Stránka 1 z 2

problém s PD

Napsal: 27 pro 2009, 00:05
od woodyalan
zdravim.potřeboval bych poradit s pár věcma.
kamarád si nedávno koupil octávku I. rv.2003 1.9 tdi PD 96kw najeto origo 114 000 a nastávaj menší komplikace(tedy pokud to neni mormální :) ) auto na volnoběh se celí při určitý teplotě začne klepat jako kdyby bylo zemětřesení?turbo začíná táhnout někde ve 2000ot. a končí někde hned za 3000ot.??????? :? předem díky za radu

Napsal: 27 pro 2009, 00:17
od pafka
setrvák, regulace, víc měř. hodnoty VAG

Napsal: 27 pro 2009, 00:19
od tomiisp
zeby EGR ventil a pripchate sanie ? skus pohladat na fore a potom sa pozret do sania ci tam nieje diera tak akurat na prst. VAG nic nehovori ?

Napsal: 27 pro 2009, 08:00
od misoVW
hlavne napis odkial si, niekto z miestnych majstrov Ti s tym pomoze.

Napsal: 27 pro 2009, 12:02
od woodyalan
VAG chybu neukazuje...jen se čeká až bude mít mechanik od něj z práce čas aby zčíhnul hodnoty (LOL) jen vemim jestli to neni nějáká blbost,ale může bejt chcípací klapka od EGR voblitá od oleje????skusim vyfotit.

Napsal: 27 pro 2009, 12:43
od go.vojta
to může, ale ne ve 114 tis. (LOL)

Napsal: 27 pro 2009, 14:52
od Deivid
go.vojta píše:to může, ale ne ve 114 tis. (LOL)

Proč by nemohla být???

Napsal: 27 pro 2009, 18:26
od go.vojta
no v těch km, bude max rosit, ale nebude zablitá. to až tak kolem 200000.

Napsal: 27 pro 2009, 20:01
od lubomt
go.vojta píše:no v těch km, bude max rosit, ale nebude zablitá. to až tak kolem 200000.
ono Ti jemne naznacuje,ze tie kilometre vzhladom na rocnik auta nie su moc realne.Ale to uz si musis Ty rozumiet

Napsal: 27 pro 2009, 21:14
od woodyalan
Obrázek
Obrázek

a ještě jedna věc,když jede kudlu,točí nad 3000,přeřadí,otáčky spadnou asi na 2200 a auto nemá vůbec tah :?
kilometry sou origo motor se kupoval novej asi před 3 rokama,servisku to má a eště se kylometry kontrolovaly přes počítač

problém s PD vyřešeno

Napsal: 28 pro 2009, 22:00
od woodyalan
zkontrolovali se všecny tlaky...vše o.k,problém-načatá váha vzduchu

Napsal: 28 pro 2009, 22:17
od Tomas.cz
Ale to že se auto na volnoběh klepe asi nebude váhou vzduchu...

Napsal: 28 pro 2009, 23:04
od woodyalan
je to záhada proč se to tak třepe,ale na otáčkách to nepadá,ikdyž to tak vypadá

Napsal: 29 pro 2009, 00:14
od skoda405
tak podla mna zabudni na 114tisic km mam ten isty motor v seat toledo nabehane 152000 a ta klapka je uplne sucha a nikde ziaden olej uz som par takych motorov videl a takto ochcane od oleja to mal kamarat na ARL ale ten mal 180 ps a 220tisic km.to trasenie robi zotrvacnik myslim

Napsal: 29 pro 2009, 13:53
od woodyalan
je fakt že to auto se kupovalo jako totál,a jediný co se tam kupovalo nový je motor,jinak všechny komponenty sou z vrakáče,kromě turba to se kupovalo taky nový nový.setrvák???ale ten by házel pořád ne???to auto se klepe jen při určitý teplotě někde okolo 60°C jinak to nic nedělá když je zahřátý