Stránka 1 z 6

nastavení červíku turba

Napsal: 31 bře 2010, 21:00
od MirekX
vím, že je to nastavený z výroby a nemělo by se na to normálně šlahat,ale měl jsem trochu problém při akceleraci z nízkejch otáček, že se občas nezregulovalo turbo. Přitom je čistý a regulace chodí OK. tak jsem ten červík trošku vystrčil a už to reguluje krásně, postupným zkoušením jsem zatím našel polohu ,kde to dobře reguluje (mám budík) a slušně nabíhá odspodu. Andre psal, že na to má stolici, ale dá se to nastavit i jinak než na stolici nebo zkoušením v provozu? existuje nějaká míra nebo tak něco? že by se při blbým nastavení vytvořil takový tlak plynů na lopatky, že to regulace nezmůže?

Napsal: 31 bře 2010, 21:13
od Huml
dá se to nastavit přesně takovým způsobem jakým jsi to udělal, taky jsem to řešil na svým, když ho moc přivřeš, může tlak narůst tak, že ani, když se regulace snaží uvolnit lopatky ty zůstanou zavřený

Napsal: 31 bře 2010, 21:38
od MirekX
no,docela jsem zůstal koukat, jak 1/4otáčky ovlivní chování turba, ale v celým rozsahu,to jsem nečekal, že je to tak citlivý

Napsal: 31 bře 2010, 21:53
od Huml
jj, je

Napsal: 01 dub 2010, 20:15
od wr8
neco podobnyho mam na GT2052,zkusim to

Napsal: 01 dub 2010, 20:54
od Huml
když jsem to nastavoval na tom hybridu co mám v autě, tak při ladění jsem to zkoušel s budíkem a měřil tlak plynů před turbem, bylo to dobrý udělal se soft, ale nejhorší je, že když se to zkouší, tak tomu dáváš knedlu hned odspoda, to chodilo dobře, ale když se loudám po městě na trochu plynu, tak to bylo rozevřený už jakoby moc a trvalo než to zatáhlo, tak jsem to chloupek musel stáhnout, proto to chce zkoušet jak režim podlaha, tak i nástup, když chceš zrychlovat jen zlehka a zvolit nějakej kompromis, záleží samozřejmě na velikosti turba, na menších s tím asi problém nebude ty se rozmotávaj dobře, ale když je to nějaký hovado, tak tam to dá trochu víc práce

Napsal: 01 dub 2010, 21:20
od misoVW
kua, chcel som sem dat obrazok hovada a ked som to dal do googla, tak mi to vyhodilo nejakych politikov, neviete preco :? :-D

teraz k teme, mal som s tym problem aj na VAcku, ked som tomu nalozil od spodu tak sa to nechcelo zregulovat. Po pritiahnuti cervika o pol otacky vsetko ok...

Napsal: 01 dub 2010, 21:42
od MirekX
ta půlotáčka je u tohodle šroubku hrozně moc, na to roztáčení z nízkejch to má obrovskej vliv, ale asi jsou na to choulostivý ty větší kousky víc. já dolaďoval o míň než 1/4 otáčky k dokonalosti.Ale jedině mít budík a sledovat při jízdě, vždy jsem s tím hnul ráno a pak celej den jezdil a zkoušel různý režimy. zajímalo by mě, jak se to nastaví na té stolici, jestli je tam daný nějaký minimální průtok či co.

Napsal: 01 dub 2010, 21:47
od MirekX
Huml píše:když jsem to nastavoval na tom hybridu co mám v autě, tak při ladění jsem to zkoušel s budíkem a měřil tlak plynů před turbem
kolik se ten tlak před turbem tak pohybuje? vůbec nemám představu

Napsal: 01 dub 2010, 22:35
od Huml

Re: nastavení červíku turba

Napsal: 01 dub 2010, 23:01
od Zdeněk M
MirekX píše:vím, že je to nastavený z výroby a nemělo by se na to normálně šlahat,ale měl jsem trochu problém při akceleraci z nízkejch otáček, že se občas nezregulovalo turbo. Přitom je čistý a regulace chodí OK. tak jsem ten červík trošku vystrčil a už to reguluje krásně, postupným zkoušením jsem zatím našel polohu ,kde to dobře reguluje (mám budík) a slušně nabíhá odspodu. Andre psal, že na to má stolici, ale dá se to nastavit i jinak než na stolici nebo zkoušením v provozu? existuje nějaká míra nebo tak něco? že by se při blbým nastavení vytvořil takový tlak plynů na lopatky, že to regulace nezmůže?
No nevím jestli vsichni turbaři maj stolici, co jsem vezl turbo znameho do turbo servisu jak chtel, tak ti mechanici ten sroubek ladili digitalní šuplerou na nakej rozmer mezi packou a tim nalitkem, jak je v nom ten sroubek.
Taki sme to na nakej octe řesili, nehtelo to jet od spoda, tak se stim hlo o pul otacky a už to bralo pekne, zas to v tockah padlo do nuzaku, tak zas chlup zpet a už to bylo dobrý.

Napsal: 02 dub 2010, 07:25
od toby66kw
Tohle nemůže turbař nastavit univerzálně ,
třeba VB turbo se může flákat na 764kách a 1,35bar nebo dostane Race520+12mm 1,65bar , :D
tady těžko hledat zlatou střední cestu pro červíka (LOL)

Napsal: 02 dub 2010, 14:03
od martex
mám dotaz ... měřil jste někdo tlak (na teplým motoru) kolik dává turbo na volnoběh ? před štelováním . respektive jestli máte rozdíl vůči atmosferickýmu tlaku .

Napsal: 02 dub 2010, 16:37
od Smoke
martex píše:mám dotaz ... měřil jste někdo tlak (na teplým motoru) kolik dává turbo na volnoběh ? před štelováním . respektive jestli máte rozdíl vůči atmosferickýmu tlaku .

záleží na jakým turbu. V a VA jsem měl 0.1b, na VB zhruba 0.05b
podle budíku. ve vagu sem si nevšim

Napsal: 02 dub 2010, 18:24
od Zdeněk M
Smoke píše:
martex píše:mám dotaz ... měřil jste někdo tlak (na teplým motoru) kolik dává turbo na volnoběh ? před štelováním . respektive jestli máte rozdíl vůči atmosferickýmu tlaku .

záleží na jakým turbu. V a VA jsem měl 0.1b, na VB zhruba 0.05b
podle budíku. ve vagu sem si nevšim
pokud se ten sroubek vic zatocí, tak se lopatky privrou a bude foukat vic. Zajimavý stelovaní, schvalně to změřím kolik dava na volnobeh.