zvysena kourivost pri stk
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zvysena kourivost pri stk
Bora 1,9Tdi, rv2002, najeto cca 35tis. - ja jsem posledni dobou samy dotaz, ale nemam se, kde zeptat. A v servisu mi nikdy nic moc nezodpovi, vse je pro ne vetsinou normalni a v poradku nebo se u nich nic neprojevi. Ptala jsem se pri prohlidce, cim to je, ze od minule STK v r. 2006 se pri STK v r.2008 u emisi projevila vyssi kourivost : hodnota v 06 byla 0,5 a v 08 1,0 pricemz max povolene je tam tusim 1,5. A taky delsi doba pri akceleraci predtim snad 0,5 ted 1. Auto mi prijde, ze nejak nenormalne nekouri. A v servisu rekli, ze auto je OK, ze tedy vlastne nevi.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
Kouřivost nejvíce ovlivňují vstřikovače (špatná funkce - špatně rozprašují, neuzavírají, netěsní a kapky paliva ukapávají) nech zkontrolovat správnou funkci. Pak počátek vstřiku a samozdřejmně i software v řídící jednotce motoru. Po chipu se zvedne o 0,3 K/m. Jaké máš rozpětí hodnot hodnot kouřivosti max?
More Power by me TDi Power
nekdy je to jen tim, ze auto "setris" a jen tak lechtas
dost lidem pomohlo jen auto poradne projet a tocit do maxima pod plnym plynem
saze vylitaly a stk v pohode 



VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
hodnoty tam byly - z toho protokolu :
rok 2006 0,5
rok 2008 1,0
a tolerancni mez je tam 1,5
No auto opravdu jezdilo tou dobou malo - je puvodne rodicu, ale tata prestal jezdit - mrtvice, takze v tom roce 2008 jezdilo fakt malo, treba jen 1x za mesic nekdy i dyl. Ted uz ho prohanim mnohem vic
Je tedy mozny, ze je to tim, ze se s nim malo jezdilo ??
Ty vstrikovace, jak by se to jinak projevilo ? Auto je sice rv2002, ale ma najeto jen tech cca 35tis. stale servisovane dle serv. knizky, poznali by to nejak v tom servisu ? pri normalnich prohlidkach a pri tom, kdyz treba nactou tu chybovou pamet ?
rok 2006 0,5
rok 2008 1,0
a tolerancni mez je tam 1,5
No auto opravdu jezdilo tou dobou malo - je puvodne rodicu, ale tata prestal jezdit - mrtvice, takze v tom roce 2008 jezdilo fakt malo, treba jen 1x za mesic nekdy i dyl. Ted uz ho prohanim mnohem vic

Ty vstrikovace, jak by se to jinak projevilo ? Auto je sice rv2002, ale ma najeto jen tech cca 35tis. stale servisovane dle serv. knizky, poznali by to nejak v tom servisu ? pri normalnich prohlidkach a pri tom, kdyz treba nactou tu chybovou pamet ?
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
zajdi na diagnostiku k niekomu kto sa vyzna, hlavne nie do autorizaku.Sarka11 píše:hodnoty tam byly - z toho protokolu :
rok 2006 0,5
rok 2008 1,0
a tolerancni mez je tam 1,5
No auto opravdu jezdilo tou dobou malo - je puvodne rodicu, ale tata prestal jezdit - mrtvice, takze v tom roce 2008 jezdilo fakt malo, treba jen 1x za mesic nekdy i dyl. Ted uz ho prohanim mnohem vicJe tedy mozny, ze je to tim, ze se s nim malo jezdilo ??
Ty vstrikovace, jak by se to jinak projevilo ? Auto je sice rv2002, ale ma najeto jen tech cca 35tis. stale servisovane dle serv. knizky, poznali by to nejak v tom servisu ? pri normalnich prohlidkach a pri tom, kdyz treba nactou tu chybovou pamet ?
prehnat to staci 1X za den do maximalnych otacok a hned sa mi bude lepsie dychat

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
A jakej je styl jizdy... meli jsme tady "dědu" co to šetřil, pak to prohnal 100km na chatu a hodnoty jak z linky...
Moje auto má rok od roku lepší a lepší hodnoty
0,5
0,3
a teď bez katu (trubka) 0,23
hodně ted taky záleží na tom jak na to "měřící" šlape...
Chce se to fakt nebát a občas to prohnat ať to vyletí ven...
Moje auto má rok od roku lepší a lepší hodnoty
0,5
0,3
a teď bez katu (trubka) 0,23
hodně ted taky záleží na tom jak na to "měřící" šlape...
Chce se to fakt nebát a občas to prohnat ať to vyletí ven...

RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 73
- Registrován: 08 led 2008, 09:17
údajně ucpaný filtr pevných částic
Taky jsem na emisích způsobil rozruch . Maník na to šlápnul , vyletěly saze z výfuku a s tváří všeznalého odborníka mi řekl , že mám ucpaný filtr pevných částic . Tak jsem mu vysvětlil , že tam mám katalyzátor .
Poslal mně na brutální projížďku ( do kopce na dvojku , otáčky na kraji červeného políčka , rychlost cca 90 km/h ) , po dvou jízdách byl viditelně spokojenější .
Zajímalo by mně , jestli se dá katalyzátor vyčistit . Když jsem čistil turbo , byly v něm hotové poklady , tak si myslím , že v katalyzátoru toho budou taky pěkné vrstvy .
Nemáte někdo zkušenost s čištěním katalyzátoru ?
Poslal mně na brutální projížďku ( do kopce na dvojku , otáčky na kraji červeného políčka , rychlost cca 90 km/h ) , po dvou jízdách byl viditelně spokojenější .
Zajímalo by mně , jestli se dá katalyzátor vyčistit . Když jsem čistil turbo , byly v něm hotové poklady , tak si myslím , že v katalyzátoru toho budou taky pěkné vrstvy .
Nemáte někdo zkušenost s čištěním katalyzátoru ?
Re: údajně ucpaný filtr pevných částic
Jojo, vyřízne se a vyčistí se tak že se místo něj navaří trubka, to je asi nejlacinější a nejúčinejší způsobRichard Šurek píše:
Nemáte někdo zkušenost s čištěním katalyzátoru ?

RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Re: zvysena kourivost pri stk
Sarka11 píše:Bora 1,9Tdi, rv2002, najeto cca 35tis.


Když jsem s tím přijel na emise, tak totéž, ba co víc dokonce hodně nadlimit...

Takže odjezd, šup na dálnici a pořádně protáhnout, pěkně točit do otáček, ať se to vyfouká (cca 10km)... ja fakt, že jsem to "vymetání komína" i pozoroval ve špíglu

Poté Golfík bezproblémově ofiko prošel

GIV Variant TDi ???kW