Výměna Vstrikovacích trysek u G4 66 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cbpepe
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 lis 2007, 21:59
Odpovědi: 0

Výměna Vstrikovacích trysek u G4 66 kw

Příspěvek od cbpepe »

Prosím o radu, mám najeto 220tis. u G4 66kw 99" rád bych vyměnil vstřikovací trysky.Chlěl bych se zeptat zda je reálné je vyměnit doma bez něakého spec.vybavení.? Dělal jste to někdo nebo je nutné vždy změřit otvírací tlak na stolici..? děkuju
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tlaky su vo vacsine pripadov v poriadku. Odporucam vsak aspon prekontrolovat a v pripade potreby nastavit.
Ake budes davat trysky?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Ak ti mozem dat radu po vlastnej skusenosti tak ak nemas s autom problemy - nemen.
Ja som mal 240.000km tiez som pre istotu vymenil. Dal som BOSCH.
Po 3000km mi zacalo nieco poklepkavat na volnobeh. Vybral som vstreky von a 2 leju.
Dal som naspat povodne. Auto ide bez problemov.
Dnes uz nevies comu mozes verit (wallbash)
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

kdyz si koupis trysky znacky FB od DieselPower, nemas problem, naopak.....
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
cbpepe
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 lis 2007, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od cbpepe »

Děkuju, právě mám taky strach ,aby to nebyl krok zpět.Motor běži docela uspokojivě ,ale přijde mi kouří a těžko se to popisuje ale vůně spálené nafty není pri porování s jiným TDI taková..jako by spalování nebylo 100%. Našel jsem si trysky na e-bay (německé aukro) značku neznam ale označení je DSLA 150 P 706...cena 20euro-kus.Znáte je někdo?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

66kW nezvyknu dymit. Pracuju s velkym prebytkom vzduchu. Niekde bude chyba. Tiez odporucam radsej FB trysky.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
cbpepe
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 lis 2007, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od cbpepe »

To nejmenší co bych mohl pro klid v duši :) udělat ..vyndat stávající střikovače a nechat překontrolovat na stolici.Jak se dá seřizovat tlak regulovat, tryska je utažená přece nadoraz :? otvírací tak mi určuje typ použiné trysky..nebo je to jinak?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

cbpepe píše:Děkuju, právě mám taky strach ,aby to nebyl krok zpět.Motor běži docela uspokojivě ,ale přijde mi kouří a těžko se to popisuje ale vůně spálené nafty není pri porování s jiným TDI taková..jako by spalování nebylo 100%. Našel jsem si trysky na e-bay (německé aukro) značku neznam ale označení je DSLA 150 P 706...cena 20euro-kus.Znáte je někdo?
Bacha na e-bay se prodávají i "těžké číny".(wallbash)

Doporučuji dát rovnou S764, což Ti přidá cca 25hp :D
Mrkni tady (ceny s DPH)... a pokud to dáš do účetnictví... nebo kamoš a "odmázne" Ti DPH 8)
http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
GIV Variant TDi ???kW
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

cbpepe píše:Děkuju, právě mám taky strach ,aby to nebyl krok zpět.Motor běži docela uspokojivě ,ale přijde mi kouří a těžko se to popisuje ale vůně spálené nafty není pri porování s jiným TDI taková..jako by spalování nebylo 100%. Našel jsem si trysky na e-bay (německé aukro) značku neznam ale označení je DSLA 150 P 706...cena 20euro-kus.Znáte je někdo?
K tomu hulení, jak to hulí černě?
K té jiné vůni, nemáš kat off (vyndaný/vykuchaný katalyzátor)?
To auto máš dlouho nebo jsi to tak koupil?
GIV Variant TDi ???kW
cbpepe
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 lis 2007, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od cbpepe »

Ty blaho :o podle té tabulky co jsi posl tak Sprint 764 je na 2,5 tdi ..aby mi to nezabouchalo (crazy) A jakým způsobem se dají objednat..co znamená repase..? jako že zasílám své staré trysky na opravu..?
cbpepe
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 lis 2007, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od cbpepe »

Teda neřekl bych že to kouří nějak černě ... nějaké saze apd. to ne ,ale když třeba někde stojím a motor běží na volnoběh tak se nedá čuchat..Auto jsem kupoval jako dovoz ze SRN..klasika ..mám ho 3 roky tak katík může byt kaput.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Odkud jsi?
cbpepe
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 13 lis 2007, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od cbpepe »

jsem z Karlovarska..
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

cbpepe píše:Ty blaho :o podle té tabulky co jsi posl tak Sprint 764 je na 2,5 tdi ..aby mi to nezabouchalo (crazy) A jakým způsobem se dají objednat..co znamená repase..? jako že zasílám své staré trysky na opravu..?
Ty trysky jso osvědčené a v pohodě do 1,9TDI (předpokládám, že máš motor AGR nebo ALH) místo chiptuningu, prostě řj počítá s menšíma tryskama a tak to s těmato dá víc nafty... tudíž cca +25hp. Pouze v létě, když tomu "dáš podlahu", tak to trochu zadýmí, ale snesitelně :D
Repase = výměna trysek a seřízení, z tvých vstřikovačů vyndají staré trysky, namontují nové , zkontrolují a seřídí.
GIV Variant TDi ???kW
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

cbpepe píše:jsem z Karlovarska..
Tak si zajeď přímo k Ríšovi - fy.Dieselpower :) Chomutov, respektive Jirkov...
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“