Stránka 1 z 2

Mondeo 1.8TD - problem ve spalovaci soustave

Napsal: 28 říj 2009, 20:26
od BATMAN
Soupis problemu:

-nizky vykon (vykon stoupa linearne bez ohledu jak moc se slape na plyn)
-turboefekt je neznatelny, dokonce je i problem "zagumovat"
-špatně jde do otacek ale myslim ze i pomalu padaji
-celkově nevyrovnany chod, pri razeni se musi se spojkou hodne pomalu a citlive jinak docela škube
-v poslednich tydnech se vyrazne prodlouzily studene starty (5sekund) + po startu vyleti oblak modreho koure

Podtlakovy system byl prohlednut a mel by byt ok.
Selenoid cvrlika pri startu ale i za behu (nevim zda to tak ma byt)
Olej neubyva
filtry vymeneny
nafta nepada a vzduch vylucuju (pal. hadice meneny za gumove+2te svorky dotahle nakrev

Potrebuju radu proto ze v okoli meho bydliste neni krom PENTA jiny dieselservis a ani solidni garaznik a ja nehodlam dat 1500-2000 za "diagnostiku"

Muj tip jsou vstriky, muze me tim nekdo zkuseny ujistit?
Nejake jine napady ci tipy?

Napsal: 28 říj 2009, 20:31
od Ladas
vstřiky čerpadlo možná i špatný palivo asi budeš muset na nějakou diagnózu ale zadarmo to nejspíš nebude ;)

Napsal: 28 říj 2009, 20:42
od BATMAN
naftou to rovnez nebude, zkousel jsem vse: shell, verva, omv i makro :-)
poslednich nekolik mesicu pridavam aditiva.

bud dam 2k za to ze se v tom nekdo bude hodku stourat, pak si 3x zapali, pujde na obed a vyuctuje 4 hod prace s tim ze to svede na vstriky nebo ty 2k dam za kontrolu a serizeni vsriku rovnou.

Jde mi spis o to aby to nakonec nebylo neco uplne jineho jako precejen ten selenoid ci elektronika ve 3. vstriku


Cerpadlo se da zkontrolovat i v aute nebo jen vyndat ven na stolici a zpatky = cca4-5000,-???

Napsal: 28 říj 2009, 20:59
od Ladas
Na tomto veteránu počítej s investicema ale pokud vím věšteckou kouli tu nikdo nemá takže 100% radu čím to bude nečekej buď si to sprav svépomocí nebo to dej do servisu a nebo si kup něco jinýho další možnosti nejsou...diagnostika na stromech neroste tudíš ji musíš koupit a za to se platí pokud to bude rána vedle měl by servis počítat jen s režijními náklady (nepsaná slušnost)

Napsal: 28 říj 2009, 21:17
od Tomas.cz
BATMAN píše:naftou to rovnez nebude, zkousel jsem vse: shell, verva, omv i makro :-)
poslednich nekolik mesicu pridavam aditiva.

bud dam 2k za to ze se v tom nekdo bude hodku stourat, pak si 3x zapali, pujde na obed a vyuctuje 4 hod prace s tim ze to svede na vstriky nebo ty 2k dam za kontrolu a serizeni vsriku rovnou.

Jde mi spis o to aby to nakonec nebylo neco uplne jineho jako precejen ten selenoid ci elektronika ve 3. vstriku


Cerpadlo se da zkontrolovat i v aute nebo jen vyndat ven na stolici a zpatky = cca4-5000,-???
Tak to dej do Forda ať ti to zjistěj a máš to ne.

Napsal: 28 říj 2009, 21:20
od BATMAN
Na PC u tohoto auta velice nic nezjisti.....

Ladas uz to asi shrnul, bud si koupit nove auto nebo calovat o co si servis rekne....

Ocekaval jsem na tomhle foru trosku odbornejsi odpovedi, ale co uz :roll:

Napsal: 28 říj 2009, 21:21
od Tomas.cz
PC ne, ale snad Ford jako autorizák má možnosti testu čerpadla nebo vstřikovačů ne.

Napsal: 28 říj 2009, 21:22
od Ladas
jo má ale když je vyndá ;)

Napsal: 28 říj 2009, 21:24
od BATMAN
Presne tak.
To radsi dam v pentu 500/hod nez ve fordu 600/hod

Napsal: 28 říj 2009, 21:29
od BATMAN
Jo a toho veterana si vyprosuju!!! ;)
Je to fesak.

Napsal: 28 říj 2009, 21:34
od BATMAN
Taky jsem zapomnel dodat ze krom toho modryho oblacku po studenym startu pratticky nekouri - ani bily a ani cerny pri vyssich otackach, nezapricinuji vstriky nahodou vetsi kourivost?

Napsal: 28 říj 2009, 22:30
od lib
co membrána na filtru? co turbokorektor a jeho vedení od turba? co egr není zaseklej v odevřený poloze? A jinak na origo diagnostice se tohle čerpadlo dá dost dobře odzkoušet bez demontáže,

Napsal: 29 říj 2009, 13:17
od BATMAN
Cca rok z5 komplet fungl palivova pumpa á2000,- takze membrana urco ok.
Membrana turbokorektoru menena 12/2008
EGR nevim, zaslepil jsem podtlak. hadicku ale zadnou zmenu jsem nezpozoroval.

Nevim co je to orig diagnostika ale asi to dotoho PENTA zavezu pac kor kdyz je ten motor studeny je to fakt hruza a to se desim az bude -15 az -20°C

Napsal: 29 říj 2009, 18:00
od llange
Mne to robilo neco podobne, a odchadzal remen až som vytočil
rajd a už to neišlo a strhlo mi zuby. Skus pozret tie remene, podla toho
dymu zlé časovanie, alebo vzduch.

Napsal: 29 říj 2009, 18:23
od BATMAN
sorry ale jaky remen a jake zuby??? Trosku nevim ktera bije....