Stránka 1 z 1

115PD vs 130PD

Napsal: 17 říj 2006, 07:27
od Stingray
Nájdite 5 rôznych detailov.....výherca získava zlavu na sadu H-kovaných ojníc na PDčko.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 17 říj 2006, 08:13
od MirekX
Tak nevím jestli je to rozdíl jen mezi 115 a 130.
Já měl rozdělaný 2 stejný motory (AUY) a přesně ten rozdíl tam byl taky. (širší oko ojnice na pístním čepu....)
Někde jsem slyšel, že ty motory takhle upravovali kvůli přechodu na olej 0W30 - olejový film má menší únosnost a proto větší plocha pouzder. Ale nevím.
Vyfoť ty písty i zespodu. Mě píst prasknul (115 PS - Mahle), tak ať vidím, jestli je to on. :D

Napsal: 17 říj 2006, 08:51
od Stingray
MirekX píše:Tak nevím jestli je to rozdíl jen mezi 115 a 130.
Já měl rozdělaný 2 stejný motory (AUY) a přesně ten rozdíl tam byl taky. (širší oko ojnice na pístním čepu....)
Někde jsem slyšel, že ty motory takhle upravovali kvůli přechodu na olej 0W30 - olejový film má menší únosnost a proto větší plocha pouzder. Ale nevím.
Vyfoť ty písty i zespodu. Mě píst prasknul (115 PS - Mahle), tak ať vidím, jestli je to on. :D
je to MAHLE obidva 115pd aj 130pd

Napsal: 17 říj 2006, 09:53
od MirekX
tak takhle to dopadlo, když jsem jel s vlekem cca 5km do kopce po dálnici na šestku plnej cca 1900 ot. podotýkám, že to ještě tenkrát nebylo ani čiplé, mělo to jen svých 115 ps a 310Nm :(
Dal jsem tam písty z jiného AUY, nebyly to Mahle, byly o 10g těžší a měly od pohledu tlustší dno. Zatím drží :D Obrázek