Problém s posilovačem řízení u VW Venta

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ventourek
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 31 říj 2006, 12:41

Problém s posilovačem řízení u VW Venta

Příspěvek od ventourek »

Po výměně termostatu (sundával se kvůli tomu klíňák) začal blbě fungovat posilovač řízení. Na volnoběh a při hodně malé rychlosti,jde točit volantem hodně ztuha,jako by tam servo ani nebylo. Při vyšší rychlosti je to o dost lepší. Co s tím? Jde o VW Vento 1.6 74kW r.v.1997 , motor AFT. Výměna termostatu je stejná jako u dieslu. V čem je problém?
Uživatelský avatar
Sběrač informací
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 24 říj 2006, 19:02
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Sběrač informací »

Vypadá to že tí odchází servočerpadlo.Pokud máš správně napnutej řemen a správnou hladinu oleje tak je to jediná možnost.
ventourek
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 31 říj 2006, 12:41

Příspěvek od ventourek »

Koukal jsem do Etosu a našel jsem tam pro rok 97 2 servočerpadlo nevíte náhodou někdo, jakej je mezi nima rozdíl:
028 145 157 D cerpadlo lopatkove (pripojeni saci hadice dozadu vodorovne)
028 145 157 DX cerpadlo lopatkove (pripojeni saci hadice dozadu vodorovne)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

X je pokud se nepletu repasovany dil. Jestli mas cenik, tak uvidis rozdil v cene.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Sběrač informací
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 24 říj 2006, 19:02
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Sběrač informací »

je jich víc druhů ale pujdou ti namontovat oba.Kdybys nesehnal dej vedet.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

nejdřív bych ale zkontroloval ten řemen, popř. dal novej. Samotná serva totiž moc neodcházej, většinou jsou to jen ložiska, či simeringy, ale né toto.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
ventourek
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 31 říj 2006, 12:41

Příspěvek od ventourek »

Sběrač informací píše:je jich víc druhů ale pujdou ti namontovat oba.Kdybys nesehnal dej vedet.
a kolik bys chtěl za funční servopumpu?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“