno

Příspěvek od Legolas »

Tak se opět hlásím, nechal jsem dát nové trysky FB sprint 502 a teď (protože mě to už nestačí :D ) tak bych si chtěl nechat udělat chip, díval jsem se kdo to tady dělá a našel sem TDifun a Dieselpower. Chtěl bych zeptat, kam je lepší zajet, popř jak je to cenově.Jinak jsem z Brna.
Octavia r.v 97 - 66Kw, AGR+S502+chip made by TDIFUN, 127ps,331Nm
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Dal bych jeste VTG turbo
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

isel by som tam kdeto mas blizsie... ;) aj DP aj fun su porovnatelny odbornici na 1,9 tdi ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“