VW Golf III - nejde vyřadit
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Golf III - nejde vyřadit
Dneska ráno po několika dnech nastartuju a chci vyřadit ze zpátečky na neutrál, abych si mohl zapnout topení a mezitím setřít orosená okna. Jenže to nešlo,kladlo to odpor,jako by šaltpáku něco drželo. Tak jsem vypnul motor, ale žádná změna, taky nešlo vyřadit. Tak jsem zkusil 2x i 3x promáčknout spojku a zase nic. Opět jsem nastartoval, zase to nešlo. Tak jsem malilinko couvnul a pustil spojku, aby chcípnul motor. Po následujícím nastartování už vyřadit šlo. Následovala zhruba 6 km jízda, všechny rychlosti šly v pohodě.Co s tím může být? Snad není převodovka v háji? Kdyby to bylo spojkou, tak by to šlo vyřadit alespoň při vypnutém motoru nebo se mýlim? Díky za rady. Auto mám několik měsíců a dnes to udělalo poprvé. Najeto zhruba 140 000km.
Kolko bolo stupnov?
To zrejme nebude Tvoj pripad, ale mal som raz rano podobny problem pri -35. Zaradena 1, predo mnou mur domu a nesla za boha vyradit. Som myslel, ze mi noha odpadne, jak som musel celu vecnost drzat vyslapnutu spojku, kym sa to aspon trosku zohrialo a dalo sa vyradit. Odvtedy v zime parkujem k tomu muru zadkom...
Felda 1.9d
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Re: VW Golf III - nejde vyřadit
Mě se tohle stávalo párkrát za jízdy u 4st., vždy se mi to teda povedlo vyřadit, ale pak to nějakou dobu šlo vyřadit ztuha, řadit normálně, taky jsem to nevychytal, přestalo to samo. Klep, klep, pro sichrroman81 píše:Dneska ráno po několika dnech nastartuju a chci vyřadit ze zpátečky na neutrál, abych si mohl zapnout topení a mezitím setřít orosená okna. Jenže to nešlo,kladlo to odpor,jako by šaltpáku něco drželo. Tak jsem vypnul motor, ale žádná změna, taky nešlo vyřadit. Tak jsem zkusil 2x i 3x promáčknout spojku a zase nic. Opět jsem nastartoval, zase to nešlo. Tak jsem malilinko couvnul a pustil spojku, aby chcípnul motor. Po následujícím nastartování už vyřadit šlo. Následovala zhruba 6 km jízda, všechny rychlosti šly v pohodě.Co s tím může být? Snad není převodovka v háji? Kdyby to bylo spojkou, tak by to šlo vyřadit alespoň při vypnutém motoru nebo se mýlim? Díky za rady. Auto mám několik měsíců a dnes to udělalo poprvé. Najeto zhruba 140 000km.

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
