Hlucne sanie - PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Hlucne sanie - PD

Příspěvek od tomiisp »

uz som to tu pred par mesiacmi riesil a nakoniec nedoriesil, tak este raz dotaz kym pojde hlava dole :(
poblem je v bafani resp. tluceni ze sani, je to takovy zvuk ako tlakova vlna, je to desne pocut s filtrboxu...o co horsie ze to robi sporadicky a nahodne, par dni je pokoj potom to jeden den trieska, nie je to zavisle na teplote motora, zvlastne je ze to robi na volnobeh a do 2000ot, potom to zrazu stichne, pod 2000 sa to objavi znova.
ked som to tu prvy krat riesil tak podozrenie padlo na vacku, bola obuchana, vacka a hydra sa vymenili a vlastne hned po vymene to robilo znova ale zas nahodne, teraz v poslednej dobe to zacina robit castejsie..tlak oleja motor/hlava ok, auto ma vykon, spotreba v norme (5-6l), vlastne vsetko sa tvari v pohode az na to hlucne bufanie..
zacinam mat podozrenie na niektory ventil akurat je divne ze to robi uplne nahodne..
ma niekto nejaky napad nez ta hlava pojde dole (mam druhu takze vymena kus za kus a laborovat zo starou sa bude az neskor)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Tak zaprvý bych změřil tlaky jak studený tak teplý motor.Pokud by to byl ventil muselo by to být znát.Ale podle mě by to dělalo pravidelně ne náhodně.Pak mě napadlo zkontrolovat péra na ventilech.Už jsem vyděl to vnitřní prasklé a dělalo to divy.Pokud budou tlaky ok tak bych hlavu dolů nedával.Hledal bych to někde v sání-klapka,egrko,atd.Dobré je taky natlakovat sání,ale to musí být sací ventily zavřené.Pak tam kompresorem fouknu a slyším hned netěsnosti.Takle bych na to šel já. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Může to mít na svědomí ojetá vačka (některý výfukový ventil).
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

sharik4x4: pruser je ze raz to robi za studena, inokedy az ked sa to ohreje, proste absolutne nahodne, nemozem najst akukolvek spojitost s niecim :( tlaky som nemeral ale zo startom nie su problemy, chyta to na drc aj pri -15 bez nejakych pazvukov..egr je total off, klapka je dobra, to som uz skusal ked to zacalo trieskat ci nie je sekla...

origoš: vacka bola uz menena kvoli tomu, dala sa tam 100% o.k. vacka bez poskodenia a robi to stale, bez akejkolvek zmeny
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

nebylo to v minulosti potkané?vačka byla byla ojebaná všude , nebo jen na výfuku?
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

pafka píše:nebylo to v minulosti potkané?vačka byla byla ojebaná všude , nebo jen na výfuku?
nene, ten motor je este origo nesahnuty od vyroby, vacka bola na 3 valcoch, hlavne vyfuk, 1 klasika najhorsi, ale stale v norme, videl som aj horsie vacky a motor isiel jak hodinky :(
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

jestli nevázne ventil, nebo není Ko vodítko ;), máš to od nového auta?že jsi seš tak jistý že s tím nikdy nic nebylo?
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

pafka píše:jestli nevázne ventil, nebo není Ko vodítko ;), máš to od nového auta?že jsi seš tak jistý že s tím nikdy nic nebylo?
to s tym voditkom mam aj ja podozrenie, len mi neleze do hlavy ta nahodnost...nemam od novoty ten motor, ale bolo zrejme na nom ze je v povodnom stave, a nabehalo sa na nom asi 20.000 a az potom na zaciatku zimy sa zacalo ozyvat to bafanie
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Re: Hlucne sanie - PD

