Kontrola tlaku v pneu OII
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Kontrola tlaku v pneu OII
OII 2005 ABS stále hlásí chybu snímání tlaku v pneu. 02214 Ví někdo co je příčinou této hlášky? Závada se objevila nezávisle na tlaku pneu.
Kola mají nové pneu 15" Orig rozměr. ( v přizpůsobení nastaveny disky 15") Závada se objevila ještě před jejich výměnou. Tlak v pneu samozřejmě OK.
řj ABS - 1K0 907 379 P
Kodování - 0000641
Kola mají nové pneu 15" Orig rozměr. ( v přizpůsobení nastaveny disky 15") Závada se objevila ještě před jejich výměnou. Tlak v pneu samozřejmě OK.
řj ABS - 1K0 907 379 P
Kodování - 0000641
Re: Kontrola tlaku v pneu OII
ak tam mas aj esp skus stlacit naraz ESP+TIRE a podrzatBugs.Bunny píše:OII 2005 ABS stále hlásí chybu snímání tlaku v pneu. 02214 Ví někdo co je příčinou této hlášky? Závada se objevila nezávisle na tlaku pneu.
Kola mají nové pneu 15" Orig rozměr. ( v přizpůsobení nastaveny disky 15") Závada se objevila ještě před jejich výměnou. Tlak v pneu samozřejmě OK.
řj ABS - 1K0 907 379 P
Kodování - 0000641
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Re: Kontrola tlaku v pneu OII
OK zkusím.kevino píše:ak tam mas aj esp skus stlacit naraz ESP+TIRE a podrzatBugs.Bunny píše:OII 2005 ABS stále hlásí chybu snímání tlaku v pneu. 02214 Ví někdo co je příčinou této hlášky? Závada se objevila nezávisle na tlaku pneu.
Kola mají nové pneu 15" Orig rozměr. ( v přizpůsobení nastaveny disky 15") Závada se objevila ještě před jejich výměnou. Tlak v pneu samozřejmě OK.
řj ABS - 1K0 907 379 P
Kodování - 0000641

Re: Kontrola tlaku v pneu OII
daj vediet potomBugs.Bunny píše:OK zkusím.kevino píše:ak tam mas aj esp skus stlacit naraz ESP+TIRE a podrzatBugs.Bunny píše:OII 2005 ABS stále hlásí chybu snímání tlaku v pneu. 02214 Ví někdo co je příčinou této hlášky? Závada se objevila nezávisle na tlaku pneu.
Kola mají nové pneu 15" Orig rozměr. ( v přizpůsobení nastaveny disky 15") Závada se objevila ještě před jejich výměnou. Tlak v pneu samozřejmě OK.
řj ABS - 1K0 907 379 P
Kodování - 0000641

- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Presne taký istý problém. Pri podržaní SET kontrolka blikne, nezhasne, nepípne. Ani v stoji, ani za jazdy.
Kódovanie 03 ABS 641.
Skúsil som vypnúť systém t.j. kodovanie +0016384 t.j. 17025. Kontrolka zhasla, kodvaním som opäť zapol, chyba sa vrátila.
Nevie niekto čo tam môže byť?
Kódovanie 03 ABS 641.
Skúsil som vypnúť systém t.j. kodovanie +0016384 t.j. 17025. Kontrolka zhasla, kodvaním som opäť zapol, chyba sa vrátila.

