zvýšení tlaku trysek?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zvýšení tlaku trysek?
ahoj mám dotaz,zde se používají pro zvýšení výkonu trysky sprint ted me zajímá jedna věc.jeden maník mi řekl že to samý co udělaj ty trysky mi udělá tím že mi zvýší tlak na nich, a ted následuje jednoduchá otázka : je to pravda?A proč,jo a nebo ne. díky
Hlavně u AHU konkrétně v GIII bych neriskoval, myslím že ten chip už tomu dává dost a jakékoli další pokusy o zvýšení výkonu jsou docela hazard!!!
Pochybuju, že takovejto talent, o jakém píšeš má vyměněné písty. Bóďa to tu před pár měsíci publikoval, co to dovede, fakt pěkné foto.
Pochybuju, že takovejto talent, o jakém píšeš má vyměněné písty. Bóďa to tu před pár měsíci publikoval, co to dovede, fakt pěkné foto.

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Trysky novější na 81 kW jsou 220/300, 66+ 81 starší 190/300. Já mám v AHU 97 220/300, montáží se snížil předvstřik - z modré cca do poloviny mezi červenou a modrou. zvýšením tlaku zvětšit výkon - no, pane vachmajstr, vy jste hlava...Jinak při vstřikování dosahuje tlak přes 1000 atmosfér, takže změnou tlaku se mění jen kvalita rozprašování, jo a v těch 220/300 jsou jiné trysky.
G3 Variant synchro
Ja k tomu mam pouze teoreticky pristup, tak mi zkuste vyvratit.
Pokud mi vstrik otevira pri 190, tak pri poklesu pod 190 zase zavira. Cili pokud otevreni a zavreni budu limitovat vyssim tlakem, tak prakticku zuzim "vstrikovaci okno".
Neboli otevre mi pozdeji (nez tlak naroste na 220bar) a zavre drive, protoze zavre uz pri poklesu na 220bar. Vim, ze se jedna o setiny vteriny, ale proste mi prijde, ze te nafty tam pujde min. A min nafty = min vykonu.
Pokud mi vstrik otevira pri 190, tak pri poklesu pod 190 zase zavira. Cili pokud otevreni a zavreni budu limitovat vyssim tlakem, tak prakticku zuzim "vstrikovaci okno".
Neboli otevre mi pozdeji (nez tlak naroste na 220bar) a zavre drive, protoze zavre uz pri poklesu na 220bar. Vim, ze se jedna o setiny vteriny, ale proste mi prijde, ze te nafty tam pujde min. A min nafty = min vykonu.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Je to pravda zvýšenie vstrekovacieho tlaku zvyšuje aj výkon ide totiž o zlepšenie rozprášenia nafty a tým lepšie prehorenieorigoš píše:Zvýšením otevíracího tlaku zvýšit výkon? Jak jednoduché. Že už na to nepřišli výrobci a úzkostlivě se drží vyzkoušených hodnot? Už hodně dlouho jsem neslyšel takovou pitomost.
Klasický prípad sú PD motory.....alebo Euro 2 a Euro 3 kde sa pre lepšie emisie u euro 3 dával menší priemer vstrekovača ale vyšší tlak......
...to be or not to be... - faster
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1269
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Přečti si pořádně příspěvek Origoše, třeba pochopíšStingray píše:Je to pravda zvýšenie vstrekovacieho tlaku zvyšuje aj výkon ide totiž o zlepšenie rozprášenia nafty a tým lepšie prehorenieorigoš píše:Zvýšením otevíracího tlaku zvýšit výkon? Jak jednoduché. Že už na to nepřišli výrobci a úzkostlivě se drží vyzkoušených hodnot? Už hodně dlouho jsem neslyšel takovou pitomost.
Klasický prípad sú PD motory.....alebo Euro 2 a Euro 3 kde sa pre lepšie emisie u euro 3 dával menší priemer vstrekovača ale vyšší tlak......
