Náprava P-306
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Náprava P-306
Kamarád má problémy se zadní nápravou.Poradíte co s tím, Repase? Co stojí?
transit 2.5td.sharan 1.9 pd
Hm, tak to to má vysypaný ty ložiska a vnitřek bude celej vyrezlej. Oprava je pěkná pakárna. Hřídele po kterých se to točí jsou vyrezlý na kašu a hodně často se stává, že se vydře i ta trubka tak, že ty ložiska není kam vrátit. Když už je to v takovém stavu, tak bych se spíš díval po nějaké jiné, ale je potřeba dát bacha, aby sis nekoupil tu samou co už tam máš.
Tak jak jsi psal -Pěkná pakarna ložiska vysypaný,čep vyrezlej.silentbloky utrhaný. oprava vyjde na cca 6000 kč...pro nás kteří to dělají poprvé- maturita...Huml píše:Hm, tak to to má vysypaný ty ložiska a vnitřek bude celej vyrezlej. Oprava je pěkná pakárna. Hřídele po kterých se to točí jsou vyrezlý na kašu a hodně často se stává, že se vydře i ta trubka tak, že ty ložiska není kam vrátit. Když už je to v takovém stavu, tak bych se spíš díval po nějaké jiné, ale je potřeba dát bacha, aby sis nekoupil tu samou co už tam máš.
transit 2.5td.sharan 1.9 pd
neni to az tak strasne
Ja jsem se ptal kamose mel Citroen ZX a tam je ta naprava stejna minimalne stejne resena. Repas stoji od 4500-5500kc v podstate na pockani. Delaji to nekde u Pribrami uz bohuzel nemam kontakt. Budu to taky nechavat delat mam Cit. ZX. Davaji tam potom maznicky takze uz se to nikdy nestane a naprava vydrzi. Urcite dele jak auto (samozrejme se musi cas od casu promazat).
Jo a pro "pumix" zase ti v kufru nezavazi tlumice z pruzinama a ten rozdil kdyz porovnas VW co se tyce perovani zadni napravy je taky znat. kyzektom
Jo a pro "pumix" zase ti v kufru nezavazi tlumice z pruzinama a ten rozdil kdyz porovnas VW co se tyce perovani zadni napravy je taky znat. kyzektom
Zadní náprava
Mám Citroen Xsara, v práci ZX. Na ZX jsme po 250 000 Km nechali udělat opravu zadní nápravy u:
http://www.autoservis-konecny.cz/catego ... &menuid=25
O zadní nápravě se už toho hodně navyprávělo a tak to shrnu:
- napráva se v zatáčkách natáčí a tím umožňuje projet zatáčku pokud se to umí rychleji
- pružení je zkrutnými tyčemi, což nese výhodu měkkého odpružení a úsporu prostoru pro zavazadlový prostor
- nevýhodou je, že nal edě nebo v mezních podmínkách - vyjeté koleje a pod.neví auto, že není v zatáčce a auto přiřizuje.
- další nevýhodu je, že uložení čepů je na jehlových ložiskách, která nelze mazat. Peugeot a Citroen počítají po 100 000km s výměnou ložisek ale tu u nás nikdo nedělá a jezdí s autem až je náprava opotřebená tak, že kola dřou o podběhy blatníků.
- odchází také gumové silentbloky uložení nápravy, ale při těch silách není divu.
Já jsem u auta doma do prostoru mezi ložisky vyvrtal díry, řízl závity, našrouboval maznice a naplnil lisem vazelínu. v prostředku jsem vrtl další otvor v úrovni středu osy trubky nápravy a naplnil ji převodovým olejem do poloviny - ať si tam čvachtá.
Nikoho k této úpravě nenutím, ale byla i na německých stránkách Peugeota.
Někteří na francouzské auta nadávají, protože je koupí jako starší s přetočeným tachometrem. Jezdil jsem Škodou Felicií v práci i doma, na každě jsem najel asi 100 000 km. Nikdy už do takového auta nechci nasednout!!!
Jel jsem i s Oktávií - podvozku není co vytknout, ale po našich cestách je to jako na žebřiňáku. Při letošním slalomu na jaře mezi dírami a na nízkoprofilových pneumatikách to není žádný med. Rádio hrálo v tom autě jako krystalka našeho dědečka a o nějakém pohodlí nelze také moc mluvit.
