Stránka 1 z 2
laguna I r.v.98 1,9dti
Napsal: 25 říj 2009, 09:11
od mtapaj
tak umyl som motor vapkou,,a auto stale islo v pohode,,no po odstaveni asi po hodine som uz nemohol nastartovat,,nesvieti mi kontrolka zhavenia,a na cievku vstrek.cerpadla nejde napetie,,pri pripojeni plus na cievku motor ide,,,kontrolka zhavenia neblika ani pri zap.zapalovani sa nerozsvieti,,poistky su ok,,aj konektori som prezrel,,,ani do zhaviaceho modulu nejde ziadna stava,iba na vykonovy stupen.

Napsal: 25 říj 2009, 09:32
od Package
mal si si radsej klistyr spravit ako motor vapkou umyvat...rozmyslate pri tom ked idete motor vapkou umyvat??
Napsal: 25 říj 2009, 10:22
od zizalak
Jaj u Francouzů motory nemyju, po zkušenostech s mytím 1.8 16V od PSA v 406tce už nikdy...
Napsal: 25 říj 2009, 10:51
od Non1
Tak to si pekne pokašlal. Toto isté spravil známemu jeden "mechanik" na C3 1.4HDI. Po chvílke problémy s motorom, potom smrad spálených káblov. Rýchlo som mu odpojil baterku, oddekloval na motore čo sa dalo a otočili sme ho na slnko. Večer motor behal normálne, našťastie a odvtedy žiadne problémy.

Napsal: 25 říj 2009, 11:36
od mtapaj
no ale do prdele,,,ved vari to nemam umyvat zubnou kefkou hmmm????takto to mam za 15 min.,,,a stou kefkou za 15 hod...
nekritizujte,,,ale poradte plss,,,,
idem to skusit este prest.....
nejdeeeeeeeee

Napsal: 25 říj 2009, 12:10
od Package
motor je motor...to neni lakovany diel ktory vystavujes stale na obdiv..podla mna ma byt motor nedotknuty vodou,,samozrejme ak netecie z neho olej ci ine kvapaliny..potom nepoviem nic ze ho treba umyt ale opatrne a hlavne NIE VAPKOU....
Napsal: 25 říj 2009, 12:29
od mtapaj
Package píše:motor je motor...to neni lakovany diel ktory vystavujes stale na obdiv..podla mna ma byt motor nedotknuty vodou,,samozrejme ak netecie z neho olej ci ine kvapaliny..potom nepoviem nic ze ho treba umyt ale opatrne a hlavne NIE VAPKOU....
ved oki,,,,ale motor bol poriadne rozflakany,,je to dovoz a terajsi maitel je tiez poriadny lajdak,,,to uz vicitit zo smradu z kabiny,,,,a navise mu za jazdy praskol rozvod.remen a odnieslo si to nastastie iba 6 ventylov,,,takze som to spravil,,,a aby to malo aj vonkajsi efekt,tak som ho nakoniec umyl,,,,a motor bezal normalne aj nastartoval,,,,,,no po vycuvani a zaparkovani na parkovisko,,asi po hodine kaput,,,,,maitel hovoril ze mu to niekedy slabsie startovalo,,no ja som nic nezaznamenal .po oprave to chitalo na brnk a motor slapal ako hodinky,,,,
Napsal: 25 říj 2009, 12:48
od Non1
mtapaj píše:Package píše:motor je motor...to neni lakovany diel ktory vystavujes stale na obdiv..podla mna ma byt motor nedotknuty vodou,,samozrejme ak netecie z neho olej ci ine kvapaliny..potom nepoviem nic ze ho treba umyt ale opatrne a hlavne NIE VAPKOU....
ved oki,,,,ale motor bol poriadne rozflakany,,je to dovoz a terajsi maitel je tiez poriadny lajdak,,,to uz vicitit zo smradu z kabiny,,,,a navise mu za jazdy praskol rozvod.remen a odnieslo si to nastastie iba 6 ventylov,,,takze som to spravil,,,a aby to malo aj vonkajsi efekt,tak som ho nakoniec umyl,,,,a motor bezal normalne aj nastartoval,,,,,,no po vycuvani a zaparkovani na parkovisko,,asi po hodine kaput,,,,,maitel hovoril ze mu to niekedy slabsie startovalo,,no ja som nic nezaznamenal .po oprave to chitalo na brnk a motor slapal ako hodinky,,,,
Už nebude. Dokefral si si elektroniku. Ako píše Package - nie vapkou. Kefou by si to robil dve hodiny a motor by išiel. Vapkou to máš za pár minút a roboty s opravou na dni. Tak neviem, čo je lepšie...
Inak ako som písal hore. Odpojiť baterku, oddeklovať, vysušiť a modliť sa.
Napsal: 25 říj 2009, 18:34
od origoš
Jeden můj kamarád, bohužel už není mezi námi říkal. Auto se zásadně mejt nemá, protože voda autu škodí. Kdykoli meju, tak si na tu poučku vzpomenu. Pro žabožrouty platí dvojnásob.
Napsal: 25 říj 2009, 18:59
od jurki888
ja umyvam motor normalne vapkov najprv nastriekam arvov a potom pride vapka otcovy som dnes umyval motor na ducate a bez problemov brat roby v ivecu maju vazne velku vapku pri kazdom servise snou vystriekaju cele auto a samozrejme poriadne aj motor a nikdy nebol problem a ked sme uz pri tom ked vonku przi a prejdete po kaluzi mate tak ci tak vsade vodu

Napsal: 25 říj 2009, 21:39
od zdenek6869
Co tahle hlavni rele?
Napsal: 26 říj 2009, 19:11
od mtapaj
presiel som vsetky spoje a konektory,,niektore boli zaoxidovane,no nie moc,hlavne pod bateriou...
ano nespinalo rele napajania cerpadla a modulu zhavenia,,,,,nemalo kostru ,,tak som prepojil kostru relatka skusackou,a nechal som motor nastartovany asi tri hod.
potom som odpojil skusacku,a skusil som normalne startnut,,a islo to,no ked som skusil 2.krat uz nie,,,,tak som to prepojil na kostru,a spinacie napetie som dal z druheho relatka ktore je napajane od spinacky..
motor ide v pohode a tak ako ma...

myslim ze po dokladnejsom vysuseni by to malo slapat aj bez upravy
Napsal: 26 říj 2009, 19:22
od Non1
Tak to je dobre. Ale aspoň už vieš, že vapka a motor nejde k sebe

Napsal: 26 říj 2009, 19:35
od mtapaj
Non1 píše:Tak to je dobre. Ale aspoň už vieš, že vapka a motor nejde k sebe

kurca ale dotraz sa mi to nestalo,,,a hlavne nie u diesla
z benzin.motormi som mal niekedy problem to vysusit,,,ved staci napr.na favorite namocit zapalovanie a je v prdeli,,po vysuseni prasi len taky rachot...
ale vapkou budem aj tak dalej umyvat,,lebo to vycisti perfektne a ma to aj vizualny efekt,,pokial sa nestane defekt...

Napsal: 26 říj 2009, 21:34
od Package
komu neni rady tmu neni pomoci....
ja sa vapkou motora nikdy ani nechytim.....nac si zadelavat na problemy.