
větší trysky,prosím o radu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
větší trysky,prosím o radu
Zdravíčko chci se optat jestli nekdo mate vetsi trysky a jak to vypada s kourivosti dkyz tomu date plnej knedlik,ja si myslim ze to bude kourit slusne pouze nez naskoci turbo pak by to melo byt v pohode,premyslim ze si je tady necham od reeshi namontit ale vrta me hlavou jak to vyresit stim kourenim nechci aby se zamnou tahl cernej dym::) takze sem premyslel ze by stacilo jen snizit dobu vstriku k tem otackam pri kterych zacina turbo tlacit aby to davalo stejne paliva jako se seriovejma tryskama a potom to nechat v serii co vy nato?mato to tak nekdo?nebo kecam kraviny 

VW Polo 1.4 tdi rv 2001
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: větší trysky,prosím o radu
Nevim co si představuješ pod slovem "čip", ale je úplně jedno, jestli palivo přidáváš, ubíráš, měníš časování, nebo tlak turba.. Pro mě je to pořád čip.DavidVoda píše:Zdravíčko chci se optat jestli nekdo mate vetsi trysky a jak to vypada s kourivosti dkyz tomu date plnej knedlik,ja si myslim ze to bude kourit slusne pouze nez naskoci turbo pak by to melo byt v pohode,premyslim ze si je tady necham od reeshi namontit ale vrta me hlavou jak to vyresit stim kourenim nechci aby se zamnou tahl cernej dym::) takze sem premyslel ze by stacilo jen snizit dobu vstriku k tem otackam pri kterych zacina turbo tlacit aby to davalo stejne paliva jako se seriovejma tryskama a potom to nechat v serii co vy nato?mato to tak nekdo?nebo kecam kraviny
A kouře bych se s většími tryskami nebál.
Co myslíš tím plnícím tlakem? Ta věta mi nedává moc smysl. Plnící tlak je tlak vzduchu v sání, který vytváří turbo. Při výměně trysek zůstává stejná doba vstřiku, ale těma většíma ovorama se jí tam prostě dostane více. Softvér zůstává nezměněn,takže vzducu je pořád stejně. Při úpravě softvéru řídící jednotky (čip) se přidává palivo jiným způsobem, a to délkou vstřiku. Zároveň zvýšíš tlak turba (plnící tlak), čímž dodáš větší množství vzduchu. Ideální je kombinaceDavidVoda píše:takže se da nastavit i vzduch bez toho aniž bych zvedl plnici tlak?to se mě nezdaKarl píše:Chip je o tom, že sa načasuje vhodné množstvo paliva a vzduchu vo vhodný čas. TZakže Ti urobí plynulí krútiaci moment. A áno pridáva sa aj vzduch ( teda zvyšuje sa plniaci tlak ) .


VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Pokud se instalují trysky sprint764 do 110hp motoru, nebyla nikdy zaznamenána zvýšená kouřivost. Není to totiž žándé extrémní zvýšení dodávky paliva.celtic píše:Vymenil som na oktávke 81kW pôvodné trysky za 764 sprinty a dosť to dymí, viac než som čakal. Takže jediná možnosť zníženia (odstránenia) dymivosti je úprava softu?
Vypadá to spíš, že máš nějaký problém na motoru.
Možná EGR ventil?
Dal jsi nové trysky?
Kolik máš najeto km a co je to za auto/motor?
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Když nedojde k "extremnimu" zyseni dodavky paliva, k cemu jsou ty trysky dobre, kdyz pominu udrzbu?reesha píše:Pokud se instalují trysky sprint764 do 110hp motoru, nebyla nikdy zaznamenána zvýšená kouřivost. Není to totiž žándé extrémní zvýšení dodávky paliva.celtic píše:Vymenil som na oktávke 81kW pôvodné trysky za 764 sprinty a dosť to dymí, viac než som čakal. Takže jediná možnosť zníženia (odstránenia) dymivosti je úprava softu?
Vypadá to spíš, že máš nějaký problém na motoru.
Možná EGR ventil?
Dal jsi nové trysky?
Kolik máš najeto km a co je to za auto/motor?
95tis. km, rv MR 2000, mal som so zvýšenou dymivosťou problém už pred výmenou trysiek. Nechal som si pôvodné trysky skontrolovať a keďže boli zlé tak som predpokladal že príčinou sú trysky. Tak som sa rozhodol pre 764ky.reesha píše:Pokud se instalují trysky sprint764 do 110hp motoru, nebyla nikdy zaznamenána zvýšená kouřivost. Není to totiž žándé extrémní zvýšení dodávky paliva.celtic píše:Vymenil som na oktávke 81kW pôvodné trysky za 764 sprinty a dosť to dymí, viac než som čakal. Takže jediná možnosť zníženia (odstránenia) dymivosti je úprava softu?
Vypadá to spíš, že máš nějaký problém na motoru.
Možná EGR ventil?
Dal jsi nové trysky?
Kolik máš najeto km a co je to za auto/motor?