Stránka 1 z 2
Rozvody AFN
Napsal: 02 zář 2009, 15:30
od Honza VW
Zdravím všechny, prosím o radu případně obrázek nastavení rozvodů u AFN 1.9 TDi 81 kW PASSAT a zajímá mně především jestli je HÚ ta ryska nebo ta 0, no prostě jestli je při základním nastavení na klice 0 nebo ta ryska díky moc.
Napsal: 02 zář 2009, 19:03
od Package
na kluke nepozeraj..pozri na prevodovke je taky dvojity otvor..je na nom zaslepka..pod nim je zotrvak a na nom musi bit ryska ..vacka sa nastavuje tak ze das dole viecko a tam sa dava pasovinka do zliabku na druhej strane remenice..cerpadlo sa zaisti kolickom...
Napsal: 02 zář 2009, 20:30
od golfgti16v
Package píše:na kluke nepozeraj..pozri na prevodovke je taky dvojity otvor..je na nom zaslepka..pod nim je zotrvak a na nom musi bit ryska ..vacka sa nastavuje tak ze das dole viecko a tam sa dava pasovinka do zliabku na druhej strane remenice..cerpadlo sa zaisti kolickom...
na passatu asi dvojtou diru nenajde to si pleteš s motory napřič tady se nastavuje na nulu ktera by mnela byt na hraně te diry
Napsal: 02 zář 2009, 21:41
od Package
golfgti16v píše:Package píše:na kluke nepozeraj..pozri na prevodovke je taky dvojity otvor..je na nom zaslepka..pod nim je zotrvak a na nom musi bit ryska ..vacka sa nastavuje tak ze das dole viecko a tam sa dava pasovinka do zliabku na druhej strane remenice..cerpadlo sa zaisti kolickom...
na passatu asi dvojtou diru nenajde to si pleteš s motory napřič tady se nastavuje na nulu ktera by mnela byt na hraně te diry
a jo...ja som zapomnel ze je to passat s motorom pozdlz...inak ostatne sedi..
Napsal: 03 zář 2009, 06:01
od Honza VW
OK diky

Napsal: 12 říj 2009, 21:35
od Kec
Prosím kde na které straně té díry má být ta nula? Vpravo či vlevo???
Napsal: 12 říj 2009, 22:31
od Huml
je tam rovná hrana, tak s tou, při pohledu do tý díry s pravou hranou
Napsal: 14 říj 2009, 21:29
od Kec
Tak včera jsem dělal pasata rv98 motor afn, nastaveno klika na 0 , vačka aretace, čerpadlo na 15 čep. Kolečko na klice neháže ani nemá vůli. Ale TDI graf nejde udělat, po přepnutí na základní nastavení se v poli 2 hned objeví 255. čerpadlo naražený úplně na motor.
Předstřik jednotka upravuje na 76%. Kde je chyba?
Napsal: 14 říj 2009, 22:56
od koco
musíš to o zub prehodit na čerpadle

Napsal: 15 říj 2009, 20:54
od Kec
To je mi jasný, přehodit o zub na čerpadle, ale jak je to možné? Něco musí být špatně? Může být pootočený kolo na čerpadle??? Setkal jste se s tím někdo?
Napsal: 17 říj 2009, 20:16
od bobG3
Jo, někdy vyjde při montáži zub na zub na čerpadle, je důležité, aby seděla klika s vačkou po napnutí
Napsal: 19 říj 2009, 19:40
od jano1
mam taky isty problem s tou riskou skusal som to davat na nulu ale aj na tu risku a ziadna zmena , na co je tam ta riska ked sa to dava na nulu?hm?je asi 1,5 cm od nuly
Napsal: 17 úno 2010, 20:57
od wojto33
mam tu podobny problem ze tiez mi nejde nastavit predvstrik ....hodnota teploty paliva je ok ta je stabilna ked je motor ohriaty na 85 Stupnov ale ale ta hodnota toho úpociatku vstriku sa mi neda nastavit zaboha... mal som ju na cca 20 a potreboval som asi 55(aby to bolo cca vstrede tdi grafu) tak som tukol a jeb hned mi to skocilo na 255 tak som tukol nazad a uz bolo 10 a takto som tukal 100 krat a ani hovno .... moze tam byt daco dodrbane?? cerpadlo som posunul mozno o 1 mm
Teraz tam amm hodnotu na teplote paliva 110
a Pociatok vstriku 2 az 4 dakedy tam skoci rovno 255
auto ma najazdene 310tis a na volnobeh to vibruje ako vibrator
Napsal: 18 úno 2010, 01:53
od koco
čerpadlo k.o., pred rozvodmi bol predvstrek v poriadku?
Napsal: 18 úno 2010, 09:19
od wojto33
koco píše:čerpadlo k.o., pred rozvodmi bol predvstrek v poriadku?
no pred rozvodmi neviem ....nikto ho predtym nekontroloval