
Stráta oleja škoda octavia 2004 1,6 16v prosím o radu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Stráta oleja škoda octavia 2004 1,6 16v prosím o radu
Ahoj auto profíci. Ja mám škoda octavia rok vyr. 2004 1,6 16v najazdených 140 000. Je to poctivých lebo som prvý majiteľ
a asi tak 2-3 mesiace dozadu sa mi začal strácať olej v motore. Neviem ale kde sa mi tratí pretože pod autom nemám žiadne kvapky ani nič. Pozeral som aj motor a na motore ani kvapka oleja. Teraz som v priebehu 15000 dolial asi 4 litre. Ja neviem kde už mám hľadať chyby bolo to napojené aj na diagnostike a nič nezistila. Prvých 60000 km som behal na plyne ale potom som to dal vyhodiť lebo mi začala blbnút riadiaca jednotka čo bola k plynu a od vtedy chodím na benzin. Potom sa nič nedialo a až teraz. Neviem si rady a bojím sa aby to nebola nejaká veľká investícia. Neviete mi niekto poradiť ako alebo čo by som mal vyskúšať. Velmi Vám už teraz ďakujem a ešte jedna závada. stále keď idem do kopca mám zaradenú 3 a a začne mi blikať alebo svietiť dobíjanie. v servise mi previnuly celý alternátor a nič stále to isté. Baterka je nová a v normálnom stave doma som meral či mi to dobíja a všetko bolo v poriadku. Tak sa mi zdá že mám začarované auto. ďakujem Vám za pomoc a odpovede.

koukni ještě na hadici odvětrání motoru - spíš tu část, kudy teče olej zpět do vany. Na jednom motoru v octě cca 2004 tam byla díra a olej si pak přisával motor do sání místo toho, aby stékal dolů. Majitel si stěžoval, že to po startu modře hulí a dolévá olej. Alekolik,to nevim, po utěsnění hadice je klid
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


No tak. Ďakujem za typ že som neni moc zručný
. Už som toho na autách porobil kopec ale vždy keď robím niečo nové tak sa trocha obávam ale nevadí. Velmi si cením vaše rady a postrehy. Ten typ zo sa ním nie je zlý nápad pretože som len tak kukol do sania a je tam olej nie moc ale je takže možno je chyba tam. Ale stále neviem čo s tým dobýjaním s toho som vedľa. Ešte raz ďakujem za rady a postrehy ste SUPER.

- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tam budes mat trochu oleja skoro stale..to by som ako problem nevidel.na 99% to budu tie guferka na ventiloch..lpg je svina.pri lpg sa viac svini vsetko a je to agresivnejsie na gumicky a tesnenia..Peter007 píše:No tak. Ďakujem za typ že som neni moc zručný. Už som toho na autách porobil kopec ale vždy keď robím niečo nové tak sa trocha obávam ale nevadí. Velmi si cením vaše rady a postrehy. Ten typ zo sa ním nie je zlý nápad pretože som len tak kukol do sania a je tam olej nie moc ale je takže možno je chyba tam. Ale stále neviem čo s tým dobýjaním s toho som vedľa. Ešte raz ďakujem za rady a postrehy ste SUPER.
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
co se týká alternátoru a dobíjení-v postatě jsou tam jen 2 věci,které na to mají vliv.
alternátor a dráty co k němu vedou.nic víc tam není..
pokud je alternátor v pořádku,bude závada někde ve vedení...špatný kontakt,oxidace...
ale já moc nevěřím tomu alternátoru..pokud dělá nějaké podivné věci,je lepší ho na zkoušku vyměnit za jiný....,přece jen není to jen vinutí,může být vadný i regulátor dobíjení a někdy dělá záhadné věci a nemuseli na to při opravě přijít..
alternátor a dráty co k němu vedou.nic víc tam není..
pokud je alternátor v pořádku,bude závada někde ve vedení...špatný kontakt,oxidace...
ale já moc nevěřím tomu alternátoru..pokud dělá nějaké podivné věci,je lepší ho na zkoušku vyměnit za jiný....,přece jen není to jen vinutí,může být vadný i regulátor dobíjení a někdy dělá záhadné věci a nemuseli na to při opravě přijít..
Jak poznáš, že jsou ventilové simeringy KO?
Nech nastartovaný, ohřátý motor běžet na volnoběh asi 5minut.
Pak ho prošlápni na 3-4tis. ot. a sleduj výfuk, jestli zahulí tak je to jasné-simeringy. Nevím jak to zjišťují ostatní, ale mě se toto vždy osvědčilo.
Nech nastartovaný, ohřátý motor běžet na volnoběh asi 5minut.
Pak ho prošlápni na 3-4tis. ot. a sleduj výfuk, jestli zahulí tak je to jasné-simeringy. Nevím jak to zjišťují ostatní, ale mě se toto vždy osvědčilo.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama