Stránka 1 z 1

Motor s Favorita do Felicie?

Napsal: 31 říj 2009, 15:23
od umts
Kamarat zadrel feliciu1.3 MPi a ma motor s favorita. Mate nieake skusenosti s takou vimenou? Su tam nieake komplikacie?

Re: Motor s Favorita do Felicie?

Napsal: 31 říj 2009, 15:24
od kevino
umts píše:Kamarat zadrel feliciu1.3 MPi a ma motor s favorita. Mate nieake skusenosti s takou vimenou? Su tam nieake komplikacie?

to radsej zohnat 1,3 MPi nie ? ako sa stym babrat (LOL)

Napsal: 31 říj 2009, 15:41
od Mad_Boxs
A v čem by měl být problém? "babrať " Výměna sacího a výfuk. potrubí, zaslepku na vyustění rozdělovače a snímač na setrváku, jinak si myslím, že ty motory jako takové jsou identické. pokud se mýlím, tak mě opravte.

Napsal: 31 říj 2009, 16:19
od slovacek.milos
Mad_Boxs píše:A v čem by měl být problém? "babrať " Výměna sacího a výfuk. potrubí, zaslepku na vyustění rozdělovače a snímač na setrváku, jinak si myslím, že ty motory jako takové jsou identické. pokud se mýlím, tak mě opravte.
tak MPi má jinou vačku tak z toho bude zdechlinka, snímač klepání se tam musí nějak domastit a na STK je zas nenadchne typ motoru

jako deto ale dřeto miloš

Napsal: 31 říj 2009, 17:30
od radimes
Taky si myslím,že lepší koupit motor mpi z nějaké bouračky... (crazy)

Napsal: 31 říj 2009, 17:42
od DynDyn
Jde to, dělal jsem to. Ale je na tom mnoho práce (asi tak 5 hodin místo 1 při pouhé výmene kus za kus), a pokud nemas známý, tak na tebe budou štěkat na STK, nebo tě nepustí... A při dnešní ceně motorů - cca 2000 tis....

Napsal: 31 říj 2009, 17:58
od origoš
Jedině přeházet zadřené díly. Typové číslo musí souhlasit, jinak neprojde STK.

Napsal: 31 říj 2009, 19:05
od DynDyn
origoš píše:Jedině přeházet zadřené díly. Typové číslo musí souhlasit, jinak neprojde STK.
tak přehazovat díly je ješte na dýl. už jen co me napadá jako první věc tak je přesazení stěn válců nad blok. pro laika dost náročné... nejjednodušší je výměna kus za kus, nejlepe za stejny typ, aby se jen provedl výmaz čisla motoru, a pokud menis typ za stejny typ, tak je to bráno jako legálni vymena

Napsal: 31 říj 2009, 19:18
od supermuf0090
slovacek.milos píše:
Mad_Boxs píše:A v čem by měl být problém? "babrať " Výměna sacího a výfuk. potrubí, zaslepku na vyustění rozdělovače a snímač na setrváku, jinak si myslím, že ty motory jako takové jsou identické. pokud se mýlím, tak mě opravte.
tak MPi má jinou vačku tak z toho bude zdechlinka, snímač klepání se tam musí nějak domastit a na STK je zas nenadchne typ motoru

jako deto ale dřeto miloš
no zalezi z jakyho favorita motor ma to je dost podstatnej poznatek jestli karburator 136 nebo 135 nebo jednobodovou strikacku jinak pokud by tam bouchnul motor ze 136 tak zase takovou vzdechlinu mit nebude nicmene nejsnazsi je sehnat motor stejneho typu

Napsal: 01 lis 2009, 15:22
od Borath
Každopádně to jde, ale bez známých na STK to bude problém, jinak na tom motoru z fáčka nejni ten smímač klepání jak u tu tuším Miloš psal a stím je dle mého názoru největší pakárna.

Napsal: 01 lis 2009, 15:33
od 1pavel
většinou se zadře klika , atu není problém , vyměnit

Napsal: 02 lis 2009, 19:16
od Tomas6
Jediný problém je snímač klepání.Číslo se dá naklepat raznicema.Mám to na svý BMM taky tak.Cca tři hoďky práce i s přemašlením sání atd...

Napsal: 03 lis 2009, 08:50
od Marek77
U těchto motorů se mnohem častěji než klika zadírá vačka v bloku. Pak je problém, protože blok i vačka jsou na výměnu, tudíž se to nedá použít s jinými střevy.

Motory 1,3 MPi mají vyšší stupeň komprese (což není až takový problém) a jinou vačku (což by problém být mohl, protože je tam dost podstatný rozdíl v časování a zdvihu ventilů). Takže se přikláním k názoru většiny - koupil bych jiný motor 781.136M přímo z Feldy a je po problému.

Napsal: 03 lis 2009, 14:16
od Audi A4
[Tomas6"]Jediný problém je snímač klepání.Číslo se dá naklepat raznicema.Mám to na svý BMM taky tak.Cca tři hoďky práce i s přemašlením sání atd...[/quote] (wallbash)

(wallbash) jen to pis