climatronic

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
GAGOGAGU
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 17 říj 2006, 21:42
Odpovědi: 0

climatronic

Příspěvek od GAGOGAGU »

čaute -hľadám márne zapojenie pinov climatroniku 3B1907044B neváľa sa to niekomu v počítači? Trápim sa už druhý deň. Nejaký dobrák tu prerábal relé za novšie a neviem čo spúsťa spojku kompresora krorý pin sa aktivuje pri stlačení AUTO a ECON.
Ešte jak sa dá zistit funkčnosť 3pinového! čidla tlaku klímatizácie 1pin+12v, 3pin kostra,a 2pin koľko voltov? ten dáva signál rj-motora a relatkam vetrákov.
Po zapnutí klimatizacie sa nespustia vetráky. po skratnutí 3pin.čidla na chladiči vetráky jedú aj malá aj veĺká rýchlosť ale kompresor sa nespustí-10 pin bez 12volt.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Kompresor ovlada,jednotka vetraku,rele kompresoru nehledej. Tri pinove cidlo se kontroluje diagnostikou, zobrazí se aktualní tlak.
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

Zdeněk M píše:Kompresor ovlada,jednotka vetraku,rele kompresoru nehledej. Tri pinove cidlo se kontroluje diagnostikou, zobrazí se aktualní tlak.
kompresor spina rele ktore ovlada rj climatronicu
GAGOGAGU
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 17 říj 2006, 21:42
Odpovědi: 0

Climatronik Golf IV 99

Příspěvek od GAGOGAGU »

Viem že to spína rj vetrákov čo je vlastne riadené rele pod batériou. Ale neviem ktoré zo 14pinov musia mať 12v aby bola splnená podmienka spustenia kompresora. Ńemám ako odskúšať tu riadiacu jednotku odkušal som druhú ale z inou koncovkou ale tiež sa nespustil kompresor tak som objednal pre istotu čidlo tlaku klimatizácie (ešte som ho nikdy nepotreboval vymeniť) a zajtra odskúšam. Potom dám do placu výsledok či nakoniec nebude v háji predca len ta riadiaca jednoka. Tak zatial dík.
GAGOGAGU
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 17 říj 2006, 21:42
Odpovědi: 0

nervotronic

Příspěvek od GAGOGAGU »

Dnes namontované nové čidlo tlaku+nová riadiaca jednotka vetrákov,nové čidlo chladiča a aj druha (staršia) rj climatroniku. Nespína sa kompresor ani sa nespustia vetráky.Takže zatiaľ bez úspechu. No keď pripojím stredný kábel tlakového čidla na +12v tak ventilatore idú ale kompresor sa aj tak nezopne.Všimol som si v motorovke zapisuje závadu 01013. Ale cievka kompresoru má obvod ok!(pripojím ju na externých +12v a cvaká). No neviem neviem čo ešte testnúť. Nemáte niekto nejaký nápad...?
SpeedyXxX
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 09 úno 2007, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav - Praha

klima

Příspěvek od SpeedyXxX »

To by mě zajímalo jak se to vyřeší...
GAGOGAGU
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 17 říj 2006, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od GAGOGAGU »

Tak tu mám zase ten prekliaty Golf 1999 AKL-1.6 benzín. Všetko som znova premeral káble(podľa zapojenia-elsa),kostra, +12v... no na nič som neprišiel. Vrtule sa stále netočia. V pamäti závad zapisuje niekedy klapku V71po štarte ale dá sa zmazať (može snáď táto sposobovať nefunkčnosť?). Nemáte niekto popis-schému zapojenia 1J0919506P? alebo znalosť ktorý kábel na 14pinovom konektore spúšťa tie vrtule? či je to 12v alebo niektorý pin dá na kostru? Som z toho panic!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“