zvýšení tlaku trysek?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

zvýšení tlaku trysek?

Příspěvek od skodik »

ahoj mám dotaz,zde se používají pro zvýšení výkonu trysky sprint ted me zajímá jedna věc.jeden maník mi řekl že to samý co udělaj ty trysky mi udělá tím že mi zvýší tlak na nich, a ted následuje jednoduchá otázka : je to pravda?A proč,jo a nebo ne. díky
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Nejlepe vysvetli reesha. Ale z meho pohledu akorat ztizi zivot cerpadlu. Nic vic.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Dám ti dobrou radu: za tím maníkem už nikdy nechoď.
Se zvýšením tlaku můžeš akorát zhoršit starty (záleží jaký typ motoru máš). Určitě zlepšíš emise, ale mysli že o to ti nejde! Čao.
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

je to motor 1,9 tdi AHU (GIII) momentálně posílen chipem od PSI, moje auto to není,jen se ptám,jdou to dělat v nejblišší době,tak sem zvědavej, ale nezdálo se mi to ,tak se ptám víc hlav vic ví a hlavně to už určitě někdo zkoušel.
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Uz to nekdo zkousel, to si pis. V tom vstrikovaci, dvoupruzinovem, jsou dva tlaky. Prvni je podle typu motoru kolem 190 bar Ten kdyz zvednes, motor bude spatne startovat.
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

A nemyslel prodloužit délku vstřiku?
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

koukám kolem chomutova to je samej ladič (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

právě myslel tlak,přímo na vstřiku,origo je kolem 220
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Hlavně u AHU konkrétně v GIII bych neriskoval, myslím že ten chip už tomu dává dost a jakékoli další pokusy o zvýšení výkonu jsou docela hazard!!!
Pochybuju, že takovejto talent, o jakém píšeš má vyměněné písty. Bóďa to tu před pár měsíci publikoval, co to dovede, fakt pěkné foto. (LOL)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Trysky novější na 81 kW jsou 220/300, 66+ 81 starší 190/300. Já mám v AHU 97 220/300, montáží se snížil předvstřik - z modré cca do poloviny mezi červenou a modrou. zvýšením tlaku zvětšit výkon - no, pane vachmajstr, vy jste hlava...Jinak při vstřikování dosahuje tlak přes 1000 atmosfér, takže změnou tlaku se mění jen kvalita rozprašování, jo a v těch 220/300 jsou jiné trysky.
G3 Variant synchro
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja k tomu mam pouze teoreticky pristup, tak mi zkuste vyvratit.

Pokud mi vstrik otevira pri 190, tak pri poklesu pod 190 zase zavira. Cili pokud otevreni a zavreni budu limitovat vyssim tlakem, tak prakticku zuzim "vstrikovaci okno".
Neboli otevre mi pozdeji (nez tlak naroste na 220bar) a zavre drive, protoze zavre uz pri poklesu na 220bar. Vim, ze se jedna o setiny vteriny, ale proste mi prijde, ze te nafty tam pujde min. A min nafty = min vykonu.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Jo, máš pravdu, výkon klesne o "0,1 koně" - vzhledem k průběhu vstřikovacího tlaku, kdy maximum je myslím nad 1000 atm je to ale zanedbatelné.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Zvýšením otevíracího tlaku zvýšit výkon? Jak jednoduché. Že už na to nepřišli výrobci a úzkostlivě se drží vyzkoušených hodnot? Už hodně dlouho jsem neslyšel takovou pitomost.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

origoš píše:Zvýšením otevíracího tlaku zvýšit výkon? Jak jednoduché. Že už na to nepřišli výrobci a úzkostlivě se drží vyzkoušených hodnot? Už hodně dlouho jsem neslyšel takovou pitomost.
Je to pravda zvýšenie vstrekovacieho tlaku zvyšuje aj výkon ide totiž o zlepšenie rozprášenia nafty a tým lepšie prehorenie

Klasický prípad sú PD motory.....alebo Euro 2 a Euro 3 kde sa pre lepšie emisie u euro 3 dával menší priemer vstrekovača ale vyšší tlak......
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Stingray píše:
origoš píše:Zvýšením otevíracího tlaku zvýšit výkon? Jak jednoduché. Že už na to nepřišli výrobci a úzkostlivě se drží vyzkoušených hodnot? Už hodně dlouho jsem neslyšel takovou pitomost.
Je to pravda zvýšenie vstrekovacieho tlaku zvyšuje aj výkon ide totiž o zlepšenie rozprášenia nafty a tým lepšie prehorenie

Klasický prípad sú PD motory.....alebo Euro 2 a Euro 3 kde sa pre lepšie emisie u euro 3 dával menší priemer vstrekovača ale vyšší tlak......
Přečti si pořádně příspěvek Origoše, třeba pochopíš ;)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“