Nevie niekto čo tam môže byť?
Golf IV variant ATD 4x4
Re: Kontrola tlaku v pneu OII
Nemusí se nejdřív dostat do základního nastavení??kevino píše:ak tam mas aj esp skus stlacit naraz ESP+TIRE a podrzatBugs.Bunny píše:OII 2005 ABS stále hlásí chybu snímání tlaku v pneu. 02214 Ví někdo co je příčinou této hlášky? Závada se objevila nezávisle na tlaku pneu.
Kola mají nové pneu 15" Orig rozměr. ( v přizpůsobení nastaveny disky 15") Závada se objevila ještě před jejich výměnou. Tlak v pneu samozřejmě OK.
řj ABS - 1K0 907 379 P
Kodování - 0000641

I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
vyreseno , kdyby nekdo nekdy potreboval:
Monitorování tlaku v pneumatikách Systém reset
Předpoklady:
zapalování ZAP
[Vybrat]
[03 - Brzdové Electronics]
[Základní nastavení - 04]
Skupina 042
[Go!]
Aktivujte základní nastavení.
[ON / OFF / Další]
[Done, Zpět]
[Zavřít Controller, Go Back - 06]
Pneumatika Press sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220) by měl blikat.
Nyní zkontrolujte nahuštění pneumatik a opravte v případě potřeby.
Stiskněte a držte sledování tlaku v pneumatikách Tlačítko (E492) a ABS / ESP Tlačítko (E256) po dobu 2 sekund.
Krátký tón by měla znít po stisknutí / držení těchto tlačítek po dobu 2 sekund a blikání by se mělo změnit na trvalé osvětlené sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220).
Reset se nyní provádí, a jakmile necháte tlačítka přejděte na sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220) musí zhasnout
Monitorování tlaku v pneumatikách Systém reset
Předpoklady:
zapalování ZAP
[Vybrat]
[03 - Brzdové Electronics]
[Základní nastavení - 04]
Skupina 042
[Go!]
Aktivujte základní nastavení.
[ON / OFF / Další]
[Done, Zpět]
[Zavřít Controller, Go Back - 06]
Pneumatika Press sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220) by měl blikat.
Nyní zkontrolujte nahuštění pneumatik a opravte v případě potřeby.
Stiskněte a držte sledování tlaku v pneumatikách Tlačítko (E492) a ABS / ESP Tlačítko (E256) po dobu 2 sekund.
Krátký tón by měla znít po stisknutí / držení těchto tlačítek po dobu 2 sekund a blikání by se mělo změnit na trvalé osvětlené sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220).
Reset se nyní provádí, a jakmile necháte tlačítka přejděte na sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220) musí zhasnout
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
chci se zeptat , delal jsem postup aby zhasla kontrolka tlaku v pnau postup vyse a nyni asi po roce zjistim ze me senzor tlaku vpneu nefunguje....nevi nekdo cim to? jak to popripade zapnout?
zkousel jsem pneu predni jednu upustit aby jsem to zkusil pri pprezouvani na zimni a nic.... samo pri prezuti sem to zresetoval tlacitkem na tlak pneu a pote upustill.... je pravda ze jsem ujel tak 1km. nevim po jake vzalenosti to ma fungovat
jeste se optam ten reset pneu se provadi za jizdy nebo jen pri zaplem zapalovani? ctu manual a pri zaplem zapalovani slacit na 2s pak to udela gong a je to...ja toto provadim za jizdy tak mozna to muze byt pricina.... sem ymslel ze tim ze se kola toci a ja to za jizdy zresetuji tim ulozim otacky jednotlivych kol a pri zmene to zapipa/podhusteni/
jak to tedy je? delam to spravne nebo me to opravdu nefunguje?
diky
zkousel jsem pneu predni jednu upustit aby jsem to zkusil pri pprezouvani na zimni a nic.... samo pri prezuti sem to zresetoval tlacitkem na tlak pneu a pote upustill.... je pravda ze jsem ujel tak 1km. nevim po jake vzalenosti to ma fungovat
jeste se optam ten reset pneu se provadi za jizdy nebo jen pri zaplem zapalovani? ctu manual a pri zaplem zapalovani slacit na 2s pak to udela gong a je to...ja toto provadim za jizdy tak mozna to muze byt pricina.... sem ymslel ze tim ze se kola toci a ja to za jizdy zresetuji tim ulozim otacky jednotlivych kol a pri zmene to zapipa/podhusteni/
jak to tedy je? delam to spravne nebo me to opravdu nefunguje?
diky
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml