Stránka 1 z 8

Zkušenosti Nafta+Olej / Octavia TDi

Napsal: 07 úno 2010, 09:27
od sneck05
Rad bych se dozvedel o vasich zkusenostech a praktickych radach pri pouziti tohoto pro me dost netradicniho paliva..
Na co vsechno si davat pozor-pri vymenach??
Problemy,co muzou nastat.....

Re: Zkusenosti nafta+olej-Octavia TDi

Napsal: 07 úno 2010, 12:17
od deflector
sneck05 píše:Rad bych se dozvedel o vasich zkusenostech a praktickych radach pri pouziti tohoto pro me dost netradicniho paliva..
Na co vsechno si davat pozor-pri vymenach??
Problemy,co muzou nastat.....
procti si toto forum a dostanes odpovedi na te otazky!

Napsal: 07 úno 2010, 16:17
od sneck05
no prave,ze jsem je bohuzel nenasel,jde me hlavne o Tdi,ne o zadne nakladaky atd,snad to neni takova hruza to sem napsat,bude to treba zajimat i jine uzivatele,kteri vlastni octavky,samostatne tema tu neni

octavia tdi

Napsal: 07 úno 2010, 17:34
od JanDiesel
tu sa riesia 99,9% osobne auta, nie nakladaky.Mas tam rotacne cerpadlo Bosch tak podla toho citaj, prispevky o TDi PD mozes teda vynechat.Ked sa ti nechce skusat az do akeho pomeru mozes miesat, namontuj druhu nadrz a prepinaj palivo.Start na naftu, po ohriati motora olej a pred vypinanim motora vecer v garazi este minutka na naftu, aby sa preplachlo cerpadlo a rano to dobre startovalo.

Napsal: 07 úno 2010, 19:08
od lesek
co maš ta TDI? AGR nebo už něco s VGT? U přímého vstřiku hrozí stírání oleje do olej náplně, musí se hlídat hladina oleje jinak to má dost hrůzné následky. Chtělo by to aby se přihlásil nějaký uživatel s TDI rotačkou a napsal své zkušenosti. Lešek

Napsal: 08 úno 2010, 10:59
od slovacek.milos
psal jeden taxikář ze slovenska najezdí 10.OOO km měsíčně zkušenosti snad 300.OOO leje napřímo bez úprav a ty naše debaty mu byli k smíchu,

jinak napiš kolik jezdíš ročně, zda si trošku mechanik, miloš

Napsal: 08 úno 2010, 11:28
od sneck05
lesek píše:co maš ta TDI? AGR nebo už něco s VGT? U přímého vstřiku hrozí stírání oleje do olej náplně, musí se hlídat hladina oleje jinak to má dost hrůzné následky. Chtělo by to aby se přihlásil nějaký uživatel s TDI rotačkou a napsal své zkušenosti. Lešek
zatim octavku nemam,nevim presne,ale motor asi 66 nebo 81kw,takze tohle nevim:AGR nebo už něco s VGT?

Napsal: 08 úno 2010, 11:29
od sneck05
slovacek.milos píše:psal jeden taxikář ze slovenska najezdí 10.OOO km měsíčně zkušenosti snad 300.OOO leje napřímo bez úprav a ty naše debaty mu byli k smíchu,

jinak napiš kolik jezdíš ročně, zda si trošku mechanik, miloš
co ma za auto?? a jaky jezdi pomer??

Napsal: 08 úno 2010, 11:33
od lesek
no AGR má ještě obtokový turbo a ty novější TDI rotačky maj už VGT turbo. Ale bude to asi prašť jako uhod jestli na to někdo lítá vpohodě... Jen ten obtok bude možná míň choulostivej, to variabilní turbo budeš pořád jenom čistit a bude ti padat do nouzáku. Jakej máš rok výroby? Lešek

Napsal: 08 úno 2010, 11:37
od sneck05
lesek píše:no AGR má ještě obtokový turbo a ty novější TDI rotačky maj už VGT turbo. Ale bude to asi prašť jako uhod jestli na to někdo lítá vpohodě... Jen ten obtok bude možná míň choulostivej, to variabilní turbo budeš pořád jenom čistit a bude ti padat do nouzáku. Jakej máš rok výroby? Lešek
jeste nemam octavku uvazuju o koupi,do roku 2003,myslim,ze asi ARG ventil,ale nevim presne..

Napsal: 02 čer 2010, 15:48
od Ivanek007
hochu krapet si pletes pojmy z dojmy. AGR je typ motoru ten ventil je EGR.
Jinak ja s octavii najezdil 20.000 a bez problemu. nyni ale misto rostliny z kauflandu jezdim na Trafo olej. jinak rostlina z obchodaku smrdí, ale jede to dobre a za pekny penize.

Napsal: 02 čer 2010, 17:22
od radluk
Nic proti, ale i nakladaky maji vstrikovaci systemy PD, CR v kombinaci s preplnovanim turbodmychadlem (aby tady zase nekdo neslovickaril, ze TDi je jen trademark VW), v podstate taky stejny motor jak v tech slavnych TDI, fakt nechapu, co na tom kolikrat lidi vidi. Osobne nevidim zadny rozdil mezi TDI a soudobym motorem v nejakem traktoru, sklizeci mlaticce, nakladnim aute nebo osobnim automobilu...

úbytek výkonu

Napsal: 16 čer 2010, 13:02
od iridium
Ahojte všichni, Mám oct 2001 TDi není to PD ani CR. RO jezdím už čtvrtým měsícem. pokud jedu na čistý tak pohoda ale jen jednu nádrž. Potom to začne tu a tam hůř akcelerovat jako kdyby se později přidávalo turbo. Pomůže natankovat do skoroprázdné nádrže čistou naftu, hodně tomu zatápět pár desítek Km a zase vesele můžu dolejt olej. Nevím co to může dělat ale mám podezření jestli to nezasírá turbo nebo kat. (turbo má proměnnou geometrii lopatek (nevím jak se tomu nadává)a je půl roku po repasi takže čistý jako dětská prdýlka. )

Re: úbytek výkonu

Napsal: 16 čer 2010, 13:33
od slovacek.milos
iridium píše:Ahojte všichni, Mám oct 2001 TDi není to PD ani CR. RO jezdím už čtvrtým měsícem. pokud jedu na čistý tak pohoda ale jen jednu nádrž. Potom to začne tu a tam hůř akcelerovat jako kdyby se později přidávalo turbo. Pomůže natankovat do skoroprázdné nádrže čistou naftu, hodně tomu zatápět pár desítek Km a zase vesele můžu dolejt olej. Nevím co to může dělat ale mám podezření jestli to nezasírá turbo nebo kat. (turbo má proměnnou geometrii lopatek (nevím jak se tomu nadává)a je půl roku po repasi takže čistý jako dětská prdýlka. )

palivový filtr nebo netěsnost palivové soustavy miloš

Napsal: 16 čer 2010, 13:46
od iridium
To si nemyslím :( Filtr mám nový a kdyby to byl palivový systém tak by to dělalo jak tam ten olej naleju ale ono to začne někde za půlkou nádrže. Navíc si říkám i kdyby to ten palivový systém byl to by snad cukalo nebo bych nebyl schopný s tím letět přes 190. Ono to pak táhne ale ne od spoda, turbo zatáhne až tak nad 2,5tis ot.