nastavení červíku turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nastavení červíku turba
vím, že je to nastavený z výroby a nemělo by se na to normálně šlahat,ale měl jsem trochu problém při akceleraci z nízkejch otáček, že se občas nezregulovalo turbo. Přitom je čistý a regulace chodí OK. tak jsem ten červík trošku vystrčil a už to reguluje krásně, postupným zkoušením jsem zatím našel polohu ,kde to dobře reguluje (mám budík) a slušně nabíhá odspodu. Andre psal, že na to má stolici, ale dá se to nastavit i jinak než na stolici nebo zkoušením v provozu? existuje nějaká míra nebo tak něco? že by se při blbým nastavení vytvořil takový tlak plynů na lopatky, že to regulace nezmůže?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
no,docela jsem zůstal koukat, jak 1/4otáčky ovlivní chování turba, ale v celým rozsahu,to jsem nečekal, že je to tak citlivý
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
když jsem to nastavoval na tom hybridu co mám v autě, tak při ladění jsem to zkoušel s budíkem a měřil tlak plynů před turbem, bylo to dobrý udělal se soft, ale nejhorší je, že když se to zkouší, tak tomu dáváš knedlu hned odspoda, to chodilo dobře, ale když se loudám po městě na trochu plynu, tak to bylo rozevřený už jakoby moc a trvalo než to zatáhlo, tak jsem to chloupek musel stáhnout, proto to chce zkoušet jak režim podlaha, tak i nástup, když chceš zrychlovat jen zlehka a zvolit nějakej kompromis, záleží samozřejmě na velikosti turba, na menších s tím asi problém nebude ty se rozmotávaj dobře, ale když je to nějaký hovado, tak tam to dá trochu víc práce
- misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
kua, chcel som sem dat obrazok hovada a ked som to dal do googla, tak mi to vyhodilo nejakych politikov, neviete preco
teraz k teme, mal som s tym problem aj na VAcku, ked som tomu nalozil od spodu tak sa to nechcelo zregulovat. Po pritiahnuti cervika o pol otacky vsetko ok...
teraz k teme, mal som s tym problem aj na VAcku, ked som tomu nalozil od spodu tak sa to nechcelo zregulovat. Po pritiahnuti cervika o pol otacky vsetko ok...
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
ta půlotáčka je u tohodle šroubku hrozně moc, na to roztáčení z nízkejch to má obrovskej vliv, ale asi jsou na to choulostivý ty větší kousky víc. já dolaďoval o míň než 1/4 otáčky k dokonalosti.Ale jedině mít budík a sledovat při jízdě, vždy jsem s tím hnul ráno a pak celej den jezdil a zkoušel různý režimy. zajímalo by mě, jak se to nastaví na té stolici, jestli je tam daný nějaký minimální průtok či co.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
kolik se ten tlak před turbem tak pohybuje? vůbec nemám představuHuml píše:když jsem to nastavoval na tom hybridu co mám v autě, tak při ladění jsem to zkoušel s budíkem a měřil tlak plynů před turbem
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
tady se to řeší http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Re: nastavení červíku turba
No nevím jestli vsichni turbaři maj stolici, co jsem vezl turbo znameho do turbo servisu jak chtel, tak ti mechanici ten sroubek ladili digitalní šuplerou na nakej rozmer mezi packou a tim nalitkem, jak je v nom ten sroubek.MirekX píše:vím, že je to nastavený z výroby a nemělo by se na to normálně šlahat,ale měl jsem trochu problém při akceleraci z nízkejch otáček, že se občas nezregulovalo turbo. Přitom je čistý a regulace chodí OK. tak jsem ten červík trošku vystrčil a už to reguluje krásně, postupným zkoušením jsem zatím našel polohu ,kde to dobře reguluje (mám budík) a slušně nabíhá odspodu. Andre psal, že na to má stolici, ale dá se to nastavit i jinak než na stolici nebo zkoušením v provozu? existuje nějaká míra nebo tak něco? že by se při blbým nastavení vytvořil takový tlak plynů na lopatky, že to regulace nezmůže?
Taki sme to na nakej octe řesili, nehtelo to jet od spoda, tak se stim hlo o pul otacky a už to bralo pekne, zas to v tockah padlo do nuzaku, tak zas chlup zpet a už to bylo dobrý.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
martex píše:mám dotaz ... měřil jste někdo tlak (na teplým motoru) kolik dává turbo na volnoběh ? před štelováním . respektive jestli máte rozdíl vůči atmosferickýmu tlaku .
záleží na jakým turbu. V a VA jsem měl 0.1b, na VB zhruba 0.05b
podle budíku. ve vagu sem si nevšim
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
pokud se ten sroubek vic zatocí, tak se lopatky privrou a bude foukat vic. Zajimavý stelovaní, schvalně to změřím kolik dava na volnobeh.Smoke píše:martex píše:mám dotaz ... měřil jste někdo tlak (na teplým motoru) kolik dává turbo na volnoběh ? před štelováním . respektive jestli máte rozdíl vůči atmosferickýmu tlaku .
záleží na jakým turbu. V a VA jsem měl 0.1b, na VB zhruba 0.05b
podle budíku. ve vagu sem si nevšim