větší trysky,prosím o radu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

větší trysky,prosím o radu

Příspěvek od DavidVoda »

Zdravíčko chci se optat jestli nekdo mate vetsi trysky a jak to vypada s kourivosti dkyz tomu date plnej knedlik,ja si myslim ze to bude kourit slusne pouze nez naskoci turbo pak by to melo byt v pohode,premyslim ze si je tady necham od reeshi namontit ale vrta me hlavou jak to vyresit stim kourenim nechci aby se zamnou tahl cernej dym::) takze sem premyslel ze by stacilo jen snizit dobu vstriku k tem otackam pri kterych zacina turbo tlacit aby to davalo stejne paliva jako se seriovejma tryskama a potom to nechat v serii co vy nato?mato to tak nekdo?nebo kecam kraviny (crazy)
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Tak keď nechceš Dym tak si daj od Reeschu urobiť chip. Ideálne je Aj Chip aj trysky.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od DavidVoda »

Karl píše:Tak keď nechceš Dym tak si daj od Reeschu urobiť chip. Ideálne je Aj Chip aj trysky.
no ale chipem prece taky pridavas jen palivo to bude kourit jeste vice leda ze by tam navysil plnici tlak je to tak?
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Chip je o tom, že sa načasuje vhodné množstvo paliva a vzduchu vo vhodný čas. TZakže Ti urobí plynulí krútiaci moment. A áno pridáva sa aj vzduch ( teda zvyšuje sa plniaci tlak ) .
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 06 úno 2006, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od thomasino »

Me to zakouri ve vyssich otackach (vetsi trysky) ale zadna cernota, auto ma nalitano cca 32t... Chip je urcite idealni, nejen, aby to necadilo ale proste to sladit...
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od DavidVoda »

thomasino píše:Me to zakouri ve vyssich otackach (vetsi trysky) ale zadna cernota, auto ma nalitano cca 32t... Chip je urcite idealni, nejen, aby to necadilo ale proste to sladit...
a proc sis radsi dal vetsi trysky nez chip?
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 06 úno 2006, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od thomasino »

Nedal jsem je misto chipu... Chip bude taky...
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od DavidVoda »

Karl píše:Chip je o tom, že sa načasuje vhodné množstvo paliva a vzduchu vo vhodný čas. TZakže Ti urobí plynulí krútiaci moment. A áno pridáva sa aj vzduch ( teda zvyšuje sa plniaci tlak ) .
takže se da nastavit i vzduch bez toho aniž bych zvedl plnici tlak?to se mě nezda
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

david: jak píše Karl, víc vzduchu=zvýšit plnicí tlak turba...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: větší trysky,prosím o radu

Příspěvek od reesha »

DavidVoda píše:Zdravíčko chci se optat jestli nekdo mate vetsi trysky a jak to vypada s kourivosti dkyz tomu date plnej knedlik,ja si myslim ze to bude kourit slusne pouze nez naskoci turbo pak by to melo byt v pohode,premyslim ze si je tady necham od reeshi namontit ale vrta me hlavou jak to vyresit stim kourenim nechci aby se zamnou tahl cernej dym::) takze sem premyslel ze by stacilo jen snizit dobu vstriku k tem otackam pri kterych zacina turbo tlacit aby to davalo stejne paliva jako se seriovejma tryskama a potom to nechat v serii co vy nato?mato to tak nekdo?nebo kecam kraviny (crazy)
Nevim co si představuješ pod slovem "čip", ale je úplně jedno, jestli palivo přidáváš, ubíráš, měníš časování, nebo tlak turba.. Pro mě je to pořád čip.

A kouře bych se s většími tryskami nebál.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

DavidVoda píše:
Karl píše:Chip je o tom, že sa načasuje vhodné množstvo paliva a vzduchu vo vhodný čas. TZakže Ti urobí plynulí krútiaci moment. A áno pridáva sa aj vzduch ( teda zvyšuje sa plniaci tlak ) .
takže se da nastavit i vzduch bez toho aniž bych zvedl plnici tlak?to se mě nezda
Co myslíš tím plnícím tlakem? Ta věta mi nedává moc smysl. Plnící tlak je tlak vzduchu v sání, který vytváří turbo. Při výměně trysek zůstává stejná doba vstřiku, ale těma většíma ovorama se jí tam prostě dostane více. Softvér zůstává nezměněn,takže vzducu je pořád stejně. Při úpravě softvéru řídící jednotky (čip) se přidává palivo jiným způsobem, a to délkou vstřiku. Zároveň zvýšíš tlak turba (plnící tlak), čímž dodáš větší množství vzduchu. Ideální je kombinace (noteeth). Pokud nechceš kouř, kup si benzín (noteeth)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

Vymenil som na oktávke 81kW pôvodné trysky za 764 sprinty a dosť to dymí, viac než som čakal. Takže jediná možnosť zníženia (odstránenia) dymivosti je úprava softu?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

celtic píše:Vymenil som na oktávke 81kW pôvodné trysky za 764 sprinty a dosť to dymí, viac než som čakal. Takže jediná možnosť zníženia (odstránenia) dymivosti je úprava softu?
Pokud se instalují trysky sprint764 do 110hp motoru, nebyla nikdy zaznamenána zvýšená kouřivost. Není to totiž žándé extrémní zvýšení dodávky paliva.
Vypadá to spíš, že máš nějaký problém na motoru.
Možná EGR ventil?
Dal jsi nové trysky?
Kolik máš najeto km a co je to za auto/motor?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

reesha píše:
celtic píše:Vymenil som na oktávke 81kW pôvodné trysky za 764 sprinty a dosť to dymí, viac než som čakal. Takže jediná možnosť zníženia (odstránenia) dymivosti je úprava softu?
Pokud se instalují trysky sprint764 do 110hp motoru, nebyla nikdy zaznamenána zvýšená kouřivost. Není to totiž žándé extrémní zvýšení dodávky paliva.
Vypadá to spíš, že máš nějaký problém na motoru.
Možná EGR ventil?
Dal jsi nové trysky?
Kolik máš najeto km a co je to za auto/motor?
Když nedojde k "extremnimu" zyseni dodavky paliva, k cemu jsou ty trysky dobre, kdyz pominu udrzbu?
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

reesha píše:
celtic píše:Vymenil som na oktávke 81kW pôvodné trysky za 764 sprinty a dosť to dymí, viac než som čakal. Takže jediná možnosť zníženia (odstránenia) dymivosti je úprava softu?
Pokud se instalují trysky sprint764 do 110hp motoru, nebyla nikdy zaznamenána zvýšená kouřivost. Není to totiž žándé extrémní zvýšení dodávky paliva.
Vypadá to spíš, že máš nějaký problém na motoru.
Možná EGR ventil?
Dal jsi nové trysky?
Kolik máš najeto km a co je to za auto/motor?
95tis. km, rv MR 2000, mal som so zvýšenou dymivosťou problém už pred výmenou trysiek. Nechal som si pôvodné trysky skontrolovať a keďže boli zlé tak som predpokladal že príčinou sú trysky. Tak som sa rozhodol pre 764ky.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“