Příspěvek od josef10 »

tomiisp píše:uz som to tu pred par mesiacmi riesil a nakoniec nedoriesil, tak este raz dotaz kym pojde hlava dole :(
poblem je v bafani resp. tluceni ze sani, je to takovy zvuk ako tlakova vlna, je to desne pocut s filtrboxu...o co horsie ze to robi sporadicky a nahodne, par dni je pokoj potom to jeden den trieska, nie je to zavisle na teplote motora, zvlastne je ze to robi na volnobeh a do 2000ot, potom to zrazu stichne, pod 2000 sa to objavi znova.
ked som to tu prvy krat riesil tak podozrenie padlo na vacku, bola obuchana, vacka a hydra sa vymenili a vlastne hned po vymene to robilo znova ale zas nahodne, teraz v poslednej dobe to zacina robit castejsie..tlak oleja motor/hlava ok, auto ma vykon, spotreba v norme (5-6l), vlastne vsetko sa tvari v pohode az na to hlucne bufanie..
zacinam mat podozrenie na niektory ventil akurat je divne ze to robi uplne nahodne..
ma niekto nejaky napad nez ta hlava pojde dole (mam druhu takze vymena kus za kus a laborovat zo starou sa bude az neskor)

Odvetrani klikove skrine je v poradku?
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Re: Hlucne sanie - PD

Příspěvek od tomiisp »

josef10 píše:
tomiisp píše:uz som to tu pred par mesiacmi riesil a nakoniec nedoriesil, tak este raz dotaz kym pojde hlava dole :(
poblem je v bafani resp. tluceni ze sani, je to takovy zvuk ako tlakova vlna, je to desne pocut s filtrboxu...o co horsie ze to robi sporadicky a nahodne, par dni je pokoj potom to jeden den trieska, nie je to zavisle na teplote motora, zvlastne je ze to robi na volnobeh a do 2000ot, potom to zrazu stichne, pod 2000 sa to objavi znova.
ked som to tu prvy krat riesil tak podozrenie padlo na vacku, bola obuchana, vacka a hydra sa vymenili a vlastne hned po vymene to robilo znova ale zas nahodne, teraz v poslednej dobe to zacina robit castejsie..tlak oleja motor/hlava ok, auto ma vykon, spotreba v norme (5-6l), vlastne vsetko sa tvari v pohode az na to hlucne bufanie..
zacinam mat podozrenie na niektory ventil akurat je divne ze to robi uplne nahodne..
ma niekto nejaky napad nez ta hlava pojde dole (mam druhu takze vymena kus za kus a laborovat zo starou sa bude az neskor)

Odvetrani klikove skrine je v poradku?
myslim ze jo, po odpojeni hadice s vika se zvuk nezmeni, taky jdou odtud ,,pary,, a tiez otvorenie vicka na olej alebo mierky na olej nema vplyv na to
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ty jsi nedal nakonec celou hlavu?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

a to bafanie ma aku frekvenciu? nahraj to na video :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Ladas: ne, nechtelo sa mi v zime to rozebirat, ale asi mne ta hlava ceka, ale aspon je uz lepsi pocasi :)

netopier: tazko povedat, na volnobeh tipujem tak 1-2x za sekundu :) skusal som ten zvuk nahrat ale je to hlboky zvuk tak houby s toho :)

a o co horsie tak dnesok dal tomu korunu, rano auto odstate, nastartujem a baf-baf-baf..hned po starte, presiel som asi 20km po meste, motor 90C a stale bafalo, odstavil som auto asi na 20minut, nastartujem a sepot kvetin, motor neni ani pocut, nabehalo som este asi 50km, rozne zastavenia 15min az 2hodiny a stale ide ako hodinky... tak to mi uz hlava nebere, takto sa to este nechovalo, zvycajne to zacalo buchat az ked sa trocha ohrial, resp. ako kedy a mlatilo to po cely den bez rozdielu na zastavenia.... (wallbash) jednu vec som ale spozoroval, ked to bafa tak motor ma sice vykon v pohode ale ked to porovnam proti dnesku ked to prestalo, tak bez bafania je ovela viac citit zatah turba...
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ale ked na to tak teraz pozeram resp. pocuvam tu nahravku tak je to tam vcelku dobre pocut (aj s echom od zeme) :)
http://leteckaposta.cz/620395316
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Traktóóór :)
Zdá se mi, že to jde krapet nepravidelně. Co regulace voln. chodu ve vagu?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“