Octavia RS TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia RS TDI
Tak jsem čerstvý majitel Octavky RS 2.0 TDI a rád bych se s vámi podělil o první zkušenosti. Kultivovanost motoru je docela slušná. Ty piezo vstřiky mají něco do sebe. Co mě docela dostalo je ten filtr pevných částic. To mi byl čert dlužen. Po ujetí asi 160km se rozsvítila kontrolka že je přicpaný v manuálu bylo že se má udžovat 60 km/h a že se to vyčistí. Ale nevyčistilo a o 50 km se to přeplo do nouzáku a jelo to max 80. Doskákal jsem na Jarov kde to připojili na VAS spustili čistící program a za chvíli to zase jelo normálně. Nechápu jak se to za 200 km ucpalo na 25% . Jsem zvědav jak dlouho to vydrží. Čas od času se to začne čistit samo to jde ten motor hrozně tvrdě jako když padají ořechy na kapotu a zvedne se volnoběh asi na 1000. Bohužel v RS ten filtr musí být.... To bude asi docela problém chipovat....
Jinak ten motor je dost mrtvý v nízkých otáčkách. A co mne překvapilo že si sám nepřidá plyn třeba při rozjezdech. Když se ploužím v koloně na 2ku tak to začně za chvíli škubat. To staré TDI zvládlo v pohodě. Další věc která naštve že se nedá přibrzdit v levou při přidaném plynu. Ty výjezdy ze zatáček jsou špatné, protože ten nástup velkého turba na sebe nechá dost čekat a výkon tam není když ho potřebuju. Abych to jen nehaněl ten nástup kolem 2 tis je dost slušnej a co je fajn že to s otáčka téměř nevadne. Spotřeba zatím 7,2 ale najeto 600 km. Předpokládám že si to sedne.
Jinak ten motor je dost mrtvý v nízkých otáčkách. A co mne překvapilo že si sám nepřidá plyn třeba při rozjezdech. Když se ploužím v koloně na 2ku tak to začně za chvíli škubat. To staré TDI zvládlo v pohodě. Další věc která naštve že se nedá přibrzdit v levou při přidaném plynu. Ty výjezdy ze zatáček jsou špatné, protože ten nástup velkého turba na sebe nechá dost čekat a výkon tam není když ho potřebuju. Abych to jen nehaněl ten nástup kolem 2 tis je dost slušnej a co je fajn že to s otáčka téměř nevadne. Spotřeba zatím 7,2 ale najeto 600 km. Předpokládám že si to sedne.
jim: odstranit urcite pujde
ale jeste asi bude poterba udelat zasah do RJ motoru,aby si porad myslela, ze je vse OK..urcite na to nekdo prijde
Jarda_V:hold s tim jezdis nejak pomalu...se to pry musi cas od casu drobet protahnout, aby se udelala ta udrzba

Jarda_V:hold s tim jezdis nejak pomalu...se to pry musi cas od casu drobet protahnout, aby se udelala ta udrzba
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Ten filtr by podle mě měl jít ven bez problémů (nepočítám leasing, záruku a emise), jelikož součástí tohoto systému jsou dvě čidla, které měří tlak před a za filtrem, podle rozdílů tlaků se vypočítává stupeň zanesení filtru. Takže pokud by se filtr vyndal a dal místo něj trubku s tím že by se čidla tlaku ponechala, bude rozdíl tlaku minimální, tj jako by čistej filtr. Takže nevidím proč upravovat soft v ŘJ, leda tak čipnout, to jo 

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Ten filtr to je takový velký hovado postaveno nastojáka za motorem s přírubou přímo na turbo. Tedy nebude to určitě tak jednoduché jako třeba kat.
Aby toho nebylo málo tak to auto kleklo znova. Ale potvrzuje to můj dobrý přístup k čištění toho filtru. Vystřelila mi ta vysokotlaká trubka od turba
Bohužel ji na Jarově neměli tak jsem bez auta. Ale ta poruchovost už mi leze na nervy. To i fábia WRC najede 850 ostrých km než-li se dělá motor 
Aby toho nebylo málo tak to auto kleklo znova. Ale potvrzuje to můj dobrý přístup k čištění toho filtru. Vystřelila mi ta vysokotlaká trubka od turba


- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Vím jak ten filtr vypadá, musela by se celá ta první část udělat nová a navařit tam závity na ty čidla, v případě potřeby, by se to dalo přehodit zpět, kvůli záruce.
Jinak to že se to tak sere je k nasrání, to ti věřím, za ty prachy, co za to chtěj!!!
Jinak to že se to tak sere je k nasrání, to ti věřím, za ty prachy, co za to chtěj!!!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

to kornout: no nevim jestli ty cidla pujdou tak lehce oblbnout...zalezi jaky tlak to bude merit..a hlavne jaka bude tolerance rozdilu tlaku..tzn..rovna trubka mala tlakova ztrata-coz je fajn,ale muze to byt mimo toleranci rozdilu tlaku a RJ bude svitit vsemoznejma kontrolkama 

VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Docela ba mě zajímalo, jaký jsou emise,když se zrovna čistí ten filtr 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Môžeš zostat pokojný v čistiacom programe ide motor do prebytku kyslíka tým zvyšuje teplotu výfukových splodín a spaluje všetky nečistoty....MirekX píše:Docela ba mě zajímalo, jaký jsou emise,když se zrovna čistí ten filtr
Je veľmi ťažké oklamať tento system kedže je vybavený snímačom teploty výfukových plynov spolu aj s snímačom tlaku vo výfuku.....
...to be or not to be... - faster
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
To si nemyslím a už jsem měl tu čest to na vlastní oči vidět, sic to nebylo u VW, ale u BMW, ale šlo to. A ta teplota bude důležitá hlavně při čistícím módu a ten by v tomto případě neměl být aktivován. Co se týče toho rozdílu tlaku, tak i ta tolerance by měla být v normě, pokud ne, tak i to lze jednoduše udělat, i když si myslím, že to třeba nebude.Stingray píše:Môžeš zostat pokojný v čistiacom programe ide motor do prebytku kyslíka tým zvyšuje teplotu výfukových splodín a spaluje všetky nečistoty....MirekX píše:Docela ba mě zajímalo, jaký jsou emise,když se zrovna čistí ten filtr
Je veľmi ťažké oklamať tento system kedže je vybavený snímačom teploty výfukových plynov spolu aj s snímačom tlaku vo výfuku.....
To Jim: To já bych jí zase chtěl, dokonce jsem o ní i uvažoval. Co vede tebe k tomuto názoru?

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

tak jsem si nasel ten test toyoty a zjistil jsem, ze jsem si to drobet pribarvil
,ale mozna, ze jsem se trefil a pri jizde ve emste to taky nefunguje
u toyoty je jeste pata tryska ve vyfukovem systemu, takze pokud je filtr ucpan, ta tryska tam vstrikne palivo a ten bordel se vypali
ted uz jen cituji "avensis casto jezdil stovky kilometru rychle po dalnici. System pritom patrne nedostal dostatek casu pro regeneraci, protoze tato cinnost probiha pouze pod 160 km/hod a kompletni cisteni katalyzatoru zabere asi 20 minut. Vlivem toho byl fittr soustavne preplneny a pri kazde prilezitosti se v rezimu castecneho zatizeni snazil zregenerovat. Vysledkem byl silny opakovany kour vychazejici z vyfuku, ktery spalena sira zbarvila dobela"


u toyoty je jeste pata tryska ve vyfukovem systemu, takze pokud je filtr ucpan, ta tryska tam vstrikne palivo a ten bordel se vypali
ted uz jen cituji "avensis casto jezdil stovky kilometru rychle po dalnici. System pritom patrne nedostal dostatek casu pro regeneraci, protoze tato cinnost probiha pouze pod 160 km/hod a kompletni cisteni katalyzatoru zabere asi 20 minut. Vlivem toho byl fittr soustavne preplneny a pri kazde prilezitosti se v rezimu castecneho zatizeni snazil zregenerovat. Vysledkem byl silny opakovany kour vychazejici z vyfuku, ktery spalena sira zbarvila dobela"
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007