Navíc za ty peníze co stojí ojetý P306 asi bude těžko Oktávie, takže všem příznivcům koncernu VW přeju ať dále sponzorují nákupy aut od tohoto koncernu za nekřesťanské ceny prodeje v zahraničí. Podívejte se na netu kolik stojí třeba Oktávie u nás a kolik v Německu a to k tomu dodám, že pokud Vám v Německu nesleví z prodejní ceny ještě 5 až 10 % tak je to špatný nákup. Je zajímavé, že i německá výbava není shodná s naší a bývá zpravidla o třídu výš.
Vím, že se proti mě vzepne vlna odporu, ale je otázka, jak dlouho z nás ještě v Boleslavi budou dělat blbce. Bez příplatku nemá auto pomalu ani volant. Je dobře, že tu jsou i jiní výrobci a začínají jim šlapat na paty.

http://www.autoservis-konecny.cz/catego ... &menuid=25
O zadní nápravě se už toho hodně navyprávělo a tak to shrnu:
- napráva se v zatáčkách natáčí a tím umožňuje projet zatáčku pokud se to umí rychleji
- pružení je zkrutnými tyčemi, což nese výhodu měkkého odpružení a úsporu prostoru pro zavazadlový prostor
- nevýhodou je, že nal edě nebo v mezních podmínkách - vyjeté koleje a pod.neví auto, že není v zatáčce a auto přiřizuje.
- další nevýhodu je, že uložení čepů je na jehlových ložiskách, která nelze mazat. Peugeot a Citroen počítají po 100 000km s výměnou ložisek ale tu u nás nikdo nedělá a jezdí s autem až je náprava opotřebená tak, že kola dřou o podběhy blatníků.
- odchází také gumové silentbloky uložení nápravy, ale při těch silách není divu.
Já jsem u auta doma do prostoru mezi ložisky vyvrtal díry, řízl závity, našrouboval maznice a naplnil lisem vazelínu. v prostředku jsem vrtl další otvor v úrovni středu osy trubky nápravy a naplnil ji převodovým olejem do poloviny - ať si tam čvachtá.
Nikoho k této úpravě nenutím, ale byla i na německých stránkách Peugeota.
Někteří na francouzské auta nadávají, protože je koupí jako starší s přetočeným tachometrem. Jezdil jsem Škodou Felicií v práci i doma, na každě jsem najel asi 100 000 km. Nikdy už do takového auta nechci nasednout!!!
Jel jsem i s Oktávií - podvozku není co vytknout, ale po našich cestách je to jako na žebřiňáku. Při letošním slalomu na jaře mezi dírami a na nízkoprofilových pneumatikách to není žádný med. Rádio hrálo v tom autě jako krystalka našeho dědečka a o nějakém pohodlí nelze také moc mluvit.
Navíc za ty peníze co stojí ojetý P306 asi bude těžko Oktávie, takže všem příznivcům koncernu VW přeju ať dále sponzorují nákupy aut od tohoto koncernu za nekřesťanské ceny prodeje v zahraničí. Podívejte se na netu kolik stojí třeba Oktávie u nás a kolik v Německu a to k tomu dodám, že pokud Vám v Německu nesleví z prodejní ceny ještě 5 až 10 % tak je to špatný nákup. Je zajímavé, že i německá výbava není shodná s naší a bývá zpravidla o třídu výš.
Vím, že se proti mě vzepne vlna odporu, ale je otázka, jak dlouho z nás ještě v Boleslavi budou dělat blbce. Bez příplatku nemá auto pomalu ani volant. Je dobře, že tu jsou i jiní výrobci a začínají jim šlapat na paty.

To celam: pamatuješ na moskviče?To bi se ti na nase silnice líbilo.Jinak píšeš,že jsi upravil nápravu maznicí a olejem,škoda jen že na to nepřišli konstruktéři.Kde asi soudruzi udělali chybu?P-líbí se mi jejich motory(pokud na nich nemusím nic dělat). O radiu se nabav-každý není blázen do muziky.Jinak se nebavím o ml.boleslavy,ale na net jsem se kouknul a cena p-306 td a audi 2,5 tdi není takový rozdíl a v autech kurva rozdíl. Ale asi jsi zarytej PSA takže, žabožroutům zdar...
transit 2.5td.sharan 1.9 pd
Pumix
1. Nepíše se : to bi se ti..., ale někde v 5. třídě nás učili, že se tam píše tvrdé "y".
2. Srovnáváš Audi s Peugeotem, což je obecný jev zavedený i v našich motoristických časopisech, že se srovnává něco co k sobě nepatří. Například se vybere u Opelu auto s motorem 1,4 l a srovnává se s něčím od VW s objemem 1,6 nebo ještě raději 1,8 aby byl výsledek porovnávacího testu "objektivní".
3. Klidně si auto od koncernu VW koupím, ale až se k nám nebudou chovat jako k pitomcům.
4. Všichni u nás vnímáme Škodu jako tuzemského výrobce, ale nikdo si už neuvědomuje, že je plně v rukou VW. Proto musí té Škodovce oproti ostatním vždy něco chybět, nebo se tam musí dát alespoň zastaralý motor.
5. Proč si tak chválíš opravy vozů od VW, když jsou tak dobré, není přece potřeba nic opravovat. A co třeba váha vzduchu? To co se mi na Citroenu pokazilo bylo bohužel z Německa - lanko spojky od Ate, stahování oken od Bosche, chladič ze Španělska.
6.Ty máš svůj názor, já také svůj, každý si koupíme za své peníze co uznáme za nejlepší.
Mimochodem Moskviče jsem nikdy neměl, ani jsem ho neřídil, ale nepatřil jsem k vyvoleným co si mohli dovolit Ladu.

2. Srovnáváš Audi s Peugeotem, což je obecný jev zavedený i v našich motoristických časopisech, že se srovnává něco co k sobě nepatří. Například se vybere u Opelu auto s motorem 1,4 l a srovnává se s něčím od VW s objemem 1,6 nebo ještě raději 1,8 aby byl výsledek porovnávacího testu "objektivní".
3. Klidně si auto od koncernu VW koupím, ale až se k nám nebudou chovat jako k pitomcům.
4. Všichni u nás vnímáme Škodu jako tuzemského výrobce, ale nikdo si už neuvědomuje, že je plně v rukou VW. Proto musí té Škodovce oproti ostatním vždy něco chybět, nebo se tam musí dát alespoň zastaralý motor.
5. Proč si tak chválíš opravy vozů od VW, když jsou tak dobré, není přece potřeba nic opravovat. A co třeba váha vzduchu? To co se mi na Citroenu pokazilo bylo bohužel z Německa - lanko spojky od Ate, stahování oken od Bosche, chladič ze Španělska.
6.Ty máš svůj názor, já také svůj, každý si koupíme za své peníze co uznáme za nejlepší.
Mimochodem Moskviče jsem nikdy neměl, ani jsem ho neřídil, ale nepatřil jsem k vyvoleným co si mohli dovolit Ladu.

Mel jsem nemecke auto a rekl jsem ze si francouzke auto nikdy nekoupim. Jenze pak jsem musel koupit francouze z financnich duvodu. Ted tvrdim ze si uz nikdy nemecke auto nekoupim. Je to na kazdem co si zvoli ale faktem je ze nemecka auta hrozne hnijou hlavne opel, ford ostatni znacky nemuzu posoudit. To ten blbej francouz ma 10let a nic ani kousek rezu tam nenajdes. Samozrejme je tu i otazka servisu a priznavam ze nemecka auta se snaz opravuji. U francouzu je to jinak abys jen neco dotahl musis demontovat pulku soucasti okolo.
Nedavno jsem musel na mem Citroenu ZX nechat pretesnit vstrikovaci cerpadlo protoze predchozi majitel jezdil na biodiesel (repku) a ta postupem casu rozezrala tesneni. Motor ma 200 000 na vstrik. cerpadlo se jinak nesahlo vstriky nemenene ani neserizovane. Jedine co na motoru menim jsou filtry a olej.
To CELAM: Neresim jestli se mi na aute rozbila soucastka z francie, italie, spanelska nebo nemecka. Jsou to dily a priznejme si to auta (vlastne vsechno) se delaji tak aby se na ne 4roky nesahlo a pak se ...
. Kazdopadne rad nemce (narod) nemam i kdyz si jich pro tu jejich 100% disciplinu vazim. Jinak ti davam za pravdu farncouzke auta jsou lepsi.
Nedavno jsem musel na mem Citroenu ZX nechat pretesnit vstrikovaci cerpadlo protoze predchozi majitel jezdil na biodiesel (repku) a ta postupem casu rozezrala tesneni. Motor ma 200 000 na vstrik. cerpadlo se jinak nesahlo vstriky nemenene ani neserizovane. Jedine co na motoru menim jsou filtry a olej.
To CELAM: Neresim jestli se mi na aute rozbila soucastka z francie, italie, spanelska nebo nemecka. Jsou to dily a priznejme si to auta (vlastne vsechno) se delaji tak aby se na ne 4roky nesahlo a pak se ...
