Stránka 1 z 1

citroen C3 l.4 54kW

Napsal: 12 bře 2010, 07:54
od slovacek.milos
majitel má ještě benzínovou 4O7, obje auta mají stejný problém pokud je chladněji po ránu kolem nuly a méně tak jak kdy je plyn bez reakce, nebo přidá mírně,

auto se po chvilce vzpamatuje nebo taky jede max 35, za hodinku se nastartuje a jede třeba normálně a tak si zahrává

v řj se dá najít že voda v benzínu a klapka nesmyslný signál, myslím že ta klapka stím nesouvisí jestliže majitel jede třeba třicítkou s plynem na podlaze a klapka má 9O stupnů tak řj vyhodnotí tuto závadu,

jinak měřené hodnoty po ránu souhlasí, pokud auto vytáhnu z garáže jezdí celý den normálně

že by fakt někde stuhlá voda v papírovém filtru, nebo něco s čerpadlem, nebo jít po tlaku čerpadla díky moc miloš :-D

Napsal: 12 bře 2010, 19:57
od mirdasR32
Můžeš mi poslat VIN? Jaká je tam verze SW v motoru?

Napsal: 12 bře 2010, 20:11
od slovacek.milos
[quote="mirdasR32"]Můžeš mi poslat VIN? Jaká je tam verze SW v motoru?[/quote

dík poslal jsem to do svěa seženu pošlu, jediné co nesedí s cetroen protokolem se do téoho nedostaneš musíš fiat, pošlu ti vin časem jinak dík moc miloš

Napsal: 14 bře 2010, 12:11
od dhfool
Čím jsi to diagnostikoval. Já jsem měl nedávno problém se supervagem PSA na 1.6HDI. Mohl bych povídat :)

Je potřeba podívat se na přesné označení na řj. bo francouz chytne do fochu a neřeší co tam plácne... Vyčíst kod motoru z VIN není dostačujicí a někdy zavádějicí. Po zvolení špatné řj. může klidně proběhnou komunikace a vyčíst nějaké chyby, ale nemusejí být reálné.

Zlatej VW