VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
dezire
Přispěvovatel
Příspěvky: 94 Registrován: 15 čer 2009, 18:12
Odpovědi: 0
Příspěvek
od dezire » 27 srp 2009, 06:31
Měl bych otázečku, koupiljsem již motor ASZ a chtěl bych ho narvat do mé 74Kw chudinky Fabie.
Máte s tím někdo zkušenosti?
Co vše budupotřebovat?
Budupotřebovat něco z toho motoru - mám jen motor, vstřiky turbo - ostatní ze 74kw.
Díky za radu
Fabia TDI EVO I
Začínáme 74KW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608 Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Smoke » 27 srp 2009, 08:42
nebylo by jednoduší přehodit jen trysky a turbo? + chip?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597 Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek
od marena tdi » 27 srp 2009, 11:22
tez se mi to zda zbytecne.udelej to jak pise Smoke.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016 Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Příspěvek
od Forest » 27 srp 2009, 12:38
Kdyz uz ma motor pripraveny? Proc to neprehodit, vzdyt se to vyplati - takhle muze jeste stary agregat prodat a pritom mit pod kapotou neco, kam muze bez starosti rvat kone.
Jen by bylo vhodne napsat o jakou cilovou hodnotu tykajici se vykonu a krouticiho momentu Ti jde, aby ten ASZ opravdu nebyl zbytecny.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633 Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Bóďa » 27 srp 2009, 13:59
Hlavně aby to byl ASZ do Fabky- kvůli olejovému filtru...
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
dezire
Přispěvovatel
Příspěvky: 94 Registrován: 15 čer 2009, 18:12
Odpovědi: 0
Příspěvek
od dezire » 27 srp 2009, 17:46
No chtěl bych z toho tak 220 - 240ps, uvidíme jak vyjdou financ.
Právě kvůli tomu výkonu jsem se tu někde dočetl, že ten motor má lepší mazání a celkově víc vydrží.
Nevíte někdo jaký tam je opravdu rozdíl?
Proč z Fabie? To popř z Passata má filtr jinde?
Fabia TDI EVO I
Začínáme 74KW
Jims1
Přispěvovatel
Příspěvky: 58 Registrován: 12 dub 2009, 17:06
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Jims1 » 27 srp 2009, 17:49
pochopil sem dobře že na ASZ 74Kw chceš vytáhnout 220_240 PS???
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...
1/4 míle
Příbram 17.759
dezire
Přispěvovatel
Příspěvky: 94 Registrován: 15 čer 2009, 18:12
Odpovědi: 0
Příspěvek
od dezire » 27 srp 2009, 17:59
ASZ je 96KW nebo se mýlím?
Fabia TDI EVO I
Začínáme 74KW
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249 Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jim » 27 srp 2009, 18:13
ASZ je 96kW verze, ATD je 74kW...alespoň ve Fabiích to tak je...
jinak výměnu motoru rozhodně doporučuji, pokud z toho chceš dostat tolik koní...
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 27 srp 2009, 18:37
olejovej filtr u Octy nebo u Passata je jinej a nejde to přehodit, protože jsou jiný bloky, jen z Fabky nebo Sharana
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807 Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0
Příspěvek
od superb10 » 27 srp 2009, 19:06
s coho ten motor mas? s OI do fabie das
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 27 srp 2009, 19:12
motor tam jde, ale kdyby chtěl, aby to nebylo poznat, při letmým pohledu, tak může použít jen z tý fabky nebo šarika
dezire
Přispěvovatel
Příspěvky: 94 Registrován: 15 čer 2009, 18:12
Odpovědi: 0
Příspěvek
od dezire » 27 srp 2009, 19:14
Je to motor ASZ tedy z Fabky RS
Jo s tím filtrem, jaký by byl problém popř ho tam nechat z toho passata? Jen tak pro zajímavost - až se mi tento rozsype
Fabia TDI EVO I
Začínáme 74KW
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948 Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Příspěvek
od Fantik » 27 srp 2009, 19:15
Z OI ti ten držák filtru leze do chladiče a je potřeba dat držák silentbloku co je u rozvodů a tušim i plasty rozvodů přehazet.
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807 Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0
Příspěvek
od superb10 » 27 srp 2009, 19:44
Fantik píše: Z OI ti ten držák filtru leze do chladiče a je potřeba dat držák silentbloku co je u rozvodů a tušim i plasty rozvodů přehazet.
to je pravda staci mala uprava hadic klimatizacie a vymena krytou rozvodu a je to