O1 66kW AGR --> 100kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 578
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

O1 66kW AGR --> 100kW

Příspěvek od 19olo88 »

Zdravím. ciel je získať 100kW
Motor AGR + trysky S764 a čo dalej? Pôvodne turbo to už asi nepoberie ( aj keby aj bude to dymiť ako sprosté :rip: )
Čím nahradiť obtok GT1544 aby tam ten výkon bol ? (hm) Bude stačiť trebárs GT1749V z ALH ?

Úprava RJ je samozrejmosťou.
Vďaka.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

100kW by to turbo ešte mohlo pobrať... GT1749V 100kW poberie v pohode
powered by rb-digital.sk_____________
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

rovnou va
Uživatelský avatar
maties77
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 16 čer 2013, 11:00
Bydliště: Slavičín

Příspěvek od maties77 »

Takym mám AGR a chtěl bych nějak tych 100-110kw zatím v tom nic nemám jen egr,kat off...tedka chci trysky a spojku přítlačák z fabie ATD a lamelu přeobložit materiálem HDS57......kde kupit trysky? cenově dosažitelné a kvalitní pro studenta...
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

http://auto.bazos.cz/inzerat/27344504/T ... 50P764.php s tou kvalitou jsou tady napsane nake recenze nekdo by nikdy nekupoval nekdo ma najeto 70 000 a je spokojeny každopadně levnějši neseženeš a origo stoji devitku
Uživatelský avatar
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 578
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

ezop píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/27344504/T ... 50P764.php s tou kvalitou jsou tady napsane nake recenze nekdo by nikdy nekupoval nekdo ma najeto 70 000 a je spokojeny každopadně levnějši neseženeš a origo stoji devitku

Tieto trysky som montoval do ALH v pohode..
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 578
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

acryll píše:100kW by to turbo ešte mohlo pobrať... GT1749V 100kW poberie v pohode
No teoreticky by aj mohlo no ale nebude to už na to turbičko moc?? Predsa len také navýšenie výkonu vyžaduje a dostatočný pretlak... (hm)
Naposledy upravil(a) 19olo88 dne 29 zář 2013, 15:55, celkem upraveno 1 x.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ezop píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/27344504/T ... 50P764.php s tou kvalitou jsou tady napsane nake recenze nekdo by nikdy nekupoval nekdo ma najeto 70 000 a je spokojeny každopadně levnějši neseženeš a origo stoji devitku
tohle jsou kopie ;)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 578
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Jarda S. píše:
ezop píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/27344504/T ... 50P764.php s tou kvalitou jsou tady napsane nake recenze nekdo by nikdy nekupoval nekdo ma najeto 70 000 a je spokojeny každopadně levnějši neseženeš a origo stoji devitku
tohle jsou kopie ;)
Sú tu názory pre aj proti... tak isto ako aj k tryskám Frids ktoré mam ja.
Ja mam na Frids už cca 20 tis km a posledná kontrola na stolici dopadla nad mieru dobre. Autíčko si veselo pradie dalej..
Posledne som montoval tieto Bosch Brazil do Leona ALH 66kW a po 2000 km išli na kontrolu na stolicu a len sa nastavil tlak na jednom vstreku (z 250 na 230bar) a v pohodičke to šľape.
:P
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

já netvrdim že jsou špatný ale že to nejsou originál bosche ;)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00

Příspěvek od ezop »

oreginal to nejsou však to tam pišu že origo sežene za 9 a pro tdizero tyto trysky neprodavam tak ti je nepošlu.Ale sam sem si je koupil ale ještě nemam vyzkoušene ale co jsem četl tak trysky by měli byt dobre i když to jsou kopie.Dobře rozprašuji oproti ostatnim kopiim a to i po nakych km
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Je to tu řešené několikrát, když chceš ušetřit na tom "pravém" místě, tak si kup ty shity, ale počítej s rizikem. Pokud máš auto aspoň trochu rád, dáš tam kvalitu.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ty origo bych možná uměl sehnet za lepší cenovku (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

Moje AGR + VAcko + FIRDS S764 + velky IC + Soft

http://www.facebook.com/photo.php?v=102 ... =2&theater

to druhe je SEAT LEON 2,0 TDI FR DSG... takze vykon v mojej ibize pocitam tak 170 koni...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“