Octavia RS TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda_V
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 22:11

Octavia RS TDI

Příspěvek od Jarda_V »

Tak jsem čerstvý majitel Octavky RS 2.0 TDI a rád bych se s vámi podělil o první zkušenosti. Kultivovanost motoru je docela slušná. Ty piezo vstřiky mají něco do sebe. Co mě docela dostalo je ten filtr pevných částic. To mi byl čert dlužen. Po ujetí asi 160km se rozsvítila kontrolka že je přicpaný v manuálu bylo že se má udžovat 60 km/h a že se to vyčistí. Ale nevyčistilo a o 50 km se to přeplo do nouzáku a jelo to max 80. Doskákal jsem na Jarov kde to připojili na VAS spustili čistící program a za chvíli to zase jelo normálně. Nechápu jak se to za 200 km ucpalo na 25% . Jsem zvědav jak dlouho to vydrží. Čas od času se to začne čistit samo to jde ten motor hrozně tvrdě jako když padají ořechy na kapotu a zvedne se volnoběh asi na 1000. Bohužel v RS ten filtr musí být.... To bude asi docela problém chipovat....
Jinak ten motor je dost mrtvý v nízkých otáčkách. A co mne překvapilo že si sám nepřidá plyn třeba při rozjezdech. Když se ploužím v koloně na 2ku tak to začně za chvíli škubat. To staré TDI zvládlo v pohodě. Další věc která naštve že se nedá přibrzdit v levou při přidaném plynu. Ty výjezdy ze zatáček jsou špatné, protože ten nástup velkého turba na sebe nechá dost čekat a výkon tam není když ho potřebuju. Abych to jen nehaněl ten nástup kolem 2 tis je dost slušnej a co je fajn že to s otáčka téměř nevadne. Spotřeba zatím 7,2 ale najeto 600 km. Předpokládám že si to sedne.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

jestli to dobře chápu, tak ten filtr tam bezpodmínečně musí být? to jej nelze odstranit... ? :?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

jim: odstranit urcite pujde (LOL) ale jeste asi bude poterba udelat zasah do RJ motoru,aby si porad myslela, ze je vse OK..urcite na to nekdo prijde


Jarda_V:hold s tim jezdis nejak pomalu...se to pry musi cas od casu drobet protahnout, aby se udelala ta udrzba
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ten filtr by podle mě měl jít ven bez problémů (nepočítám leasing, záruku a emise), jelikož součástí tohoto systému jsou dvě čidla, které měří tlak před a za filtrem, podle rozdílů tlaků se vypočítává stupeň zanesení filtru. Takže pokud by se filtr vyndal a dal místo něj trubku s tím že by se čidla tlaku ponechala, bude rozdíl tlaku minimální, tj jako by čistej filtr. Takže nevidím proč upravovat soft v ŘJ, leda tak čipnout, to jo :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jarda_V
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 22:11

Příspěvek od Jarda_V »

Ten filtr to je takový velký hovado postaveno nastojáka za motorem s přírubou přímo na turbo. Tedy nebude to určitě tak jednoduché jako třeba kat.
Aby toho nebylo málo tak to auto kleklo znova. Ale potvrzuje to můj dobrý přístup k čištění toho filtru. Vystřelila mi ta vysokotlaká trubka od turba :-) Bohužel ji na Jarově neměli tak jsem bez auta. Ale ta poruchovost už mi leze na nervy. To i fábia WRC najede 850 ostrých km než-li se dělá motor :-)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Vím jak ten filtr vypadá, musela by se celá ta první část udělat nová a navařit tam závity na ty čidla, v případě potřeby, by se to dalo přehodit zpět, kvůli záruce.
Jinak to že se to tak sere je k nasrání, to ti věřím, za ty prachy, co za to chtěj!!!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

bože, jenom kvůli filtru takový problémy kolem.... :o
to je ostatně jeden z mnoha důvodu, proč bych ORS2 nechtěl...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Jim píše:bože, jenom kvůli filtru takový problémy kolem.... :o
to je ostatně jeden z mnoha důvodu, proč bych ORS2 nechtěl...
ja bych si ji klidně vzal i s tim filtrem... :D
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

to kornout: no nevim jestli ty cidla pujdou tak lehce oblbnout...zalezi jaky tlak to bude merit..a hlavne jaka bude tolerance rozdilu tlaku..tzn..rovna trubka mala tlakova ztrata-coz je fajn,ale muze to byt mimo toleranci rozdilu tlaku a RJ bude svitit vsemoznejma kontrolkama (LOL)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Docela ba mě zajímalo, jaký jsou emise,když se zrovna čistí ten filtr :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

MirekX píše:Docela ba mě zajímalo, jaký jsou emise,když se zrovna čistí ten filtr :D
Môžeš zostat pokojný v čistiacom programe ide motor do prebytku kyslíka tým zvyšuje teplotu výfukových splodín a spaluje všetky nečistoty....

Je veľmi ťažké oklamať tento system kedže je vybavený snímačom teploty výfukových plynov spolu aj s snímačom tlaku vo výfuku.....
...to be or not to be... - faster
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

a japak se to líbí turbu ten čistící program?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Stingray píše:
MirekX píše:Docela ba mě zajímalo, jaký jsou emise,když se zrovna čistí ten filtr :D
Môžeš zostat pokojný v čistiacom programe ide motor do prebytku kyslíka tým zvyšuje teplotu výfukových splodín a spaluje všetky nečistoty....

Je veľmi ťažké oklamať tento system kedže je vybavený snímačom teploty výfukových plynov spolu aj s snímačom tlaku vo výfuku.....
To si nemyslím a už jsem měl tu čest to na vlastní oči vidět, sic to nebylo u VW, ale u BMW, ale šlo to. A ta teplota bude důležitá hlavně při čistícím módu a ten by v tomto případě neměl být aktivován. Co se týče toho rozdílu tlaku, tak i ta tolerance by měla být v normě, pokud ne, tak i to lze jednoduše udělat, i když si myslím, že to třeba nebude.

To Jim: To já bych jí zase chtěl, dokonce jsem o ní i uvažoval. Co vede tebe k tomuto názoru? :o
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

tak jsem si nasel ten test toyoty a zjistil jsem, ze jsem si to drobet pribarvil :D ,ale mozna, ze jsem se trefil a pri jizde ve emste to taky nefunguje (LOL)

u toyoty je jeste pata tryska ve vyfukovem systemu, takze pokud je filtr ucpan, ta tryska tam vstrikne palivo a ten bordel se vypali

ted uz jen cituji "avensis casto jezdil stovky kilometru rychle po dalnici. System pritom patrne nedostal dostatek casu pro regeneraci, protoze tato cinnost probiha pouze pod 160 km/hod a kompletni cisteni katalyzatoru zabere asi 20 minut. Vlivem toho byl fittr soustavne preplneny a pri kazde prilezitosti se v rezimu castecneho zatizeni snazil zregenerovat. Vysledkem byl silny opakovany kour vychazejici z vyfuku, ktery spalena sira zbarvila dobela"
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Kornout: ani ten DPF by tolik nevadil...jinak sám přesně nevím, ale prostě mi to auto nějak nesedí....třeba bych radši normální O2 s TDI nebo spíš GV TDI a nějaký ten tuning motoru... :D
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“