Stránka 1 z 2
přpínání ECU
Napsal: 01 říj 2006, 14:28
od fonzo
Zdravím, chtel bych vedet jestli je mozne prepinat stavy ECU (jako treba z origo na chip) proste prepinac kdy v poloze 0 by auto bylo jako nove a pri poloze 1 by se akivoval chip.
mozna sem uplne vedle, prosim vysvetlete...
Dik
Napsal: 01 říj 2006, 15:39
od titan0306
Jde to

Napsal: 01 říj 2006, 16:44
od chucky
titan: jak? a za jakého režimu? (tj vypnuty/zapnuty motor)
Napsal: 01 říj 2006, 16:57
od Lusťa
mělo by to fungovat tak,že jedeš například s origo softem, když budeš chtít víc power,tak sundáš nohu z plynu,přepneš a máš tam silnější soft. Sundání nohy z plynu z toho důvodu,aby se nepřetočilo turbo. (to,co jsem napsal,neni z mé hlavy)
Napsal: 01 říj 2006, 17:21
od MAr(c)el
pokud by to slo, tak bych se o tom chtel taky dozvedet vic. JEstli teda nekdo opravdu vi jak na a kdo to umi udelat, tak prosim piste

Napsal: 01 říj 2006, 17:21
od titan0306
Lusťa píše:mělo by to fungovat tak,že jedeš například s origo softem, když budeš chtít víc power,tak sundáš nohu z plynu,přepneš a máš tam silnější soft. Sundání nohy z plynu z toho důvodu,aby se nepřetočilo turbo. (to,co jsem napsal,neni z mé hlavy)
Přesně tak,už jsem to viděl i v praxi

Napsal: 01 říj 2006, 17:26
od Lusťa
jj, já taky a je to dobrý
Napsal: 01 říj 2006, 19:44
od Jindra
ještě by to chtělo napsat kde jste to viděli a popřípadě dat nějaký kontakt
Napsal: 01 říj 2006, 20:38
od Venca
Firma dieselpower prave dokoncuje prace na spolehlivem prepinani.
Konkretni informace poda Reesha.
Napsal: 01 říj 2006, 20:39
od titan0306
Jindra píše:ještě by to chtělo napsat kde jste to viděli a popřípadě dat nějaký kontakt
U souseda v autě.
Toto může být otázka na Reeshu,tak co zvládneš to?

Napsal: 01 říj 2006, 21:26
od reesha
titan0306 píše:Jindra píše:ještě by to chtělo napsat kde jste to viděli a popřípadě dat nějaký kontakt
U souseda v autě.
Toto může být otázka na Reeshu,tak co zvládneš to?

Jasan, příští týden by to mělo být hotové.
Chtěl jsem využít hotový systém. Dostaly se nám do ruky 2 systémy, samozřejmě jsme je nejdříve analyzovali.
Jeden, "relativně" bezpečný, pokud přepínáš při vypnutém motoru.
Druhý, hodně nebezpečný pro jednotku (výrobce nebudu jmenovat).
Po tomto jsem se rozhodl pro své řešení, na kterém se právě pracuje. Chci tam implementovat navíc ještě nějaké funkce, a budou pravděpodobně 2 verze. Dám vědět ihned, jak bude hotové, a spolehlivě odzkoušené. Max do 14 dnů.
Předpokládá se možnost přepínání mezi 2 až 4 programy, samozřejmě za jízdy.
Napsal: 02 říj 2006, 07:40
od fonzo
No parada

ja vedel ze Reesha nesklame
to Reesha: jak budes resit to prepinani 2-4 modu? Bude k tomu potreba vice jednotek nebo se to "vejde" do jedny? Nebo budes prepinat pouze pameti???
Dik za info
Napsal: 02 říj 2006, 07:42
od reesha
fonzo píše:No parada

ja vedel ze Reesha nesklame
to Reesha: jak budes resit to prepinani 2-4 modu? Bude k tomu potreba vice jednotek nebo se to "vejde" do jedny? Nebo budes prepinat pouze pameti???
Dik za info
Bude to více programů v jedné jednotce
Napsal: 02 říj 2006, 08:22
od johny
A nebyla by nějaká orientační cena?
Napsal: 03 říj 2006, 21:42
od Rasto
kamarat to ma takto spravene v oktavke uz asu rok, bohuzial tam ma len dva rezimy origo a chip