Stránka 1 z 3
Zvýšení výkonu od Cimbu
Napsal: 17 úno 2006, 17:32
od wpradek
Zdravím. Nemáte náhodou někdo jakoukoliv zkušenost s firmou Cimbu (MB), zabývající se zvyšováním výkonu motoru? Asi to u nich podstoupim, tak bych rád slyšel nějaký názory od zasvěcených.

Díky
Napsal: 11 bře 2006, 23:28
od RyVeS-Pavel
Nejsem odbornik na chipy ale ja mam od Cimbu a spokojenost. Nechci se nikoho dotknout ale na Cimbu jsem mel nejlepsi reference.
Napsal: 12 bře 2006, 00:19
od Dukes
RyVeS-Pavel píše:Nejsem odbornik na chipy ale ja mam od Cimbu a spokojenost. Nechci se nikoho dotknout ale na Cimbu jsem mel nejlepsi reference.
Cimbu je dobrý,ale Dieselpower je nejlepší!!

Napsal: 12 bře 2006, 03:03
od reesha
Jojo, jak pravil Dukes. S Dieselpower neprohloupíš

Napsal: 12 bře 2006, 10:32
od chucky
jaké používá dieselpower technologie?
Napsal: 12 bře 2006, 10:55
od Raptor181
Napsal: 12 bře 2006, 14:36
od Lusťa
Neznám nikoho, kdo by měl s Dieselpower jedinej problém, naopak, všichni jen chválej.
Dieselpower hlavně dělá to, co jinde nedělaj. Když máš problém s autem, rádi se ti na něj podívaj a pokusej se najít řešení a kde je chyba.
A další důležitá věc je, že u Cimbu zaplatíš daleko větší peníze....
Napsal: 12 bře 2006, 20:29
od Jim
Jasny souhlas s Lustou, pokud cipovat, pak Dieselpower...

Napsal: 17 bře 2006, 09:19
od Jindra
Slyšel jsem že Cimbu mění epromku a pak celoiu ŘJ zaleje do nějaké sračky aby se do ní nikdo nedostal. Nevím na kolik je to pravda.
Napsal: 17 bře 2006, 09:27
od mira
Jeste v dobach kdy mely jednotky dve pameti jsem jednu takovou dostal. ale vecer se skalpelem pred televizi to spravil.

Napsal: 21 črc 2006, 09:48
od fabka
Zdravim, dal som si urobit na 74kw TDI PD cip u cimbu a zaraza ma jedna vec. Motor je zivy az od nejakych 1900 otacok, dovtedy sa dost dusi, mam pocit, ze je to o dost horsie ako seria, ta sa dusila pri plnom plyne len do tych 1400 otacok, potom uz zacala nabiehat. Od tych 2000 otacok je to samozrejme uz o niecom uplne inom, krutak stupa, auticko taha o dost lepsie jak pred cipom.
Zaujimali by ma vase skusenosti s cipom od cimbu, odkedy je citit nastup krutaku, pripadne ci je to v pohode, ze u mna je to az okolo tych 1900 otacok.
Motor je v pohode, ziadnu zavadu VAG nehlasi, tlaky tiez ok.
Napsal: 22 črc 2006, 06:28
od Luďan
Ahoj, taky mám fabii 1,9pda s chipem od cimbu a naprostá spokojenost. Chudák už má nalítáno 291.000km a motor se mě zdá v pohodě. Jede skvělě a pojede ještě lp, až na ní vyměním trysky a turbo a pak mi to celé doladí reesha. Cimbu je dobrý, ale drahý, navíc dělá jen jeden chip na jeden motor,aspoň teda myslím, opravte mě, pokud se mýlím.
Napsal: 22 črc 2006, 06:37
od scream
a dolazujou to pak aspon nejak individualne? nebo to tam jen nalejou, skasírujou a jedes?
Napsal: 22 črc 2006, 10:22
od fabka
Nic nedoladuju, teda pokial nie je nejaky problem. Prides, skontroluju ti RJ ci je ok, vymenia ti RJ za iny kus s ich SW, natocia, skontroluju ci je vsetko ok a si vybaveny. Este ti pozru cez VAG nejake tie hodnoty, ci ti neprebija, orientacne mnozstvo paliva, co ide do valcov a hodnoty z vahy vzduchu.
Ich princip je v tom, ze maju na kazdu verziu softu co vyjde zo Skodovky pre jednotlive typy motora upraveny cip. Tym by mali usledovat aj tie najmensie zmeny v originalnom sw. Kazdy sw vraj testuju aj na Jarove a v koncerne. Teda nieco taketo mi povedal.
Inak motor ide velmi kultivovane, narast krutaku je dost dobry, az na to spominane dusenie okolo tych 1500 otacok. Mozno je to subjektivny pocit, lebo hodnoty krutaku pri 1500 su podla grafu priblizne rovnake a pri 2000 je rozdiel cez 50Nm a stale rastie. Preto som chcel pocut nazory ostatnych.
Napsal: 22 črc 2006, 12:49
od scream
hm, to jsem si myslel. to se mi moc nezdá.