syčí baňka a tvrde hadice

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

syčí baňka a tvrde hadice

Příspěvek od SLIVATOR »

mam problemek s Leonem...po delsi ceste nebo razantnejsi jizde mi syci banka a mam tvrdy hadice...koupil jsem tesenni pod palici a ted mi volali ze servisu z tesneni mam OK...

co Vas napada jinyho? ...nechat otlakovat halvu..co dal by to mohlo bejt?
jinak teplota se na pristrojovce ani nehne a sahara v poho spina
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

aaa voda s ztraci...ale jen hodne zvolna...doleju a vydrzi treba mesic..i dyl.
Dolejvam jen po dratek v bance
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ako v servise zistili ze tesnenie je ok?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

pohledove...je tam kovovy tesneni...je to docela zkusenej mechanik...tka nevim...myslis ze muze bejt foukly a neni to videt nikde?
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Borath
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 20 říj 2009, 16:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Západ

Příspěvek od Borath »

můj názor je těsnění pod hlavou... máš uplně stejné příznaky jako jsem měl já, tak voda mizela málo, hadice natlakovany atd... sundal jsem hlavu a na těsnění nebylo nic moc vidět, ale tim jak jsem ho sundal tak bylo někde poškozeny a nemohl jsem s jistotou říct, že to už bylo, tam podle mě stačí malinký porušení a nedělá to dobrotu... vyměnil jsem těsnění a vše je ok...
VW Touran, 1.9 TDI 77kw, BKC, DSG
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

zatim diky za radu...rad si poslechnu jeste nekoho dalsiho nazor
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

99% tesneni, jeste bych nechal natlakovat hlavu nez by se to skladalo
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

no..asi to tak necham udelat no....sice je to 800Kč navic a o 3 dny se mi protahne doba co budu mit auto out ale co se da delat...
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

kovový těsnění má několik vrstev muže to foukat mezi nima a neuvidíš to........natlakovat hlavu ..zbrousit hlavu dat nové těsnění a jezdíš.........ještě koukni na pumpu,ale to by tě lítala teplota na ukazatelu.........ale jen tak pro jistotu ..stejně to maš rozhozený
603917329
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

prip. zmerat aj rovinnost bloku
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

ja prave zvazuju to otlakovani....je pred nama vikend a ja nechci bejt 5 dni zase bez auta....nevim jeslti to risknout.

Teplota nelitala...ani pri sportovni jizde se nehla..ani kdyz jsem pak stal na miste
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

Borath píše:můj názor je těsnění pod hlavou... máš uplně stejné příznaky jako jsem měl já, tak voda mizela málo, hadice natlakovany atd... sundal jsem hlavu a na těsnění nebylo nic moc vidět, ale tim jak jsem ho sundal tak bylo někde poškozeny a nemohl jsem s jistotou říct, že to už bylo, tam podle mě stačí malinký porušení a nedělá to dobrotu... vyměnil jsem těsnění a vše je ok...
pred pul rokem jsem tím take prošel.ale okem taky nic videt nebylo
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Uživatelský avatar
ventas
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 18 dub 2009, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od ventas »

zdravím všechny,taky má tvrdé hadice a trochu pěnu v bance,tak asi také těsnění zeptám se blbě asi,musí se vždy rovnat hlava?díky za odpověď :)
vw vento 1.9 MTdi 66 KW..Kat..OF..ERG..OF
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Srovnat vždycky. Jenom u 1.4mpi a felicíí to měřím a potom se rozhoduju jestli jo/ne. ;)
Uživatelský avatar
ventas
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 18 dub 2009, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od ventas »

no já si to myslel a co to tak vychází?cena za srovnání cca?no už sem to měl delší dobu ale jak se teť zvedl tlak turba tak se to zhoršuje.











´t
vw vento 1.9 MTdi 66 KW..Kat..OF..ERG..OF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“