Stránka 1 z 2
Mame tu experta na Tiptronic ?
Napsal: 20 črc 2009, 10:59
od kuro
Hi
po GO motora a zalozeni motora na passat 3BG auto blbne, netaha atd nakoniec sme zistili, ze RJ tiptronicu odmieta previest zakladne nastavenie, ktora sa ma robit po tom ked sa motor odpoji od prevodoky, nevie niekto co s tym a co sa poskodi ked sa to zakladne nastavenie neurobi?
dikk
Napsal: 20 črc 2009, 14:40
od chosepm
Co vypsal VAG za chyby? řj motoru a převodů?
Napsal: 20 črc 2009, 15:46
od kuro
vag napisal iba jednu nahodilu chybu 18265 na RJ tiptronicu, zmazali sme ju a presli 30 km s autom a uz tam ziadna chyba nebola... na RJ motora nebolo nic ani nikde inde
auto sa chova uzasne, dam ho napr na 2000 otacok pridam plyn a nic nic, netaha po 3-4 sekundach zacne pomaly tahat a zvysuje otacky a citelne zaberie az pri 3500 ot
a napr ak velmi velmi mierne pridavam okolo 1600 otacok motor trhat...
ono to vyzera na turbo ale turbo je po repase a naviac pozadovany a skutocny tlak sedia...
Napsal: 20 črc 2009, 18:26
od netopier
odkial si?
Napsal: 20 črc 2009, 19:03
od kuro
netopier mas sz
Inak vie niekto co sa vlastne stane ked sa po vybrati a zalozeni motora neurobi zakladne nastavenie tiptronicu? Moze to napr mechanicky poskodit hydraulicky menic alebo len bude napr radit pri zlych otackach?
dik
Napsal: 20 črc 2009, 20:05
od pipx
a na volnobehu sa netrasie a nekolisu otacky
Napsal: 20 črc 2009, 20:11
od TDI tech
Ked ste pri GO vybrali motor a pri nepozornej manipulacii s nim resp. pri opatovnom vkladani do auta ste zo zotrvacnika nedlomili jeden z tusim ze asi siestich (uz nepamatam) malych magnetov?
Napsal: 21 črc 2009, 01:38
od kuro
No to neviem dam zistit... Auto na volnobeh ide ok, len ked sa s nim ide nema vykon, resp az niekde od 2500 ot zacne citelne zaberat...
Pri nizsich otackach akceleruje pomaly sem tam trha motor atd...
Napsal: 21 črc 2009, 14:10
od lubomt
kuro píše:netopier mas sz
Inak vie niekto co sa vlastne stane ked sa po vybrati a zalozeni motora neurobi zakladne nastavenie tiptronicu? Moze to napr mechanicky poskodit hydraulicky menic alebo len bude napr radit pri zlych otackach?
dik
nic sa neposkodi ani nebude zle radit. Tiptronik sa ciastocne uci radit aj sam dla uzivatela a uklada si toto do svojej rj
nevolal si mi tak ti neviem poradit
skontroluj rj tiptronicu,kontakty,popr ju otvor.Uz som videl ako blbla prevodovka-spatne rozjazdy a wag nic nepisal az sme po 3 dnoch zistili streleny,teda doslova vybuchnuty IO v plechovici r.j.
nec ipovali ste?
Napsal: 21 črc 2009, 14:12
od lubomt
takisto nemenili ste nic na prevodovke? nesli ste aj napr.100m s malo olejom?
Napsal: 21 črc 2009, 15:48
od kuro
Isli nejakych par km (asi 10) s malo olejom do firmy kde doliali olej co vytiekol ked bol motor von, dolievali 3 litre oleja.
Najprv tam samozrejme volali a povedali ze ten kusok moze prejst ak nepojde viac ako 50tkou.
A urcite je tam aj nieco mechanicke kedze ako som pisal ked vytocim na 2500 otacok a pustim plyn, na chvilu pocut zelezny zvuk ako ked jedno koleso alebo nieco zadrie o ine... nema to ale suvis s otackami motora na volnobeh, tam ked pustim otacky dole zvuk nie je.
Mechanik mi uz zistil ze tato konkretne moja prevodovka sa nema davat do zakladnych nastaveni po odpojeni od motora, vraj ine modely ano ktovie...
Teraz posledna verzia je, ze ked odpoji vahu vzduchu auto ide lepsie, samozrejme vyhodi chybu check engine ale ide lepsie takze uvidime ci to nebude nieco so sacim potrubim, vaha vyzera ze je ok lebo dava 4V na osciloskope...
Napsal: 21 črc 2009, 22:09
od Pepa15
po opravě není nutné nastavovat základní nastavení bez toho to musí fungovat. Bez toho oleje jste to jen táhli nebo jeli? pokud jeli tak jste jí už mohli klidně split je to velmi rychlý když je málo oleje
Napsal: 21 črc 2009, 22:55
od Pepa15
chyba 18265 je signál zatížení od motoru znamenalo by to že je předvstřik nastavenej mimo toleranci nebo jsou špatně postavený rozvody, ale může to být chyba která tam byla před výměnou. Párkrát mě to taky potrápilo jednou sem měl vadný i čerpadlo.jinak ukazatel rychlostí nesvítí celej?? pokud jo znamená to nouzový režim převodovky.
Napsal: 23 črc 2009, 11:20
od kuro
Pepa15 píše:po opravě není nutné nastavovat základní nastavení bez toho to musí fungovat. Bez toho oleje jste to jen táhli nebo jeli? pokud jeli tak jste jí už mohli klidně split je to velmi rychlý když je málo oleje
no ked bol motor von vytieklo asi 2-3 litre oleja z 10 ci kolko je v tiptronicu...
Napsal: 24 črc 2009, 14:06
od kuro
Hi all,
tak vraj cele toto blbnutie motora, ze skace, ze netaha zmizne ak vytiahnu hadicku z EGR ventilu, sice napise Check engine ale auto ide ako drak.
Stale vsak ide o to, ze toto blbnutie sa objavilo presne po vybrati a rozobrati motora, cize alebo mechanicky pri manipulacii sa nieco poskodilo alebo to ze su nove kruzky a teda su vyssie tlaky mohlo toto urobit?
dik za kazdu radu