zvysena kourivost pri stk

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sarka11
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 03 črc 2009, 08:30
Odpovědi: 0

zvysena kourivost pri stk

Příspěvek od Sarka11 »

Bora 1,9Tdi, rv2002, najeto cca 35tis. - ja jsem posledni dobou samy dotaz, ale nemam se, kde zeptat. A v servisu mi nikdy nic moc nezodpovi, vse je pro ne vetsinou normalni a v poradku nebo se u nich nic neprojevi. Ptala jsem se pri prohlidce, cim to je, ze od minule STK v r. 2006 se pri STK v r.2008 u emisi projevila vyssi kourivost : hodnota v 06 byla 0,5 a v 08 1,0 pricemz max povolene je tam tusim 1,5. A taky delsi doba pri akceleraci predtim snad 0,5 ted 1. Auto mi prijde, ze nejak nenormalne nekouri. A v servisu rekli, ze auto je OK, ze tedy vlastne nevi.
m5668443578
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od m5668443578 »

Kouřivost nejvíce ovlivňují vstřikovače (špatná funkce - špatně rozprašují, neuzavírají, netěsní a kapky paliva ukapávají) nech zkontrolovat správnou funkci. Pak počátek vstřiku a samozdřejmně i software v řídící jednotce motoru. Po chipu se zvedne o 0,3 K/m. Jaké máš rozpětí hodnot hodnot kouřivosti max?
More Power by me TDi Power
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

nekdy je to jen tim, ze auto "setris" a jen tak lechtas :-) dost lidem pomohlo jen auto poradne projet a tocit do maxima pod plnym plynem :-) saze vylitaly a stk v pohode :-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Sarka11
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 03 črc 2009, 08:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sarka11 »

hodnoty tam byly - z toho protokolu :
rok 2006 0,5
rok 2008 1,0

a tolerancni mez je tam 1,5

No auto opravdu jezdilo tou dobou malo - je puvodne rodicu, ale tata prestal jezdit - mrtvice, takze v tom roce 2008 jezdilo fakt malo, treba jen 1x za mesic nekdy i dyl. Ted uz ho prohanim mnohem vic :) Je tedy mozny, ze je to tim, ze se s nim malo jezdilo ??

Ty vstrikovace, jak by se to jinak projevilo ? Auto je sice rv2002, ale ma najeto jen tech cca 35tis. stale servisovane dle serv. knizky, poznali by to nejak v tom servisu ? pri normalnich prohlidkach a pri tom, kdyz treba nactou tu chybovou pamet ?
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Sarka11 píše:hodnoty tam byly - z toho protokolu :
rok 2006 0,5
rok 2008 1,0

a tolerancni mez je tam 1,5

No auto opravdu jezdilo tou dobou malo - je puvodne rodicu, ale tata prestal jezdit - mrtvice, takze v tom roce 2008 jezdilo fakt malo, treba jen 1x za mesic nekdy i dyl. Ted uz ho prohanim mnohem vic :) Je tedy mozny, ze je to tim, ze se s nim malo jezdilo ??

Ty vstrikovace, jak by se to jinak projevilo ? Auto je sice rv2002, ale ma najeto jen tech cca 35tis. stale servisovane dle serv. knizky, poznali by to nejak v tom servisu ? pri normalnich prohlidkach a pri tom, kdyz treba nactou tu chybovou pamet ?
zajdi na diagnostiku k niekomu kto sa vyzna, hlavne nie do autorizaku.
prehnat to staci 1X za den do maximalnych otacok a hned sa mi bude lepsie dychat :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

A jakej je styl jizdy... meli jsme tady "dědu" co to šetřil, pak to prohnal 100km na chatu a hodnoty jak z linky...

Moje auto má rok od roku lepší a lepší hodnoty

0,5
0,3
a teď bez katu (trubka) 0,23

hodně ted taky záleží na tom jak na to "měřící" šlape...

Chce se to fakt nebát a občas to prohnat ať to vyletí ven... (offtopic)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Richard Šurek
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 08 led 2008, 09:17
Odpovědi: 0

údajně ucpaný filtr pevných částic

Příspěvek od Richard Šurek »

Taky jsem na emisích způsobil rozruch . Maník na to šlápnul , vyletěly saze z výfuku a s tváří všeznalého odborníka mi řekl , že mám ucpaný filtr pevných částic . Tak jsem mu vysvětlil , že tam mám katalyzátor .

Poslal mně na brutální projížďku ( do kopce na dvojku , otáčky na kraji červeného políčka , rychlost cca 90 km/h ) , po dvou jízdách byl viditelně spokojenější .

Zajímalo by mně , jestli se dá katalyzátor vyčistit . Když jsem čistil turbo , byly v něm hotové poklady , tak si myslím , že v katalyzátoru toho budou taky pěkné vrstvy .

Nemáte někdo zkušenost s čištěním katalyzátoru ?
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: údajně ucpaný filtr pevných částic

Příspěvek od miš »

Richard Šurek píše:
Nemáte někdo zkušenost s čištěním katalyzátoru ?
Jojo, vyřízne se a vyčistí se tak že se místo něj navaří trubka, to je asi nejlacinější a nejúčinejší způsob (rofl)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: zvysena kourivost pri stk

Příspěvek od Slavkov »

Sarka11 píše:Bora 1,9Tdi, rv2002, najeto cca 35tis.
(hm) , takže u mé mamky dost podobné (G3 variant TDI 98, cca 45tkm).... šetřenej=dušenej :)
Když jsem s tím přijel na emise, tak totéž, ba co víc dokonce hodně nadlimit... (LOL) ... i viditelně
Takže odjezd, šup na dálnici a pořádně protáhnout, pěkně točit do otáček, ať se to vyfouká (cca 10km)... ja fakt, že jsem to "vymetání komína" i pozoroval ve špíglu (noteeth)
Poté Golfík bezproblémově ofiko prošel 8)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“